heipparallaa, kuulumisia tulin kertomaan

Tuntuu että kaikki on vastaan tätä että jätin miehen.

Todellako katsoisitte vaan vuodesta toiseen kun toinen pilaa terveytensä? Mitä te tekisitte? Mä en ainakaan voi vierestä seurata tätä, en vain voi..
Varsinkin nyt kun diabeteksen lisäksi tullut muitakin juttuja, eikä edelleenkään kiinnosta tehdä asialle mitään. Jo pelkkä urheileminen laskisi arvoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29973517:
Tuntuu että kaikki on vastaan tätä että jätin miehen.

Todellako katsoisitte vaan vuodesta toiseen kun toinen pilaa terveytensä? Mitä te tekisitte? Mä en ainakaan voi vierestä seurata tätä, en vain voi..
Varsinkin nyt kun diabeteksen lisäksi tullut muitakin juttuja, eikä edelleenkään kiinnosta tehdä asialle mitään. Jo pelkkä urheileminen laskisi arvoja.
Jokainen kuolee joskus, kyse on vain siitä kuinka pitkään saamme viettää läheistemme kanssa aikaa.
 
Jokainen kuolee joskus, kyse on vain siitä kuinka pitkään saamme viettää läheistemme kanssa aikaa.
No tätä juuri. Mieheni ei siis halua viettää mahdollisimman kauan kanssamme aikaa, mieluummin mussuttaa herkkuja ja rasvamättöä? Mä en haluaisi kuolla sen takia, koska tiedän miten paljon lapset ja mies minua jäisi kaipaamaan. Miehelleni ei taida olla juurikaan väliä tällä asialla. Tältä minusta tuntuu
 
"friday"
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29973527:
No tätä juuri.
Haluat siis itse päättää milloin "yhteinen" aika loppuu? Olla (senkin) suhteen päättävässä asemassa?

Ei kai kukaan jätä toista syömisen takia, jos kaikki on muuten hyvin.
 
viera.s
Jos mies nalkuttaisi minulle herkkujen syömisestä, sillä olisi kyllä täysin päinvastainen vaikutus kuin tuollaisella saarnaamisella on tavoitteena. Motivaatioa katoaisi sen siliän tien ja palaisi vasta, kun miehestä olisi päästy eroon. Vaikka tuskin minä nalkutuksen takia eroa ottaisin, jos olisi pieniä lapsia, antaisin vaan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Eikös miehen elämäntavat olleet tuollaiset jo tavatessanne? Jos asia on sinulle kynnyskysymys, olis kantsinut jättää ne lapset tekemättä.
 
Spencer Hastings
Musta tuntuu, että ihmiset "ymmärtäisi" tätä miehen jättämistä paremmin, jos et olisi hehkuttanut milloin mitäkin mullistavia tapahtumia, lasten sarjapykäämistä yksityiskohtineen ja ikuista riidatonta rakkautta ja muita prinsessaunelmia palstalla niin paljon. Sitten yhtäkkiä ootte eronneet ja saatkin miehen just ostaman talon ja mies nyhjää vuokra-asunnossa. No toisaalta sehän on se amerikkalainen perinne :D

Anteeksi jos kuulostan ilkeältä. Jos ei nyt mitään aiemmin palstalle kirjoittamaasi ajatella, niin mä ainakin ymmärrän tuon, että et halua olla ihmisen kanssa kuka ei välitä itsestään ja siinä sivussa läheisistään sen vertaa, että eläisi mahdollisimman terveenä vanhaksi asti. Tilanne on varmasti verrattavissa jo aiemmin mainittuihin alkoholismiin tai peliriippuvuuteen, ja noista riippuvuuksista ei tosiaan auteta toista ylös kiristämällä. Jos "me tai mässäily" -uhkaus on mennyt jo asumuseroon, niin kuulostaa aika lopulliselta. Toki voi käydä kuin elokuvissa, ja mies havahtuu tänään illalla tuplapekonisalamirasvaspektaakkeli -pizzansa ääressä tuplajuustot suupielistä valuen huutamaan yksiönsä kattoon, että "HALUAN KOOÄFFÄN JA PERHEENI TAKAISIN!" ja muuttuu sillä sekunnilla.

