HEINIKSET 05!

  • Viestiketjun aloittaja =)
  • Ensimmäinen viesti
Tiiti -73
No heippa kaikille.
Täällä on sitten on viikon verran oksenneltu, eka poitsu, ja sitten mies ja minä. :p
Nyt alkaa vähän helpottaa, ja tuntuu ettei kuolema ehkä korjaa meitä ;)
Meillä nuo synttärit on jo vietetty, ja oli kyllä mulla jotenkin tosi haikea olo synttärijuhlinnan jälkeen. Ajattelin vuoden takasia tapahtumia, ja sitä kun toinen kasvaa NIIIN nopeesti, ja jostain syystä alko kauheesti surettamaan.
Meijänkin pitäis hommata pyöränistuin, on itseasiassa pitänyt hommata jo alkukesästä, että tällästä nopeusluokkaa meijän hankinnat ;)
Saatiin kyllä yksi, mutta jostain syystä poika ei pysy siinä, vaan saa pyllyä nostamalla pudotettua itsensä remmien varaan, ja roikkuu sitten ne kaulassa, ei kauheen turvallista. Onko teillä mitään vinkkejä noista pyöränistuimista? Me ajateltiin sitä 'sleepy' (oliko nyt sitten hamaxin) istuinta, mutta minkäköhän verran siihen sitä kallistusta tulee? Jos ihan vähän, niin onko hintansa väärti, kun maksaa kuitenkin 20ekua enempi ku se perusmalli.
Ens viikolla ollaan myös menossa Tallinnaan. Onkohan siellä nuo istuimet halvempia (ja mahtaakohan sitä jaksaa roudata sieltä)?
Ootteko muut käyneet Tallinassa shoppailemassa? Vinkkejä mikä on halpaa ja missä? Mites esim vaipat? Jos on paljon edullisempaa, niin kaipa niitäkin vois pari pakettia tuoda. Ennen tuotiin 2 laatikkoa kaljaa, nyt pari laatikkoa vaippoja, heh =D
 
Iitu1
Tiiti-73:n perheelle toivotan yrjöttömiä päiviä;huh,varmaan voimia kuluttavaa kun itse oksentaa ja silti jaksettava taaperoa hoitaa.Me ei olla Virossa käyty moneen vuoteen,ois kyllä kiva lähteä.Mä vaan (liian)arka lähtemään mihkään jossa joutuisi oleen yötä pojan kanssa,stressaan miten nukkuu.Pitäis pikku hiljaa uskaltautua yöreissuille,muuten ei ikinä totu.Muitakin asioita oon turhaan murehtinut,mennyt kuitenkin hyvin kun poika tosi sopeutuvainen,on vaan omasta uskaltautumisesta kiinni.Viikonloppuna saadaan pyörään istuin,voin kertoa miltä vaikuttaa kun saadaan testattua,Hamax on mutten tiiä mallia.Just tilasin itelleni pyörän,pääsen mukaan pyöräileen.Millasia kotiruokia teette jota voi lapsillekkin jo antaa?Mä tein eilen rakettispagettia+jauhelihasoossia,tänään kirjolohisoppaa.Aika reilusti jo maustoin mutta suolaa lisättiin enemmän omalle lautaselle.Ah,kyllä on ollut ihanaa uudessa kodissa kun puolet enemmän tilaa kuin vanhassa!Grillattu takapihalla jo monta kertaa=)Poika nukkuu tosi hyvin omassa huoneessa.Ja meillä vanhemmilla oma rauha makuuhuoneessa...Enää vajaa kuukausi ja töihin lähtö,ei todellakaan kiinnosta yhtään,en haluaisi viedä poikaa hoitoon...=(Nyt suihkuun,kävin hierojalla,ihan rasvanen iho.Viikonloput!
 
Late
Heipä hei! Tiitti-73

Mä ihan vahingossa klikkasin tätä ketjua, kun piti tuonne omaani mennä (huhtikuiset05) ja selatessani tekstiä huomasin, et mietit Hamaxin Sleepyä- Itselläni on sellainen, ostin viime viikolla. Mielestäni 20€ ei ole ihan hirveä raha, mutta mielestäni tuo kallistus on aika pieni ja ite ainakin koen, että onkohan siittä mitään iloa...

kaikki on kuitenkin suhteellista, joten käväise jossakin liikeessä tsekkaamaan, mutta jos mielipiteeni painaa, pidän vähän turhana!!!

