***HELMET 2008*** Kesäkuu

Siis illalla 9 aikaan kävin lukemassa ja sen jälkeen tullut taas sivukaupalla tekstiä :eek: Te ootte mahottomia :D

Meillä kans mies joskus tuumaa et kai sä sieltä nettikavereilta oot kysyny :whistle: Ja vielä tosta ergo-yamo-mandula hommasta että miehelle sanoin että on tullu tommonen ihan uuskin ja tais olla vähän halvempi kun tuo ergo niin sano et otetaan se ergo kun siitä sä tiiät mimmonen on (oon kokeillu ja siskolla on) et jos ei sit oliskaan hyvä. Vaikka luulisin että aika samanlaisia ovat. Kai :whistle:

Nyt en kyl enää yhtää muista mitä piti kirjottaa :ashamed: Ja täytyis vissii lähtee ulospäinki...


Vaatteista käytössä 62-70cm. yksi 56 collaripuku on viel sopiva mut on kyllätodella vä'ljää mallia...

Juhannuksena todennäkösesti jos vaan miehellä vapaata ni mennään mökille!


Vinja ja pikkumies 3,5kk
 
Huomenta!
Nyt ei olis aikaa täällä roikkua. On naapurin likka hoidos ja pitäis noi eilen poitsulle ostamat vaatteet pestä. :p Mut Kristelle oli maininnut tosta helle lisää maidon tuotantoa ja olen huomanut saman. Kait sitä tulee juotua kuitenki sit aika paljon ja toi lämmössä oleminen saa rinnat pinkeeks. Ihan jees. Etumaitoahan se on suurimmaks osaks kyl mut onpahan vauvalle sellasta janojuomaakin sit varastossa. :D

Nyt pyykin pesuun. :wave:

Niin ja joo, laitan viikkopinon ens maanantaina tosiaan.

Ja lempparihymiö on :D

Vanamo+Ännät :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
N muuten ryömii!! Ei osaa vielä kääntyä mihinkään mutta ryömii jos laittaa sen mahalleen. Se menee eteen ja taaksepäin sekä navan ympäri. Hullu ähinä tietty päällä eikä matkat päätä huimaa mut liikkuu selkeesti kohti leluja esim.
Meillä myös "ryömitään" sekä selällään että masullaan. =)
Miten ryömitään selältee? :LOL: *miettii et pitäskö kokeilla.. :whistle: * :LOL:
Siks laitoinkin sitaatteihin, kun en tiiä, että mitä se ryömintää vastaava on selälleen. :/ Selällään mönkimistä? :/
:LOL:
Meillä ei juurikaan mahalleen mee eteenpäin, mut selällään ollessa jaloilla silleen punkaa itteesä eteen (taakse) päin =)

 
Tulee taas vähä pätkissä, mut mulla tuntuu nyt taas pätkivän ja aika lahjakkaasti |O
Likka on ekoilla 30min tirsoilla, pojat ulkona. Kohta meinattiin kuopuspojan ja likankaa lähtä Lastentarvikkeesta kattoo sitä aurinkovarjoo, kun huomenna pitäs sinne kentänlaidalle mennä 4 tunniks seisoo |O Toivottavasti nyt ei olis sit sontsalla käyttöö :p
Väsyttää ihan sikana |O Pääsin nukkuu vasta 1 jälkeen ja 3 jälkeen mein sängyssä oliki jo 4 paria jalkoja ja 5.40 miehelle soi kello |O |O No onneks myö muut nukuttii 7.30 asti, likkaki =)
Pitäs pehko laittaa ojenuksee et olisin ees ite valmis ku likka herää...mun ei pitäny tätä konetta avaa nyt aamusta, mutta mutta :headwall: :headwall: :headwall:
 
Maisteltiin justiinsa pottua, puoli teelusikallista ja Omneoon liotettuna. Ei se nyt musta mikään järisyttävä kokemus ollut :|. Sattui vielä just se hetki kun tyty vielä hylki pulloa, kun annoin potun perään maitohömpsyt.. Se puol tl meni kahdessa erässä ja toisen osuuden lussutti ihmeissään että "mitä hemmettiä tää niinku on?". Kyl se alas meni. Ehkäpä tää tästä paranee..

Nyt se tossa inisee mahallaan ku ei pääse eteenpäin.

Lähden siis keksimään neidille viihdykettä..

