***HELMET 2008*** Kesäkuu

Tultiin pojun kans viikonlopuksi mummilaan :D Iskä lähti kalalle kavereiden kanssa...

Tänne ei mitään uutta..

Vaatekoko on 62-68.. varmaan 70 bodeja vois jo käyttää..

Kamalan kuuma ollu tänään, arveluttaa vaan että tuleeko pidettyä pojua liian vähissä vaatteissa vaunuissa esimerkiksi...

Hoidossa poju on ollut kerran siten että mummi tuli meille ja me käytiin miehen kanssa syömässä ja kapakassa mut tultiin jo yheltä kotiin.. Seuraavan kerran on hoidossa mummilla kun mulla on autokoulun II-vaihe, eli maanantaina kuutisen tuntia.. Voi sitä ikävää :heart:

Mut nyt nukkumaan :wave:

Saanukka ja Poju 3kk 2vrk
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Mitäs vaatetta
muilla vauveleilla päällä oli??Tuntuu, et A:lla on liian kuuma tai kylmä, tulee pohdittua koko ajan,että onko nyt vermeitä sopivasti.
Sama vika... pelkässä vaipassa pidän aika paljon, poika kun tuntuu olevan aina kuumissaan. Meinaan aina pukea liikaa kun olen itse vilukissa.

 
Niin tosta viikkoketjusta; Sitä tosiaan aattelin että pysyis ensinnäkin kasassa, vois kirjoitella enemmän (vieläkö??) ja jos jotain tarttis ettiä niin löytäiskin sit. Plus se olis mulle kivaa tekemistä maanantaille. :LOL: Päivämääriä en jaksais vääntää siihen aina mut suurin viikkolukemahan se on aina tossa päällimmäisenä sitten kuitenkin. Tuskin viidettä riviä alemmas meidän pinot putoo ikinä tossa vauvat 0-12kk osiossa. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä muuten likka nauraa ihan koko ajan ja ihan kaikelle :LOL: Näytti sille tuttia, puklurättiä tai jonkun naamaa, niin aina nauraa maah kippurassa...outo :eek: :LOL: :LOL:

Tuntuuhan tuo äitikin noita nauruja viljelevän!
:LOL: :whistle:
:LOL: Mulle tuli ihan sama mieleen. :LOL: :LOL: Meillä tyttö nauraa kyllä kans,mut enemmän pähkäilee ja ihmettelee ja kiljuu. Liekö äitiinsä tullut. :ashamed: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Ai niin Ippu kuinka meillä on aina niin samanlaiset jutut, jotenkin aina on samoja asioita meneillään samaan aikaan? Nytkin ollaan perunaa antamassa ipanoille ekaa kertaa muutaman päivän sisään, molemmilla äitien hermoja raastavat uhmikset :kieh: ja muutenkin, jo kuumeilupuolella oli kovin helppo samaistua sun juttuihin. Me ollaan jotenkin ihan samikset B) niin ja onhan meillä nämä kuopuksetkin hyvin samanikäiset. =)
tästä tuli mieleen että tuntuuko muista että täältä helmien joukosta löytyy joku/joitaki ihan samanoloisia ihmisiä ku mitä ite on?

niin ja samalla kyselisin teidän horoskooppi merkkejä minä oon semmonen horoskooppihörhö.. :whistle:
ite oon skorppioni ja muuten oon oikein tyypillinen skorppari mutta sitä vallatonta mustasukkasuutta ei minulta löydy
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
N muuten ryömii!! Ei osaa vielä kääntyä mihinkään mutta ryömii jos laittaa sen mahalleen. Se menee eteen ja taaksepäin sekä navan ympäri. Hullu ähinä tietty päällä eikä matkat päätä huimaa mut liikkuu selkeesti kohti leluja esim.
Meillä myös "ryömitään" sekä selällään että masullaan. =)
Miten ryömitään selältee? :LOL: *miettii et pitäskö kokeilla.. :whistle: * :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
tuntuuko muista että täältä helmien joukosta löytyy joku/joitaki ihan samanoloisia ihmisiä ku mitä ite on?
Hmm...no joissain asioissa kyllä, mut :/ Vastaan kuitenki että ei :whistle: Mikä on minusta toisaalta harmi...hmm..empäs sanokaan mitä ajattelin :p
Mutta joo, olen kaksonen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
N muuten ryömii!! Ei osaa vielä kääntyä mihinkään mutta ryömii jos laittaa sen mahalleen. Se menee eteen ja taaksepäin sekä navan ympäri. Hullu ähinä tietty päällä eikä matkat päätä huimaa mut liikkuu selkeesti kohti leluja esim.
Meillä myös "ryömitään" sekä selällään että masullaan. =)
Miten ryömitään selältee? :LOL: *miettii et pitäskö kokeilla.. :whistle: * :LOL:
Nauran jo ääneen. Nyt pitää mennä pois tästä. Laitan maanantaina uuden pinon meille. Eli vko on sitten..*katsoo kalenterista* 24!!