Pyöräilyintoa! : )
 
Iitu1
Tiiti-73:poika sai lahjaksi juuri tuon Hamax Sleepyn.Mies sen asensi pyörään ja tukevalta tuntuu ja hyvässä asennossa poika siinä istuu.Jossain toisessa mallissa selkänoja kallistuu enemmän kuin tässä mutta meillä sillä ei ole väliä,tuskin ajellaan silloin kun pojan päikkäreiden aika joten ei ole tarvetta kallistaa sitä,ja saahan tässäkin vähäsen alemmas.Ajelulle ei vielä päässyt kun kypärä ei istunut yhtään pojan päähän,valui kokoajan takaraivolle vaikka kuinka koitti säätää remmejä.Taitaa olla liian iso,pojan pään ympärys 47 cm ja kypärä on 48-52.Käytävä liikkeessä sovittamassa.Synttärit meni hyvin!
 
Tiikeri
Samaa mieltä olen Laten kanssa kyseisestä istuimesta, ihan turha se makuukallistus koska on niin mitätön. Meillä tytteli kerran siihen nukahti ja vaikka oli makuusäädössä niin pää roikkui käsinojalla, oli surkun näkönen kun sillai retkotti. Ei oo paljoa tullu käytettyä, on niin hirveetä taistelua et tyttelin saa istuimeen, kypärän ja aurinkolasit, ihan tuskaa ja huutoa! Meno oli kivaa mutta lähtö ja tulo kamalaa. Sit se klipsu millä vyöt on kiinni, on niin jäykkä että mun surkeet sormivoimat ei tahdo riittää sen aukasuun. Ja muutenkin kun laitto pyörään niin vaikeeta ni ei tuu kaksin lähettyä. No jos syksymmällä tulee mentyä enempi kun miehellä loppuu työt.

Mulle muuten ylläri ylläri maksettiin heinäkuun palkka vaikka oon hoitovapaalla. Köh köh, ois kiva tietty pitää raha mutta kaipa ne se takas peris kuitenkin. Joten soitin pomolle, lupas laittaa viestiä palkkakonttoriin.. ei oo viel kuulunu mitään. On tosi huolimatonta minusta!

Meillä todettiin viime ke kotimaisten viljojen allergia plääh! keksimössöä syötettiin ja 2 h siitä niin nousi näpyt vatsaan ja selkään. No selkispä heti eikä kestäny montaa päivää altistus. Kyllä vaan kapenee ruokalista =(. Joku maito pitäis nyt saada meneen, kun ei oikein maistu. Kirjotti reseptin taas jostain apteekin maidosta jota kokeillaan, maistuu väkevälle mun suussa =(. No hörppii pieniä hörppyjä, ihan vähän vaan. Tosi hitaita nää kokeilut. Tylsää kun haluisin vattuja ja kaikkee hyvää antaa mut pitää malttaa, tylsää!!

Huh, hellettä, onneks meillä ilmalämpöpumppu viilentämässä, iihanaa!! En vaihtais pois, parhaiten nauttii helteistä kun ei tarvi koko ajan pakahtua =)

Iitulle sama että muakin aina jännitää Lumikukan nukkumiset kylässä. Ja eihän se koskaan nuku yhtä hyvin kylässä kun kotona. Saattaa herätä 10 krtaa ja yleensä pitää nukuttaa vieressä. No aina ne jotenkuten menee ja vieressä nukkuu kumminkin suht hyvin. Ollaan silti reissattu aika paljon mökillä ja mun isän luona. Rohkeutta vaan, reissut piristää!

Tiikeri
 
Iitu1
Nostan meitä vähän parilla kysymyksellä:millasia ruokia perheelle ootte tehneet jota heinätaaperotkin voi syödä?Saa ite aina välillä miettiä mitä tekis...Sitten toinen:meillä vieläkin poika tarvii kahdet päikkärit,onko muita vai riittääkö yhdet?Ootan että pärjäisi yksillä kun kohta vietävä hoitoonkin,ahdistaa koko ajatus töihin menosta!
 
murmeli
moi.
meilläkin alkaa oikein arki taas..maanantaina topi lähtee hoitoon perhepäivähoitajalle ja minä meen kouluun suorittaan opinnot loppuun. ei ole kyllä kuin vajaa 4kk jäljellä. varmaankin sen jälkeen jään vielä hetkeksi kotiin topin kanssa. käytiin eilen tutustumassa hoitopaikkaan, oli tosi mukavan oloinen nainen ja meillä kävi aika tuuri, naisella ei ole kuin yksi lapsi topin lisäksi tämän alun. eli ei oo niin kamalaa topille heti se alku. sitten kyllä syyskuun alusta hälle tulee kaksi taaperoa lisää. aika shokki kun tulot putoaa hetkeksi opintotuelle, mutta onneksi se on vaan se 4kk. ja onhan miehellä onneksi isommat tulot.