Ainiin, mä oon vesimies, meillä on tytön kaa viikon välein synttärit.

 
Kysymys teille joilla vauvat pullottelee? Kun menette leikkikentälle tai pitemmälle kävelylenkille tai paikkaan jossa ei ole mikroa ja vauvalle iskee nälkä, niin miten sitten syönnin laita.... annatteko kylmää korviketta vai juoksette kotiin minkä jaloista pääsette vai mitä?
Mä syötän pikku-ukkelin ennen lähtöä tietty, mutta tänään varmaan tulee tehtyä pitempi lenkki ja mietin, että kelpaakohan kylmä korvike, kun matkalla ei ole mikroa, jos nälkä yllättää.
 
Kevytmelankolia meillä kanssa syödää ennen lähtöä ja sit mukaan otan reilusti lämmitetyn valmiin maidon pullossa mukaan ja pullo laitan tuttipullotermariin :wave:
Huomiseks kun tosiaan reissussa meneepi useempi tunti, niin ostin termarin jossa otan kuumaa vettä mukaan ja jauhees annostelen jo kotona pulloihin, ni reissussa sit vaan kaadan jauheen päälle vedet ja valmista =)
 
Jokainen tavallaan =)
Kyllä mie oon itessä huomanu, et otan tän nelosen tosi löysin rantein ekaan verrattuna :xmas: Ilmankos tää on niin helppoa!!!!!!!!!!!!!

*muok* monesti en viitti tääl ees omaa näkökantaani asioihin tuoda... :p
 
Ja taas tullut tekstiä aivan hillittömästi. :kieh: :kieh:

Mun ehdoton lempparihymiö :LOL:

Juhannusta ei olla suunniteltu sen kummemmin. Saatetaan ajellan mummuloissa päiväseltään, muuten ihan kotosalla.

Meillä menee vaatekoko 62. Nyt tarttu kaupasta mukaan 68 kokosia eikä ainakaan lyhythihaisissa haittaa.

Horoskoopilta olen kalat. Samoin tuo meidän helmi, esikko on rapu ja mies oinas.

Oli kai sitä muutaki, mutta ei nyt muista..
 
S**tana menee hermot |O |O
Likka yrittää nukkuu pihalla ni vde pojat taas tajuu olla hiljaa |O |O 15min se ehtiki nukkuu...miten IHMEESSÄ noi voi noin daijuja olla :headwall: :headwall: :headwall: No joo...tiiänhän minä |O
KUUMA, ulos en viiti mennä ku ei siel mitään voi tehä, imuroija pitäs mut hiki valuu pitkin selkää...
 
SEE
pullottelusta oli kysytty, me tehdään niin esim. merellä että keitän vettä termareihin ja annan NAN:n jauhetta. Samaa teen jos olen jossain muualla missä ei mahdollisuuksia lämittää.
Vellit ja soseet laitan myös niin että termarista kuumaa vettä kattilan pohjalle ja velli tai sose minigrip pussiin ja lämpenee hetkessä. Veneessämme on kyllä hyvä keitin mutta en viitsi jokaista ruokailua varten lähteä siinä lämmittämään.

Galuppeihin Horoskooppi on Kalat Mies on vesimies ja pikkuherra myöskin.
Ai kenen kanssa samalla aaltopituudella, joidenkin kanssa huomaa että enemmän menee jutut yksin, esim JAHVETIN kanssa ollaan monesta asiasta oltu yhdessä vähän eri mieltä kuin muut :LOL: Mutta sehän se elämän rikkaus onkin kun on niin paljon erilaisia persoonia!
Meidän ukkeli on ollut useampia tunteja hoidossa mun vanhemilla ja anopilla. Yökylässä ei ole vielä ollut mutta heinäkuussa menee anopille kun meillä on kaverin häät joihin LAPSIA EI OLE KUTSUTTU!

Ollaan tämä viikko maisteltu perunaa ja porkkanaa ja uppoaa kyllä tosi hyvin! söisi niin paljon kun antaisin mutta olen nyt antanut niin että 1/2 dl aamupäivällä ja 1/2 dl iltapäivällä ja pari teelusikallista luumua päälle niin vatsakin on toiminut ihan normaalisti.
Miehellä alkaa loma tänään joten poistumme merelle viikoksi. Joten heippa mammat!
 

Yhteistyössä