helevetti. en saanut mennä lasten kanssa saunaan....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cella

Vieras
onko tää nyt jotain kautta kun ovat innoissaan et asioita saa tehdä ihan kaksisteen.... nyt sauna lämmin ja ääh... lapset tahtos mennä kaksin sinne. "äiti me mennään nyt kaksin, tuu vähän ajan päästä vasta"

:D :D silleen ihana kun kasvavat, ja yleensä nautin kun lapset keskenään puuhaa mut nyt on ajatus et eiks mua enää tarvita... :D

ja ne ei edes vielä kainostele alastomuutta joten siitä ei kyse. ne on vaan niin innoissaan kun saavat omia vapauksia.

muistan ku muutettiin kerrostaloon kun olin 8v ja sain ekaa kertaa käydä yksin suihkussa - kuinka aikuismaiselta se tuntu :D
siihen asti siis saunottu ja kylvetty okt:n kellarikerroksessa aina äidin kanssa niin se huima yksinolon tunne..
Nyt sitä taas oottaa että pääsis yksin suihkuun ku on nuo lapsukaiset menossa mukana :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:
muistan ku muutettiin kerrostaloon kun olin 8v ja sain ekaa kertaa käydä yksin suihkussa - kuinka aikuismaiselta se tuntu :D
siihen asti siis saunottu ja kylvetty okt:n kellarikerroksessa aina äidin kanssa niin se huima yksinolon tunne..
Nyt sitä taas oottaa että pääsis yksin suihkuun ku on nuo lapsukaiset menossa mukana :laugh:

no meillä ei ihan noin "tiiviisti" olla kylvetty, mutta kuitenkin me vanhemmat on oltu aina saunassa mukana. kotona toki suihkussa on itekseen saaneet olla, ja sekin niin et akuinen ns kyttää vieressä tuleeko kunnolla pestyä kaikki paikat. ja nyt toi keskenään saunominen on nyt tooooooosi kova juttu. :)

oma lapseni 13v kävi saunomassa kanssani pikkuisesta 11vuotiaaseen. Sen jälkeen käyttänyt saunassa pyyhettä tai käynyt yksin. Toinen lapseni 8v käy kanssani onneksi vielä saunassa, VIELÄ 3vuotta tai enemmin :D en ole siltikään pakottanut 13v tytärtäni enään saunaan kanssani, tietenkään.

Yhteistyössä