me ollaan tehty topille kanamunakastiketta, kanakastiketta, jauhelihakastiketta, keittoja ja sit oon vielä antanut kaupankin purkkeja sillon tällön. nyt on vaan tullut stoppi topille syömiseen. ei maistu oikein mikään, paitsi jugurtti. johtuisko kuumuudesta vai ? alkaa huolestuttaan kun syö niin heikosti..

topikin nukkuu kahdet päiväunet vielä. yhdet aamupäivällä ja toiset 16.00 eteenpäin. hoitopaikassa nukkuvat kuulemma päiväunet samoihin aikoihin ja 16.00 topi tulee jo aina viimestään kotiin. eli ei sinällään huoleta siltä osin.

kesä: miten sun raskaus??

nyt kotihommiin ja hiusten värjäykseen:)
 
Iitu1
Murmeli:täällä kyllä ollaan,ainakin me kaksi kun ei muista mitään kuulu.En ole viittinyt itekseni kirjottaa.Mekin käyty hoitotädillä 2 kertaa,joku päivä vien pojan sinne hetkeksi hoitoon jotta näkee kuin suhtautuu,ainakin tykkäsi olla ja leluja kovasti katteli kun me vanhemmat oltiin mukana.Kerro miten on päivä mennyt.Oli tarpeellinen lahja pojalle se istuin pyörään,usein ajellaan koko pieni perhe kun mullakin nyt fillari,hauskaa hommaa ja poika tykkää=)Tein eilen jauhelihasoppaa ja poika olisi syönyt vaikka kuinka paljon,meillä ei ole huolena etteikö maistuisi,kaikki kelpaa ja syö isoja määriä.Jospa teillä tehään hampaita ja eihän itellekään aina ruoka maistu,tuskin tarvii huolestua.Miten oot tehny kananmunakastikkeen?Meillä on pojalla kasvaneet hiukset hyvin ja niskasta mennyt ihan kikkaroille,hauskan näköinen,meinattiin että annetaan kasvaa vähän pitempi takatukka kun kerta kihartuu noin hienosti.Nyt lopeteltava.
 
KATA
Heippa Naiset!Mun täytyy sanoa että tä palsta on uusimisen jälkeen muuttunut niin hitaaksi että harmittaa täällä käydä.Tulkaa meseen,siellä ois parempi jutella ihan kaikin puolin.

Mä en anna Maisalle munaa kun tuli niin vahva reaktio ja sitä nyt vältetty.Maisalla myös takatukka kiharalla,vähän on punertavan vaalee pää hänellä.

Missä Unikko?kertoisit Häähumusta...=)
Ja unikko kans päivittämään meseen kuvia!!Mars mars...

Iitu ja Murmeli,hakemusta sisään van ei ole monimutkanen juttu.Lupaan.Mä olen ihan kökkäri näissä ja pärjään hyvin siellä!!
 
Tiiti -73
Moikka. Täällä sitä ollaan. Ukolla oli viime viikko lomaa, tuli niin paljon touhuttua ettei koneelle kerinny, järkyttävää ;)
Poitsulle on näköjään taas tulossa 4 hammasta kerralla. Alaetuhampaiden viereen. Ja sen takia onkin kiukuttu, ja öisin itkusteltu yms yms.
Meillä on aina vaan auki se pyöränistuin asia... Varmaan talvella sit ostan, heh.
Vai on siellä jo päivähoidot alkanut, aika jänskä juttu. Mä meinaan olla himpessä niin kauan kun pystyn, mut ainakin siihen asti ku poika on sen 3v. Ja on tässä toisestakin puhuttu, mut kuhan tää eka nukkuis edes yhen kerran 5 tuntia, niin vois vakavissaan harkita kakkosta ;)
Vaikka toisaalta tossa mietin, et samaan valvomattomuuden piikkiin se kai menis. Tiedä sitten vaan kestäiskö pää enää, jos toinen samanmoinen kukkuja sattuis syntymään, huoh.
Ja siitä mesestä. Mä oon siellä kyllä jäsenenä, mutten oikeesti ymmärrä yhtään mitään niistä jutuista. Mun mielestä ne kirjotukset on jotenkin äärimmäisen vaikeesti luettavissa, ja aina kun siellä käyn löydän vaan jotain ikivanhoja kirjotuksia... Joten mun ainakin pakko pysytellä täällä kun tää sentäs luonnistuu.
 
