Moikka!
Voi Iitua flunssat on ihottavia mutta ota neuvosta vaari ja osta humidose, mäkin kannatan!
Meillä vaippaiho vähän parempi, ollaan antibioottivoidetta laitettu, mut tänään taas alkanu punottaan enempi =(. Soitin lekurille ja käski jatkaan tuota voidetta, niillä vkonloppupäivystystä myös. Oon siirtyny nyt kestovaippoihin, kun hengittää paremmin ja vähän alkaa olla kylmä olla ilman vaippaa sisällä. Menee vaan mun sideharso-frotee-housu virityksillä joka pisusta läpi ja välillä pissaa puolen tunnin välein huh! Yks aamupäivä meni 5 kestovaippaa pesuun + housut. Huh! On hommaa!!! Vaipoista vielä et meillä käytetty liberoa tähän asti mut nyt ostin kokeeksi pampersia, kertiksiä käytän unilla, ulkona, reissussa kun ei noi mun viritykset tosiaan pidä kestoissa. Tilasin netistä huippukalliita all-in-one kestoja 5 kpl, makso huimat 90 , en oo vielä ehtiny testaan kun kuivurissa ovat. Mut jos ne helpottais vähän. Makso mitä makso, kaikkeni koitan et iho paranis.
Mutta jotain positiivistakin.. Lumikukka on alkanu juomaan apteekin maitojauhetta (profylac) =), no aina ei kelpaa mut 4-6 dl saan meneen päivän aikana, joka on tosi hyvin!! Siitä saa sentään vitamiineja, rasvaa, kalkkia tms. Ettei ihan erillisten vitamiinivalmisteiden varassa olla. Ja Lumikukan iho on muualta paitsi vaippa-alueelta parantunu tosi hyvin. Ei juuri mitään enää =)!!! Kun vaan saadaan tuo vaippaiho paraneen niin päästään kokeileen uusia tuotteita, hirssiä tms. Mut on tässä hommaa kun pitää kukkakaalitkin pakastaa ja keittää kahteen kertaan että kävis paremmin.. hommaa riittää!! Ja ruoka ei oikein maistu täälläkään, tosi vähän syö =( hirvittää kun vielä niin yks puoleinen ruoka (8 ruoka-ainetta + apteekinmaito).
Käytiin ravintoterapeutilla ja kerto et on jotain pakasteleipiäkin jopa mitä Lumikukka vois syödä. Tarvii käydä katsastaan, et löytyykö niitä tästä kylästä. Ihanaa kun sais antaa leipää!!! (maissi, riisi, peruna leipää). Lumikukka saa kuulemma keskimäärin vähemmän ikäänsä nähden energiaa ruoasta, ja se oli laskettu niillä määrillä mitä se söi ennen 2-2,5 dl. Nyt menee varmaan kork 1 dl kerralla. No en voi väkisinkään syöttää!
Kesällä huisin jännät paikat!! Ihan väristyksiä menee kun muistelee tuota aikaa hih!
Mukavaa vkonloppua! Meidän vkonloppu suunnitelmat on auton osto, tarvis saada toinen auto, kun menee hermot täällä kotona kupatessa hih!
Tiikeri