Otsikkona on ***HELMET2008*** Kesäviikko 24. Maanantaina siis...ei vielä.

Nyt hitto meen.
 
Ihanan mahdottomasti on aina tullut tänne tekstiä kun käyn kurkkaamassa. Aivan kuten joku aikaisemminkin sanoi...kun oot kaiken ensin lukenut miten muilla menee, sitten ei enää ehdi/jaksa omia kirjoitellakaan.

Aika samoilla linjoilla näköjään mennään meilläkin...pojulla lääkärineuvola vajaan parin viikon päästä. Sitten tiedän taas enemmän, et vieläkö mennään eteenpäin näin täysimetyksellä. Kovasti on pituutta ainakin tullut. Pinnasängystä kun nostaa, pitää oikein korkeelle nostaa varmuuden vuoksi, jotta jalatkin ehtivät mukaan :). Iso mies jo!

Nyt nukkumaan. Hyvää yötä.

Pilvipouta ja poju 3½kk
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
missäs muuten meidän ieva luuraa? :attn:
Hauskaa, että kaivataan, kun on pari päivää poissa. =) juu, oon mä koukussa tähän. Kauhulla ajattelen ens viikkoa, kun mennään Jyväskylään ja porukoilla on nettiyhteyksissä ollu häikkää. :eek: No, joo, mutta täällähän minä. Taas. Pari päivää tässä ollu vähän haipakampaa meininkiä. =)

Mitäköhän piti kommentoida... :/ No, kerrotaan sit omaa napaa näin alkuunsa... Meillä tuli sit vihdoin ja viimein kakka tänäänja tulikin sit kahdet järettömät satsit. :x Luumusose siis toimi. :) Tänään maisteltiin sitten bataattia ja pari luskallista jälkkäriks tuota luumua. Pottua maisteltiin yht. 6pv, mutta bataatti näytti olevan enempi mieleen. Oikskohan se sit tuo makeus... :/ Maistoin ittekkin sitä bataattimössöä ja musta se oli aivan yök. :x Mies teki sen yhestä isosta bataatista ja pakastin loput jääpalarasiaan. Nyt ei tarviikkaan moneen päivään tehdä soseita. =) Kätevää. Ens viikolla sit varmaan maistellaan peruna-parsakaalisosetta. =)

Vaatekoot oli ainakin puhuttaneet... taas. =) Meillä on edelleen yks 56cm Tutta-merkkinen body yökäytössä. :eek: Nyt alkaa olla jo aikas nafti, mut yhen kerran varmaan käytän viel ja sit pois. :whistle: Muuten meillä on käytössä 62-68cm -vaatteet. 68 on useimmissa parempi, kun en tykkää, et on niin nafti. Saa olla väljempikin. Etenkin nämä kesävaatteet, kun ovat väljempinä vilpoisempiakin. Marimekon pallosarjasta käytössä on 70cm -paita, mutta raitasarjasta 60cm on passeli. :/ Outoa tosiaan. Oottekos muuten ostanu jonkun kesäpeiton vauvalle vai mitä käytätte unilla näillä keleillä? Yöunilla siis. :attn:

Saataiskos me sinne Kaivarin konserttiin Helmitällit tosiaan? :wave: Me ollaan luultavasti menossa yhden kaveriperheen kanssa, mutta ehkä se ei haittais, vaik ne ei ookaan helmiäisiä. Harmi, ettet äippäHki pääse. :( Mut pitää kehittää jotain muuta sit. =)

zuku: Pyöritkös kenties huutiksessa? :whistle: Ettei vaan huudeltais siellä samoja retrokkaita potkareita... :whistle:

Hoidossa ei oo vielä ollut tuo meidän neitiläinen. En varmaan raaskis jättääkään vielä. :ashamed: Eipä ole kyllä ollut tarvettakaan, kun ollaan miehen kanssa oltu aina eri aikaan harrasteissa ja iltamenoissa, missä typsy ei oo voinut olla mukana. =) Kivahan se on harrastella ja käydä ulkona ittekseen omien kavereitten kanssa. =)

Sinkkuelämää -fani täälläkin. :wave: Oon jo sopinut meneväni yhden duunikaverin kanssa kattomaan sen. Menee tosin aika pitkälle kesäkuuta, kun on kaikennäköistä ohjelmaa tässä tulevina viikonloppuina. :)

poikkastaans nyt tähän ja meen lukemaan nuo loput tänään tulleet jutut... :p
 

Yhteistyössä