HEINIKSET 05!

  • Viestiketjun aloittaja =)
  • Ensimmäinen viesti
Tiiikeri
Mä oon tosi laiska meikkaan, joskus värjäytin säännöllisesti kulmat ja ripset mutta mun silmät ei kestä niitä aineita. Silmät oli aina ihan punaset laiton jälkeen jonkin aikaa. Ois tietty kiva kun ripset ja kulmat ois värjätty, mulla kun ne on ihan värittömät niin ei niitä paljoa huomaa.. Sitten kun laitan väriä niin oon ihan eri näkönen. Muutenkin mun silmät ei tahdo kestää ripsaria ja muutakaan meikkiä, enkä sitten viitti usein niitä rasittaa. Ois hauska nähä millanen jälki pigmentoimalla tulee, en osaa kuvitella..

Joo viikot menee nopeeta nyt jo 38+3 huh! Mut olokin on sen mukanen, vauva liikuskelee ikävän tuntusesti, virtsaputken kohteilla kirvelee välistä ja kirpasee kun vauva päällä tai käsillä huitoo. Auts! Tuntuu kun ois kakkahätä kun pää niin alhaalla. Vammalaan meen ens pe, hauska kuulla että onko paikat yhtään auennu. Tänään särkee alavatsakin, joten huilipäivä tulossa!

Meillä remppa onneks tosi hyvällä mallilla. Uuden eteisen lattia laatotettiin eilen =), paneelit on lyöty jo seiniin. Maalausta ja laattojen saumausta ois, sekä kura/suihkunurkka vielä ilman laattaa. Mutta pääosin tosi hyvässä kunnossa =). En ois arvannu että näin hyvään malliin saadaan, ja voi olla vielä 2 vkoakin aikaa tehä..
 
Iitu..
Onkohan Niiskulainen joutunut osastolle kun ei kuulu mitään?

Pojan hoitotäti kävi eilen kylässä meillä pojan nimppareilla.Pyysin Verttiä yläkertaan näyttämään omaa huonetta.Vei vieraat saunaan ja ylpeänä esitteli löylykiulua ja kauhaa sanoen :"Vertti heittää kovasti löylyä!"=)

Tiikerille jaksamista,ei ole enää pitkä aika!Mullakin oli poikaa oottaessa kamalia alapään vihlaisuja loppuajasta,sattu tosissaan,liitoskipuja ja tuntui kun vauva pyöritti päätään häpyluita vasten=(Onneks kaikki kivut palkitaan!
 
Niiskulainen
Hei. En ole vielä synnärille menny.

Tänään eka päivä sit sairasloman tytön kans taas kaksin päivän. Kyllähän tuo 5 viikon lepääminen on kuntoo vähän syönyt ja sit hassua liikuskella kun on jo maha aika isoksi päässyt kasvamaan sit viime kerran kun ihan kunnolla sain liikkua. Oltiin pari tuntia ulkona, ulkoiletettiin koiraa ja käytiin kokeilee pyörällä ajoa ja sit leikkipuistossa ja tehtiin kaikkea kivaa esikoisen kans =). MUkava päivä, mut kyl mää olen ihan puhki nyt ja nyt ilalla vasta alkanut kirii mahaa ihan kauheana jos vähänkin liikkuu. Pari päivää on limatulppaa irtoillu tai jotain valkoista geelimössöö ainakin ...yök.

Tiikerikin on tosiaan jo noin pitkällä =)) saa nähdä kumpi tekee vauvan ekana.

Onnea Iitun poitsulle nimppareitten johdosta.

Nyt suihkuun ja katsmaan salkkareita joissa ei kyl ikään tapahdu mitään erikoista, turja koko sarja mut pakko vaan katsoa. =) Huomenna tulee taas se sinkkuäipälle sulhanen se pitää katsoa sit, ois saanut silloin sairaalassa olla näitä syksyllä alkavia sarjoja kun siellä olisi ollu aikaa katsella.