Aina saa toivoa. Olisihan se hienoa yhteisten lastenne vuoksi.
Mut ei kai muuta kuin onnea uudesta talosta ja tsemppiä jatkoon.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29973527:
No tätä juuri. Mieheni ei siis halua viettää mahdollisimman kauan kanssamme aikaa, mieluummin mussuttaa herkkuja ja rasvamättöä? Mä en haluaisi kuolla sen takia, koska tiedän miten paljon lapset ja mies minua jäisi kaipaamaan. Miehelleni ei taida olla juurikaan väliä tällä asialla. Tältä minusta tuntuu
Mutta etkö huomaa, että teet itse nyt juuri samaa? Et halua viettää miehesi kanssa mahdollisimman kauan aikaa, vaan mieluummin käsket häntä muuttamaan. Kauemmanhan miehen valinta olisi teitä yhdessä pitänyt, kuin sinun valintasi. Se nykyinen herkutteluhan ei kuitenkaan estä tällä hetkellä viettämästä aikaa yhdessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29973517:
Tuntuu että kaikki on vastaan tätä että jätin miehen.

Todellako katsoisitte vaan vuodesta toiseen kun toinen pilaa terveytensä? Mitä te tekisitte? Mä en ainakaan voi vierestä seurata tätä, en vain voi..
Varsinkin nyt kun diabeteksen lisäksi tullut muitakin juttuja, eikä edelleenkään kiinnosta tehdä asialle mitään. Jo pelkkä urheileminen laskisi arvoja.
Vuodesta toiseen? Jos tämä oli tiedossa niin miksi sitten lisää lapsia ja stressiä yrityksenkin muodossa? Nää on just näitä asioita, jotka voi johtaa ahmimiskierteeseen.
 
jojojojo
Vuodesta toiseen? Jos tämä oli tiedossa niin miksi sitten lisää lapsia ja stressiä yrityksenkin muodossa? Nää on just näitä asioita, jotka voi johtaa ahmimiskierteeseen.
Peesi tälle! Jos mies on vuosikausia turmellut terveyttään, niin miksi ihmeessä alkaa tehtailla lisää lapsia? Miten miehen ongelma nyt on yhtäkkiä muuttunut ylitsepääsemättömäksi?
 
Peesi tälle! Jos mies on vuosikausia turmellut terveyttään, niin miksi ihmeessä alkaa tehtailla lisää lapsia? Miten miehen ongelma nyt on yhtäkkiä muuttunut ylitsepääsemättömäksi?
No nyt oli varmaankin lähinnä se, kun tuli kerralla kaksi uutta juttua vielä lisäksi, eikä edelleenkään kiinnosta alkaa hoitamaan niitä. Seuraavaksi tulee lisää juttuja ja sitten taas ja taas ja taas... Tuntuu ettei miehellä ole mitään rajaa mikä laittaisi hoitamaan itseään.
Ehkä se on sitten se sydänkohtaus, sokeutuminen tai kun joudutaan amputoimaan ensimmäinen raaja. Ainiin, mutta eihän hänelle tule käymään niin
 
"argh"
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29973517:
Tuntuu että kaikki on vastaan tätä että jätin miehen.
Minä en ainakaan ole sitä vastaan. Koko sen ajan kun olet täällä palstalla teidän suhteesta kertonut niin on ollut sellainen fiilis että ehkä kuitenkin molemmilla (miehellä ainakin) olisi parempi jos eroatte.

Mutta on vain niin huvittavaa kun itse jossain vaiheessa olit joka ketjussa hehkuttamassa miten itse tiedät että 268% varmuudella olette yhdessä kuolemaan asti, ja että teidän välinen rakkaus on jotain IIIHAN muuta kuin tavallisten alempiarvoisten palstalaisten, te niiQ rakastatte toisianne ihan oikeasti, ettekä vain leikillään niin kuin muut.
Ja sitten ette koskaan, siis KOSKAAN riitele, sekin oli niiiin varmaa, vaikka kaikki sanoi että ei kai kannata sanoa että ei koskaan.

Mutta hyvää elämänjatkoa teille molemmille, ja lapsille kans :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29973817:
mitähän nämä uudet jutut oikeen on ja millä aikataululla olet ajatellu että joudutaan amputoimaan tai sokeutuu ?
No saa nyt kolestrolilääkityksen ja verenpainelääkityksen, viimeksi lääkäri sanoi että koita nyt seuraavaan lääkäriaikaan mennessä ruokavaliota korjata josko saataisiin laskemaan ilman lääkitystä, mutta eihän tuo sitten koittanut.

Silmänpohjissa on jo muutoksia, joten ei tällä menolla varmaan hirmu kauan tarvitse sokeutumista odotella.
 