murmeli
huomenta.
mieht täällä vielä nukkuu, itse lähden vähän ajan päästä taas koululle. minulla meni päivä hyvin koulussa ja topilla loistavasti hoidossa.ei ollut itkenyt ollenkaan, oli syönyt ja nukkunut hyvin ja kun mentiin hakemaan niin topi oli yhtä hymyä. jäi kyllä tosi hyvä mieli ja ei huoleta tänään viedä sinne. mies kyllä hoitaa noi kuskaukset, koska minulla on lyhyt matka mennä kävellen kouluun. varmaan auttoi asiaa se, kun käytiin tutustumassa ja topi on ollu mummoloissa hoidossa ja kummeillaan. oli ihan innoissaan ollu kun oli ollut leikkiseuraa.
tiiti-73: kyllä minäkin varmaan jään taas kotiin topin kans kun tää koulu loppuu, valmistun siis 29.11. hiukka tekis kyllä mieli hakea lähihoitajakouluun, koska se työllisyystilanne on niin hyvä sillä alalla. katsoo nyt, aion ainakin hyvällä omallatunnolla jäädä kotiin sitten koulun jälkeen jos siltä tuntuu, topi on niin pieni kuitenkin vain vähän aikaa.

pitäis itekkin tehdä tänään jauhelihasoppaa, jos se menis topille:) nyt on ruokailut taas helpottunut, tais johtua helteistä vaan.

jeps, nyt aamuteelle ja kouluun!
 
Iitu1
Hello!Kiva että Topilla eka hoitopäivä meni noin hienosti,toivon että meitin pojalla sujuu yhtä mallikkaasti.Kyllä todella ahdistaa ajatus töihin menosta,enää reilu 2 vkoa...kun voiskin olla kotona pisempään!Täällä poika kuumeessa,eilen päivällä ja tänä aamuna 38.7 ja eilisiltana oli 39.4 c.Ei ole mitenkään kipeä,ei nuhaa tms,kuumetta vaan.Neuvolasta epäilivät että johtuisi kulmahampaiden tulosta,kohta puhkeaa alas läpi.Tiesin että hampaat voi lämpöä nostaa mutta että ihan kuumetta,poika oikein helotti lämpöä illalla,vähän väsyneempi/rauhallisempi illalla oli,leikki kyllä ja ruoka maistuu.Kolmena päivänä oli vähän kärttyisempi mutta nyt aamulla taas ihan hyväntuulinen.Täytyy seurata ja jos perjantaina vielä on niin sitten lääkäriin,varmuudeksi pissa,-ja verikokeet.Jospa laskisi ennen sitä.Että sellasta meillä täällä.
 
Iitu1
Pojalla kuume jatkuu,nyt pysytellyt 39.3.Välillä lääkettä annettu.Tänään käytiin yksityisellä lastenlääkärillä,jos vauvarokko niin huomenna pitäisi näppyjen ilmaantua,jos ei tule mutta kuume jatkuu otetaan pissa,-ja verikokeet.Kaikki näyttää muuten olevan kunnossa.Ennemmin olisi vauvarokko kuin joku tulehdus jossain.Huominen näyttää.Ruoka ei nyt oikein maistu kun muutoin kova syömäri,nytkin syö mutta nihkeemmin uppoo.Yöllä pari kertaa parahti mutta jatkoi itekseen unia.Lääkärikin ihmetteli poikaa kun jaksaa silti leikkiä ja touhottaa.Toivotaan/odotetaan näppyjä ettei tarvis kokeisiin viedä...
 