 
Iitu..
Ihana massu Niiskulaisella!!Musta se maha oli mukavinta odotusaikana,paitsi lopussa kun oli jo niiin iso=)että haittasi liikkumista.Säkin ehdit vielä hyvin kasvaa kun viikkoja muutama jäljellä.Onko sulla mustat hiukset?Kuvasta näyttää siltä.Hyviä vointeja sullekin loppuaikaan!
 
Niiskulainen
Mulla on sellaset tummanruskeat hiukset. Olen kyllä ollut vaaleilla hiuksillakin joskus ja moni sanoo että passaa nekin hyvin, mut kun oikeasti on tummat hiukset niin olen aatellu nyt päästä hiukan helpommalla ja antanut tummat kasvaa niin ei tarvii juurikasvua olla koko ajan värjäämässä. =)

Kyllä vähän siltä näyttää että maha tosiaan ehtii vielä tuostakin kasvaa. Olen tänään siivoillu oikein urakalla kun sade päiväkin ja ei ole lainkaan supistellu taas päivällä. Jännää että sitä oltiin aivan jännityksessä ennenaikaisuuden uhan aikaan ja nyt huomenna vauva jo 37 ja täysaikainen eikä tunnu enää lainkaan että vauva edes yrittäisi syntyä.

Eilen söin perhana vanhaa makkaraa ja kun flunssa niin en maistanut enkä haistanut että oli jo aika pahanhajuistakin kun sit kunnolla rupesi haistelemaan niin voihan sukkamehu. Nyt olen ihan pelossa että oon saanut vähintäänkin listerian. En tiiä jos näin paljon pelottaa koko ajan niin pakko kait niillä sit on ottaa verikokeet multa että saisin varmuuden ettei siitä listeriaa ole tullut.

Nyt jatkaa siivousprojektia enne kuin tyttö herää ja ukkeli tulee töistä ja sit tuleekin Tapiolasta vakuutuksen edustaja. Meillä on vakuutukset tällä hetkellä Pohjolasta ja ennen ollu Tapiolasta ja oon tykännyt ennemmin tapiolasta kun ei ole koskaan ollu mitään ongelmia vakuutuksissa siellä toisin kuin pohjolassa.
Niiskulainen rv 36+6
 
Iitu..
Meillä ollu aina kaikki vakuutukset Pohjolassa eikä ole ollut mitään moittimista,ei tosin onneksi olla tarvittu mitään sinne laittaa, en tiiä ovatko sitten yhtä avuliaita jos korvauksia hakee.Noikin tapauskohtaisia,kelle sattuu huono kokemus,kelle ei.
Nyt mentävä papa-kokeeseen!
 
Iitu..
Soittelivat mulle tänään ehkäisyneuvolasta ja lupasivat hormonikierukan laittaa vaikka alkuun kieltäytyivät koska mulla ei alatiesynnytystä.Sain puhuttua ne ympäri,jännittää vaan se laittaminen,kivuliaampaa kun tehty sectio.No jos parin kk:n kuluttua uskaltaisin mennä...

Poika ollut pari viikkoa tosi kultainen,ei ole oikeestaan ollenkaan kiukunnut,tottelee mitä sanon ja tekee mielellään eikä vänkää vastaan.Mistään ei ole saanut raivariakaan,taitaa olla taas tyyntä myrskyn edellä=)
Puhumaan on oppinut todella hyvin,ymmärretään toisiamme ja sekin helpottaa tilanteita kun tietää mitä tarkoittaa.Viikonloppua kaikille!
 
murmel i
kirjottelen pikaseen kun mulla on vapaailta ja lähden tänään irinan keikalle :)!!

niin mulla on kuparikierukka ja sen laitto oli tosi epämukavaa,koska jännitin sitä niin paljon!! ja kyllä se nipistelee kun sitä laitetaan. en halua kylläkään iitu sua pelotella.minulla varmaan vain jännityksestä oli kiinni..on muuten sopinut mulle tosi hyvin. menkat on säännölliset, ei kipuja ja kun minähän en hormoneja kestä niin kuparikierukka oli ainut ratkaisu.

täällä normiarkea!! ostan muuten ensi viikolla kannettavan tietokoneen niin ei katkea yhteykset tänne kun exä hakee koneen!!

hyvää vk.loppua kaikille ja niiskulainen,olipa sulla soma maha :)!!
 
