Eli olette eronneet eikä kys tauosta. Piste.Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29973452:Osaatko lukea? Olemme jo eronneet, jätin miehen ihan itse...
Jokainen kuolee joskus, kyse on vain siitä kuinka pitkään saamme viettää läheistemme kanssa aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29973517:Tuntuu että kaikki on vastaan tätä että jätin miehen.
Todellako katsoisitte vaan vuodesta toiseen kun toinen pilaa terveytensä? Mitä te tekisitte? Mä en ainakaan voi vierestä seurata tätä, en vain voi..
Varsinkin nyt kun diabeteksen lisäksi tullut muitakin juttuja, eikä edelleenkään kiinnosta tehdä asialle mitään. Jo pelkkä urheileminen laskisi arvoja.
No tätä juuri. Mieheni ei siis halua viettää mahdollisimman kauan kanssamme aikaa, mieluummin mussuttaa herkkuja ja rasvamättöä? Mä en haluaisi kuolla sen takia, koska tiedän miten paljon lapset ja mies minua jäisi kaipaamaan. Miehelleni ei taida olla juurikaan väliä tällä asialla. Tältä minusta tuntuuJokainen kuolee joskus, kyse on vain siitä kuinka pitkään saamme viettää läheistemme kanssa aikaa.
Haluat siis itse päättää milloin "yhteinen" aika loppuu? Olla (senkin) suhteen päättävässä asemassa?Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29973527:No tätä juuri.
Mutta etkö huomaa, että teet itse nyt juuri samaa? Et halua viettää miehesi kanssa mahdollisimman kauan aikaa, vaan mieluummin käsket häntä muuttamaan. Kauemmanhan miehen valinta olisi teitä yhdessä pitänyt, kuin sinun valintasi. Se nykyinen herkutteluhan ei kuitenkaan estä tällä hetkellä viettämästä aikaa yhdessä.Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29973527:No tätä juuri. Mieheni ei siis halua viettää mahdollisimman kauan kanssamme aikaa, mieluummin mussuttaa herkkuja ja rasvamättöä? Mä en haluaisi kuolla sen takia, koska tiedän miten paljon lapset ja mies minua jäisi kaipaamaan. Miehelleni ei taida olla juurikaan väliä tällä asialla. Tältä minusta tuntuu
Vuodesta toiseen? Jos tämä oli tiedossa niin miksi sitten lisää lapsia ja stressiä yrityksenkin muodossa? Nää on just näitä asioita, jotka voi johtaa ahmimiskierteeseen.Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29973517:Tuntuu että kaikki on vastaan tätä että jätin miehen.
Todellako katsoisitte vaan vuodesta toiseen kun toinen pilaa terveytensä? Mitä te tekisitte? Mä en ainakaan voi vierestä seurata tätä, en vain voi..
Varsinkin nyt kun diabeteksen lisäksi tullut muitakin juttuja, eikä edelleenkään kiinnosta tehdä asialle mitään. Jo pelkkä urheileminen laskisi arvoja.
Peesi tälle! Jos mies on vuosikausia turmellut terveyttään, niin miksi ihmeessä alkaa tehtailla lisää lapsia? Miten miehen ongelma nyt on yhtäkkiä muuttunut ylitsepääsemättömäksi?Vuodesta toiseen? Jos tämä oli tiedossa niin miksi sitten lisää lapsia ja stressiä yrityksenkin muodossa? Nää on just näitä asioita, jotka voi johtaa ahmimiskierteeseen.
No nyt oli varmaankin lähinnä se, kun tuli kerralla kaksi uutta juttua vielä lisäksi, eikä edelleenkään kiinnosta alkaa hoitamaan niitä. Seuraavaksi tulee lisää juttuja ja sitten taas ja taas ja taas... Tuntuu ettei miehellä ole mitään rajaa mikä laittaisi hoitamaan itseään.Peesi tälle! Jos mies on vuosikausia turmellut terveyttään, niin miksi ihmeessä alkaa tehtailla lisää lapsia? Miten miehen ongelma nyt on yhtäkkiä muuttunut ylitsepääsemättömäksi?
Minä en ainakaan ole sitä vastaan. Koko sen ajan kun olet täällä palstalla teidän suhteesta kertonut niin on ollut sellainen fiilis että ehkä kuitenkin molemmilla (miehellä ainakin) olisi parempi jos eroatte.Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29973517:Tuntuu että kaikki on vastaan tätä että jätin miehen.
No saa nyt kolestrolilääkityksen ja verenpainelääkityksen, viimeksi lääkäri sanoi että koita nyt seuraavaan lääkäriaikaan mennessä ruokavaliota korjata josko saataisiin laskemaan ilman lääkitystä, mutta eihän tuo sitten koittanut.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29973817:mitähän nämä uudet jutut oikeen on ja millä aikataululla olet ajatellu että joudutaan amputoimaan tai sokeutuu ?
Se ei rakasta sua tai lapsianne tarpeeksi että muuttaisi elintapojaan en minäkään rakasta omia perheenjäseniäni. Suurimman onnen saan syömisesti. Siksipä elän mielelläni vaikka 30v lyhyemmän elämän kunhan vaan saan syödä mitä haluan. Ja kuule et sä sitä muuttamaan pysty. Miehesi oli tyhmä kun osti talon ja jätti sen sulle. Perintörahoista kuuluisi kuitenkin myös edellisen liiton lapsille.Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29973830:No saa nyt kolestrolilääkityksen ja verenpainelääkityksen, viimeksi lääkäri sanoi että koita nyt seuraavaan lääkäriaikaan mennessä ruokavaliota korjata josko saataisiin laskemaan ilman lääkitystä, mutta eihän tuo sitten koittanut.
Silmänpohjissa on jo muutoksia, joten ei tällä menolla varmaan hirmu kauan tarvitse sokeutumista odotella.
otappas nyt vähän selvää asioista ennenkö höyryät.Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29973830:No saa nyt kolestrolilääkityksen ja verenpainelääkityksen, viimeksi lääkäri sanoi että koita nyt seuraavaan lääkäriaikaan mennessä ruokavaliota korjata josko saataisiin laskemaan ilman lääkitystä, mutta eihän tuo sitten koittanut.
Silmänpohjissa on jo muutoksia, joten ei tällä menolla varmaan hirmu kauan tarvitse sokeutumista odotella.
No eipä se mies meitä puille paljaille jättäisi vaikkei naimisissa oltaiskaan...Alkuperäinen kirjoittaja tyhmyys tiivistää;29973847:Mä sanoin jo aikoja sitten että katsokaas kun kfkfkf saa nallitettua sen naimisiin, ero tulee.. ja mitä teki palstalaiet, oli eri mieltä MUN kanssa