Iitu1
Huoh,kyllä ollut rankat pari päivää,kohta miehen kanssa ollaan hermoraunioita...Toissa päivänä pojalla kuume illalla tasan 40 c,eilen ei enää kuumetta ollut.Oli kuitenkin koko päivän tosi kiukkunen ja itki vähän väliä.Vietiin illalla sairaalaan kokeisiin johon saatiin lähete,pissa,-ja verikokeet ihan puhtaat onneksi.Lääkäri epäili vauvarokkoa kun selkään,kaulaan ja naamaan ilmestyi vähän pientä näppyä.Tultiin kotiin ja laitoin pojan yöunille,no eipä miehen kanssa nukuttu oikeestaan koko yönä.Poika heräili 20 min välein itkemään,välillä istui sängyssä ja karjui,tota jatku aamu viiteen ja siitä nukku seitsemään hiljaa.Näpyt ei oo yön aikana lisääntyneet.Nyt taas aamun itkeskellyt usein ja varsinkin kun pitäisi syödä,niin oli eilenkin,ruoka ei maistu ja karjuu vaan.En tajua mikä on,kun kuume laskenut,korvat,kurkku kaikki ok,oikein kaksi lastenlääkäriä katsonut.Voiko olla noin kipeetä kun kulmahampaat alas tulleet kohta läpi?Välillä oikein kirkuu äkäisen näkösenä niin kimeellä äänellä että ihan korviin sattuu!Ei tajua mistä johtuu...jospa pian helpottais.Vauvarokkokin epäselvä kun näppyjä niin vähän,näyttää vähän hikinäppylöiltä tai sellasilta mitä tulee jos kovin itkee.Nyt ainakin selvis ettei poika kuumekouristaja tyyppiä,olisi jo tolla kuumeella tullut.Mä aloitan ketjun imetys-ihmettelystä kun ehtiin,lukekaa se jos kiinostaa,en jaksa tähän samaa selostaa.Laittakaa muutkin kuulumisia.
 
Kesä (rv35)
hei vaan!
Kiitos kysymästä, raskausviikko 36 alkaa ensi viikolla. Hyvin menee, en voi valittaa, vaikka olenkin saanut virtsatietulehduksen päälleni sen GBS:n ansiosta ja kaksi kuuria on jo syöty.

Pojan unia on yritetty rukata, siis päiväunia. Yöt nukkuu hyvin, nukahtaa helposti siinä 20.30 (isä nukuttaa) ja herää siinä 7 - 8 aamulla. Yöllä herää johonkin, mutta nukahtaa saman tien.
Mutta päivällä ei nuku SISÄLLÄ!!! Ulos nukahtaa helposti, lyhyellä lenkillä, ja nukkuu n. 1,5 tuntia. Sisälle on yritetty nukuttaa, mutta huutaa kuin sireeni kaksisikin tuntia teki mitä hyvänsä, ja sen jälkeen ei sitten nuku ei sisällä eikä ulkona!! Pelottaa tuo syksy, kun niitä on sitten kaksi, ja jos toinen on yhtä huono nukkumaan kuin poika alussa, niin enhän minä jaksa!!
Meillä on kyllä kaksostenrattaat hankittu, ja on rattaita ja vaunuja. Minä en ole nukkunut lapsena päiväunia, tuntuu vain, että kyllähän sitä nyt tuossa iässä vielä nukkua saisi.

Miten teillä muilla? Kerokaan jotain ohjeita tai kannustuksia. Mutuen minä kyllä luulen, että päiväunet jäävät syksyn aikana pois. Kilot ainakin karisee raskauden jälkeen, niin luulen :)
 
kata
Voi jukra,oot kyllä j pitkällä Kesä!!Viimeisiä viedään...Hyvin se menee,usko pois ja kyllähän sitä molemmat voi ulos nukuttaa.Mä nukutin tuplia eri vaunuissa kun toinen nukku paremmin ja toinen huonommi,eivät herättänee toisaan.

Pistä ulos isompi vaan nukkumaan,ja itkuhälytin niin herkälle että voit nukkua vaikka sohvalla unia.Mä koisasin kun tuplat nukku pihalla.Aina heräsin.

Iitu,ei tuovesirokkoa olis?
Tosi kurjaa,kun lapsi sairastaa ja vielä noin ettei lekkurit tiedä mitään.
Virukselta kuulostaa,ja ne pirut ovat niin ovelia.Luulisi 5 päivän kyllä riittävän,että sitten helpottais.

Maisa lähti kävelemään,varoen menee ja hakee tasapainoa.EI hötkyile ja se hyvä!
Nukkuu kivasti ja muutenkin meillä tasanen vaihe.Syömiset oli vähän huoli,mut nyt vähän parempi kun lakkasin tuputtamasta.

Syö "liian" vähän,mut en ota stressiä kun on tyytyväinen ja iloinen sekä kasvaa vaikka omaa käyräänsä meneekin.Aina mietin että tyttö vasta 9 kk iästä alkaen kiinteitä syönyt vähän paremmin,joten tä aika harjoittelua vielä.