Tiiikeri
Moikka!
Kiva masukuva Niiskulaiselta =)! Mul ei oo paikkaa mihkä laittaisin kuvan joten saatte vaan kuvitella, pieni ja pyöreä masu on =).

Eilen tein melk yksin oikein suursiivouksen, pesin kylppärin, pari mattoa kylppärissä, saunan, imuroin, mies pesi lattiat. Yms touhusin ja väliin oli pakko huilailla mutta hirmu rehkiminen oli päällä =). Mut ei synnytyksen merkkejä, eikä välikskään, saa mennä mun puolesta ylikin. Ja kiinnitin kokoajan huomiota selän asentoon, eikä selkä kipeytyny yhtään, tuntu että tykkäs vaan kun olin liikkeessä, ihanaa =)!!

Kädet on kipeenä hinkkaamisesta hih! Tänään vielä pyykinpesua ja sitä nyt riittää melk joka päivä.

Siskohan asuu meillä tän kuun, mutta ollu perjantaista asti eka töissä sitten viikonlopun Oulussa kotonaan pakkaamassa, tulee yöllä töistä tänne taas. Nyt olo että voi kun muuttais jo, kyl koti vaan oman perheen kanssa on parasta. Sisko ihan ok, mutta en mä sitä joka päivä oikein jaksa =)! No tää nyt on pakollista kun saivat asunnon, mutta se vapautuu kuun vaihteessa, joten koitetaan kestää! Ja Lumikukka tykkää kun näkee kummitätiä paljon.

Kohta väsään raparperipiirakkaa remppaäijille, jos ne vielä sais jotain aikaseks. On kyllä tosi huono ilma kun satelee koko ajan vettä.

Meillä hajos muuten meidän oma kone. Tää on työkone jolla naputan. Kannettava meidän omakin n. 3 vuotta vanha, kovalevy varmaan napsahti kun ei käynnisty enää
=(. Onneks juuri pari päivää sitten poltin kuvat sieltä cd:lle, vähänkö ois harmittanu jos 300 kuvaa, koko vuoden ajalta ois pamahtanu taivaan tuuliin, huh huh!!!! Koitan olla vaan hissunkissun että saan pitää tän työkoneen kotona, meillä kyllä kovat tietoturvavaatimukset ja meidän tekninen sanoin ettei kukaan periaatteessa töissä sais edes käyttää mun konetta. Mutta viimeks kun jäin äippälomalle niin kyllä se mun kone kiertoo meni, joten hysss hyss...

Tiikeri 39+3 perjantaina laskettuaika jännää =)!!
 
Tiiikeri
Niin unohin kertoa kun kävin Vammalan sairaalassa kontorollissa perjantaina. Odotin että paikat ois vähän auennu kun kipeitä suppareita tullu ja tuntuu että vauva painaa kohdunsuuta. Mutta soremelle oli vaan auki ja kohdunkaulaa 2cm jäljellä.. kaikki oli ok, tarttee vaan soittaa neuvolaan kun mulle ei oo varattu uutta aikaa enää ollenkaan, kai mä vielä siellä käyn?! Mulle painoa tullu varmaan kilo viikossa ja vauvan painoarvio oli 3,5 kg +/-500g, yllätyin että anto noin ison arvion, Lumikukkahan oli 3220 g syntyessään mutta tosiaan arviot voi heitellä, enkä oikein jaksa uskoa että paljoa isompi olis kun edellinenkään. Masukin on samankokonen.. Mutta mun painoa kokonaisuudessaan on tulle ehkä jopa 5 kg vähemmän kun Lumikukasta, jee! Ei tarttis niin kiukuta ylimäärästen kanssa...
 