Ihan kamalaa. Kiristää ja motkottaa toiselle sairauksista ja elämäntavoista. Jos ei voi toista tukea ja yrittää auttaa (auttaa, ei motkottaa) niin ihan hyvä pistää homma jäihin. Jospa mieheskin saa nyt rauhassa ollessa inspiraation parantaa elämänlaatuaan, tiiä vaikka ois syöny suruunsa ku vaimo vaan arvostelee ja kritisoi...
 
  • Tykkää
Reactions: __Maarit__
"Hämäläinen"
Ahdistamalla ja syyttämällä miestä , saat miehen itsetunnon laskemaan.
Itsetunto alhaalla ruoka on lohtua, ja turruttaa tunteita ( pakenee ruokaan).
Ymmärrän, että teillä on lapsia, yritys, ja muuta stressitekijöitä, mutta kun joutuu olemaan tekemisissä toisen kanssa tekemisissä, niin koittaisin kannustaa, ja keksiä yhteistä mielekästä tekemistä...
 
voi kuule
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29973830:
No saa nyt kolestrolilääkityksen ja verenpainelääkityksen, viimeksi lääkäri sanoi että koita nyt seuraavaan lääkäriaikaan mennessä ruokavaliota korjata josko saataisiin laskemaan ilman lääkitystä, mutta eihän tuo sitten koittanut.

Silmänpohjissa on jo muutoksia, joten ei tällä menolla varmaan hirmu kauan tarvitse sokeutumista odotella.
Se ei rakasta sua tai lapsianne tarpeeksi että muuttaisi elintapojaan en minäkään rakasta omia perheenjäseniäni. Suurimman onnen saan syömisesti. Siksipä elän mielelläni vaikka 30v lyhyemmän elämän kunhan vaan saan syödä mitä haluan. Ja kuule et sä sitä muuttamaan pysty. Miehesi oli tyhmä kun osti talon ja jätti sen sulle. Perintörahoista kuuluisi kuitenkin myös edellisen liiton lapsille.
 
[QUOTE="argh";29973829]Minä en ainakaan ole sitä vastaan. Koko sen ajan kun olet täällä palstalla teidän suhteesta kertonut niin on ollut sellainen fiilis että ehkä kuitenkin molemmilla (miehellä ainakin) olisi parempi jos eroatte.

Mutta on vain niin huvittavaa kun itse jossain vaiheessa olit joka ketjussa hehkuttamassa miten itse tiedät että 268% varmuudella olette yhdessä kuolemaan asti, ja että teidän välinen rakkaus on jotain IIIHAN muuta kuin tavallisten alempiarvoisten palstalaisten, te niiQ rakastatte toisianne ihan oikeasti, ettekä vain leikillään niin kuin muut.
Ja sitten ette koskaan, siis KOSKAAN riitele, sekin oli niiiin varmaa, vaikka kaikki sanoi että ei kai kannata sanoa että ei koskaan.

Mutta hyvää elämänjatkoa teille molemmille, ja lapsille kans :)[/QUOTE]

Niinhän me rakastetaankin, en voi katsoa vierestä kun mies elää noin piittaamatta terveydestään. Mieluummin olen sitten näkemättä sitä jos niin pitää elää.

Nyt minulla napsahti kun toinen raahasi melkein suoraan lääkärikäynnin jälkeen hirvittävän määrän herkkuja kotiin, vaikka juuri oli lääkärissä kuullut, että pari uutta lääkettä tulossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29973830:
No saa nyt kolestrolilääkityksen ja verenpainelääkityksen, viimeksi lääkäri sanoi että koita nyt seuraavaan lääkäriaikaan mennessä ruokavaliota korjata josko saataisiin laskemaan ilman lääkitystä, mutta eihän tuo sitten koittanut.

Silmänpohjissa on jo muutoksia, joten ei tällä menolla varmaan hirmu kauan tarvitse sokeutumista odotella.
otappas nyt vähän selvää asioista ennenkö höyryät.
jaa mutta taitaa olla jo myöhästä..
 
  • Tykkää
Reactions: rops
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmyys tiivistää;29973847:
Mä sanoin jo aikoja sitten että katsokaas kun kfkfkf saa nallitettua sen naimisiin, ero tulee.. ja mitä teki palstalaiet, oli eri mieltä MUN kanssa ;)
No eipä se mies meitä puille paljaille jättäisi vaikkei naimisissa oltaiskaan...
niimpä... voitko uskoa...
 

Yhteistyössä