Ihanaa kun on paljon viestejä =)
Kiitos Tiiti-73 yrityksestä ymmärtää! Meillä onneks kestoilla vaippaiho pysyy hyvänä, mutta tänään taas yksi vaippa todettu huonoksi kun hankas Lumikukan reidet ja vatsan ihan punaseks =(. Just kun olin sen saanu suht hyväks, plääh! Tänään tilasin taas netistä pari uutta vaippaa kokeiluun, josko joku kävis meillekin. Ja kaulassa muutama kutiava läntti, oisko sitten tattarista kun on sitä viikko nyt annettu, koitetaan olla viikko nyt ilman sitten. Mut muuten menee hyvin ja ihanaa kun aletaan vähän paraneen tästä flunssasta sun muusta, vaik sitkeessä tuntuukin olevan.
Voi Kataa!! Toivotaan et kaikki on hyvin, jos sä vaan kuvitteletkin. Varpaatkin on pystyssä, onnea toivotan!!
Niiskulaiselle onnea raskautumiseen, inhottavaa tuo kun luulee ja ei ookaan. Toivotaan että me molemmat raskaudutaan pian ja tietty muutkin jotka haluaa =)! Mulla tuli kans tosi runsaat menkat nyt, onneks tänään vuoto vähän hiljentyny. Aamulla oli lakanat veressä, yök! Mutta kyllä meillä sappisaippualla lähtee, kaikki melkein pesen 60 asteessa ja jos ei ekassa pesussa lähde niin sit tokassa.
Onnea Moonalle!
Meillä osataan sanoa äiti, isi, kissa, tyttö, vauva, amppu=lamppu, lakki, takki,kakka, kukka, pissi, tissi,ankka,pappa, hauva, auto ja eläimiä matkitaan: lehmä, koira,lammas. Sanoja on aika paljon ja tänään sano ekan kerran 'mä haluun' hih, mut vaan kerran!
Kävely on kehittyny paljon ja enää ei tarvi onneks paljoa kantaa. Mut samalla myös keretään joka paikkaan. Kukkamullat, telkkari, stereot, johdot yms kiinnostaa kovin. Enempi on selvästi vahtimista kun pari viikkoa sitten, eli mihin tää vielä menee?? =)
Meillä ei kans mitään pahempia haavereita oo sattunu. Mut mustelmia tulee usein ja yleensä päähän mut myös pepussa on yks =). Tänää meinas puota sohvalta kun istu ihan reunalle, just sain kädestä kiinni, huh! Sydän syrjällään täälläkin ollaan..
Unet meillä on menny nurinkurin kun päivällä voitas nukkua neljäkin tuntia väliin mut yöunille ei sit mentäskään kun 21-22. Väliin joudun herättään päikkäreiltä kesken kun nukkuis vaan, eikä sit nuku taas hyvin yöllä. On se kun vauvana ois saanu nukkua mut ei nukkunu nyt taas nukkuis päivällä....
Mut nyt suihkuun ja kohta maate.