Iitu..
Meillä kone tilttailee vähän väliä,hermot menee kun sammuu itekseen,näyttö menee sumuiseks ja ihmeen väriseksi,välillä ei lähde päälle yms.Siks kirjoitan usein töissä.Minkä merkkisiä kannettavia teillä on?Mekin ollaan mietitty sellaista,onko parempi kuin taviskone?Ei ainakaan tarvis pyyhkiä pölyjä niin paljoa.Ei vaan tiietä mikä olisi hyvä kotikoneeksi,ja minkä hintaluokan riittää?

Tiikerillä menee hyvin,vaikutat paljon parempikuntoiselta kuin Lumikukkaa odottaessa.Noin raskaudesta osaa nauttia jos ei ole kokoajan jotakin vaivaa.

Ollaan tälle lomaviikolle sovittu paljon vieraita meille,ihan kivaa, ehtii niin harvoin kavereita näkemään työn takia,saa Verttikin leikkiseuraa kun kaikilla lapsia jotka tulee käymään.Mä vaan täällä kulmat turvonneena ja punaisina,kamala vaseliinikerros kiiltää päällä kun kävin tänään siinä pigmentoinnissa.Nyt lähden rauhassa iltapalalle,poika nukkuu ja mies töissä.
 
Tiiikeri
Meidän kotikone on hp ja työkone dell, mutta en tiedä kuorten merkki vaikuttaa, sisältönä voi kuitenkin olla vaikka samat osat?! Näin mä olen kuullu mutta en ole varma.. Kannettava on kätevä, kun ei vie paljoa tilaa, voi kuljetella. Meillä langaton netti joten voi viedä huoneesta toiseen ja olla netissä. Mutta tässä työkoneessa on erillinen näyttö ja näppis jotka nyt vie oman tilansa, eikä viitti kuljetella =). Hinnoista en osaa sanoa yhtään.

Juu paremmassa kunnossa ollaan, mutta nyt olen alkanu jännittään että koska lähtö tulee. Onko tää energisyys enteitä lähdölle?! Eniten jännittää kuinka Lumikukan hoito menee, vaikka varmasti pärjäävät mutta silti. Parempi ois synnyttää viikolla virka-aikaan niin neiti ois päiväkodissa =).
 
murmel i
niin tota itekkin mietin että minkälainen kannettava olis hyvä?? gigantissa on nettihinta 450€. eli sitä ei liikkeestää saa,pakko tilata. advent peruskannettava pc..suositeltiin opiskelijalle jne. sopis mun budjetille kuiteskin.

iitu:,miltä tuntu toi pigmentointi?? aion itse käydä kohta varaamassa ajan tatuoinnin laittoon..oon himoinnut pientä tatuointia jo kauan ja nyt sen teen!synttärit mulla kohta niin sen kunniaksi :)

oli hauskaa vk.loppuna,sain irinan kanssa oikein jutellakin:) oon totaalinen fani. sai muuten kaksi ystävääni lapset vk.lopun tienoolla. lauantaina syntyi eräälle poika ja eilen toiselle tytär!!:)

jaksamisia tiikerille ja niiskulaiselle loppuraskauteen! mäkin voisin haluta tollasen siivousinnostuksen..
 
Tiiikeri
Hitsi kun teki viime yönä kipeetä ja nytkin maha särkee. Joten ei paranis mitään kehua että paremmassa kunnossa ollaan kun heti ihan kipeenä olen =). Mutta ei silti synnyttään pääse... Valvoin yöllä puoli kolmesta neljään. Supisteli harvakseltaan koko yön ja maha särki, onneks laantu aamuyöstä niin että sain vähän nukuttuakin. No jos tää on lopun alkua..
 
Iitu..
Tiikeri,sulla lähtö saattaa tulla minä hetkenä hyvänsä,viikot jo kasassa=)

Murmeli:puuduttavaa geeliä laitettiin kulmiin ennen pigmentointia mutta eipä se kauaa vaikuta.Useaan kertaan käsitteli molemmat puolet niin lopussa alkoi tuntumaan aika viiltelyltä.Mulla on käsivarressa ylhäällä tatuointi,otin noin 10 v sitten.Voi sanoa että sen laitto tuntui muttei sattunut.Kulmat tuntui ikävämmältä mutta hyvin sen kestää kun saa toivotun lopputuloksen=)Oli niin nopeaa aamulla meikata kun ei tarvinnu kumia piirtää,ripsaria vaan.