Aamupala syödään 10-11 ja päiväruoka n.14-15 kun unilta herää.
Iltapala 19-20 ja siinähän nuo.Koitan rukata vähän välejä jos sais yhen ruuan vielä.Mitään välipaloja ei syödä,kun Maisa n.10 tuntia päivässä hereillä,eikä syö kuin 4-6 tunnin välein.Ei millään riitä aikaa syödä kuin pitäisi.No,ehken neuvolas tunnusta koko juttua tai sit tä ehtii muuttua jo siihen mennessä.,Sitä toivon ainakin.
Kerralla syö n.puoli desiä-desin ja maitoa lasista ruualla.aamulla ja illalla haluaa pullosta,sen ole vielä antanut.
Mutta eiköhän tä tästä!!
Vointeja KEsälle ja TOivotaan että Iitun Topi paranee pian..
 
Iitu1
Enpä osaa Kesälle antaa neuvoja päiväuniin,kokeiltava vaan eri konsteja ja luulen että toisen vauvan tullessa alkaa arki alun jälkeen luistamaan ihan itekseen.Pikkuvauvathan nukkuu melkein missä vaan joten ulkoilette kun isompi nukkuu,eiköhän pienikin vaunuiluun simahda.Älä etukäteen mieti asioita liikaa,anna mennää omalla painollaan niin huomaat sitten mikä on paras käytäntö.Meillä poika nukkuu kahdet päikkärit sisällä,nukahtaa sitteriin josta vien sänkyyn,aamupvällä tunnin ja iltapvällä reilun tunnin.Yöunille käy suoraan petiin ja itekseen pian nukahtaa.Pojalla oli sitten vauvarokko,4 pvää korkea kuume ja sen laskettua tuli selkään ja rintaa punasta näppyä mutta aika vähän.Onneks eilen ei enää itkenyt niinkuin kahtena edellispäivänä,oli jo oma itsensä.Ja ruokakin taas kelpaa.Kummitädiltä kuulin että(työskentelee lasten parissa)vauvarokko tekee lapset ihan tooosi kiukkuisiksi.Viime yönä pari kertaa vielä vähän itkusti mutta eiköhän olla voiton puolella...Kyllä pieniä määriä Katan Maisa syö mutta mitäs se kun hyvin kasvaa ja voi hyvin,ei kaikki ole suursyöppöjä niinkuin meiän poika!Luulen että määrät teillä lisääntyy kun Maisa kävelee niin kuluttaakin enemmän.P.s.Murmelin pojan nimi on Topi=)
 
Iitu1
Voi kurjuus...=( taitaa meillä imetys loppua pojan aloitteesta.Joku ilta ei suostu ottamaan rintaa ollenkaan,seuraavana ottaa mutta imee vaan hetken,ehkä minuutin,Taas seuraavana ei huoli jne.Tätä viikon jatkunut,taitaa tätä menoa maidon tulo loppua hyvin pian...No,mulle helpompi näin pojan aloitteesta kuin että itse joutuisin lopetuspäätöksen tekemään.Silti on vähän haikea mieli,koitan tänään vielä,jos ei huoli niin sitten se on loppu.Tänään meen kattomaan pikkuvauvaa laitokselle,ystävä sai.Nyt on kaveripiirissä 3 pientä vauvaa,ihan kiva pidellä sylissä kun oma "vauva" jo niin iso.Palaamisiin!
 
murmeli
moi.
täällä on taas viikko putkessa ja kohta lähden hakemaan topin hoidosta. kaikki on mennyt vieläkin todella hyvin. kovaa vauhtia vaan topi kasvaa, oppii uusia asioita kokoajan. varmaan sekin vaikuttaa kun hoitopaikassa on muita lapsia niin topi koittaa mennä ja oppia perässä:)
kurjia tollaiset vauvarokot, meille ei ole vielä sairauden sairautta tullut, mutta varmana kohta hoitopaikasta tarttuu..sitä kauhulla odotellen!
minunkin sisko saa kohta vauvan ja odotan jo innolla että pääsen sitä lällytteleen:D
mitkä leikit on taaperoilla muuten tällä hetkellä in?
topi tykkää leikkilaatikolla olla , repiä kaikkea alas, "tanssia", kaukosäätimiä ja kännyköitä piilotella ja imurointi on huippujuttu tällähetkellä! kertokaa muutkin:)
 

Yhteistyössä