Pojalla kävi tänään samanikäinen tyttö leikkimässä meillä,vauvakin oli mukana.Touhusvat niin kovasti että poika simahti hyvin unille vaikka ei ulos keretty aamulla.Iltapäivällä tulee sitten 8 kk poika.
Huomena olis tarkotus lähteä rattaiden kanssa linja-autolla kaupungille.Autokin on käytössä mutta Vertti kun tykkää linkuista niin mennään nyt sillä(ellei sada).Heipat!
 
Tiiikeri
Mä heräsin kuudelta mahasärkyyn ja suppariin. Mahasärky jatkuu ja yltyy mutta ei muuta. Eilen illallakin suppaili harvakseltaan. Sain kurkkunikin lievästi kipeäksi eilen, en tajunnu päivällä kuin kylmä ulkona voi olla kun aurinkokin paisto =(, toivottavasti ei pahemmaks mee!!! Illalla kun oltiin ulkona puin sitten ukon toppahousut, ei ne kiinni mahtunu mutta henkselit piti ylhäällä, kaipaan kovasti raitista ilmaa mutta kauheesti en jaksa liikkua tai maha reagoi niin helposti että tekee kipeetä liikkuminen. Oli kyllä tosi mursu-olo toppahousuissa ja muutenkin pyntättynä, sit menin kuumaan suihkuun ja kaakaolle =)

Tänään ois miehen siskon 40-v synttärit, aattelin että sinne ois kyllä kiva vielä pynttäytyä. Ei ne mitkään suuret juhlat ole, kuhan kahvitellaan mutta ois kiva päästä vähän ihmisten ilmoille. Ja jos vaavi syntyiskin tänään niin ois sit neitsyt, kohta vaihtuis jo vaaka aurinkomerkeissä. Neitsyet voi olla vähän turhan tarkkoja ja nirsoja ehkä vaaka oiskin helpompi ;). Kummipoika on vaaka ja niin rauhallinen sekä helppo lapsi =). No tuohon asiaan ei voi ite vaikuttaa...

Kohta varmaan herää neiti, vien sen ysiks päiväkotiin jumpalle =). Niillä torstaisin jumppa siellä ja on kuulemma ihan intona jumppaamassa hih! Sanoivat päiväkodissa että alkanu sielläkin jumpittaan joka asiassa, kotona sitä on tehny jo kauan. Ihan kiva 2-v uhma, mutta pottatouhuissa onkin edistyny tosi hyvin =)

Huomenet vaan kaikille!! Kuinkas Niiskulainen jakselee?
 
Niiskulainen
Täällä sitä edelleen ollaan kotosalla esikoisen kanssa päivät ja vauva masussa. Joka päivä oon niin varma että alkaa syntymään mut ei. Terveydenhoitaja sanoikin että niinhän siinä usein käy että pelätään ennenaikaista synnytystä ja sit vauva ei lopussaan synnykkään kun saisi. No odotelleen.

Sit oon ihmelly tuota limatulppa hommaa, en ymmärrä mistä sitä oikein riittää, lähtee siis pikkuhiljaa silloin tällöin ennakoivillakin kivuttomilla suppareilla tai sit jos oikein kunnolla on hommia tehnyt. Yöllä tuntu et olisi supistellu, mut koitin vaan jatkaa unia ja muistan että ajattelin että tätä en lähe yöllä synnyttämään kun nukuttaa niin pirusti ja aamulla vessareissussa paperiin tuli kauhea löntti tuota, isoin tähän mennessä ja sit nyt on ollu vähän alaselkä kipeä ja tuota limatulppaa ei kyl ole pitkään aikaan kyl irronnutkaan ja mielestäni on juuri sitä.

Mäkin tänään pynttäydyin ja laittelin hiukset ja pyysin miestäni syömään ulos sit kun töistä pääsee. Voi olla pitkä aika kun seuraavan kerran päästään kaksin. Esikoinen on nyt hoidossa mummolla että vois tietty harrastaa päiväkäynnistystä. Ei se kyllä enää mukavalta tunnu mut jospa siitä olisi synnytyksen käynnistäjäksi. =))

Jokos murmeli on uuden koneen saanut?

Niiskulainen rv 38+1


 
Moona...
Onpa NIIIN ihanaa kuulla teistä:) Ihan ku ois vanhoja tuttuja nähny taas pitkästä aikaa:)) Meillä kun ei muuton takia oo netti pelannu kuukauteen.

Niiskulaisella ja tiikerillä alkaa olla viikot lopuillaan,tsemppiä vaan hirveesti!!

On niin paljon tullu juttua, etten kaikkia kehtaa edes lukea. Iitun pojalla ollu menoa hoidossa. Meillä oli uhmista alkukesästä. Nyt aika seesteistä aikaa.
Murmelilla tuntuu menevän kivasti!! Varmasti piristävää päästä opiskelemaan.
Kierukasta ollu puhetta..sellasen haluisin,vaan en kertakaikkiaan uskalla. Kuka sen kävi laittamassa,miten meni?
Olen ajatellut niinskulaisen vaaleatukkaiseksi;) No saman värinen tukka kuin mullakin.
Jaa tiikerilläkin remonttia pukkaa. Meillä ollu maalaukset käynnissä parisen viikkoa. Eilen mies laatotti eteisin. Vielä ois takan rappaus, ulko-oven maalaus ja kylppäriremontti,joka jää ensvuodeksi. Kivaa saada omannäköistä,vaikka talo ei vanha olekkaan, ni kyllä edellinen lapsiperhe on saanut kolhuja ja kulumista aikaan. Niinku varmasti mekin!
Oli vissiin puhetta vakuutuksista?
Meillä on aina ollu kaikki tapiolassa. Nyt vertasin hintoja ja ifillä oli halvimmat. Siirrettiin kaikki sinne.
Tämmöstäpä meille,moiks!

Moona ja tytöt
 
Iitu..
Niiskulainen:sitä limatulppaa kaiketi irtoilee miten sattuu mutta yleensä loppuraskaudessa.Mulla lähti silloin yks aamu iso klöntti ja seuraavana yönä supisti niin pirusti,sit päivällä olikin laitokselle lähtö=)Taitaa enteillä sulla samaa...

Moona:Aattelinkin jo mihin oot kadonnut.Joko tyttö kastettiin,voitko nimen kertoa?
Juu mä haluisin sen hormonikierukan,ois niin kätevä ja huimaa jos jäis menkat kokonaan pois.Eivät mielellään laita kun tehty sectio mutta saan kuitenkin,syynä se että laitto vaikeampaa kuin alakautta synnyttäneelle.Jos mä sen kestän(?)niin säkin,etkö saanut molemmat alakautta?

Tiikerillä tänään la,taidat kotona olla vielä?

Niin se mun ja pojan lomaviikko hurahti,maanantaina töihin ja hoitoon.Poika jo parina päivänä sanoi haluavansa hoitoon=)Tykkää niin olla siellä.Eilen taas kiristelin hampaita,oli aika vääntöpäivä kun Vertti ei ollut yhtään hyvällä tuulella.Narskuttaako muuten teidän lapset hampaita nukkuessaan?Täällä kyllä,monesti öisin inhottava narina kuuluu pojan huoneesta.Mites onko muilla tutti jo kokonaan pois?Vertti vielä unille mennessä saa lupsuttaa.
Hyvät viikonloput!
 
kata..
Helou!!
Iitu,hassua että sulle ei laitetttais hormonikierukkaa,sillä mun kaveri joka lapseton taikka he adoptoineet lapsen mutta siis ei ole synnyttänyt milläänlailla,sai hormonikierukan.
Mulla oli se ja olin tosi tyytyväinen siihen.Pitäis taas kait se ottaa sillä mikään muu ei tahdo onnistua.

Meillä menee ihan hienosti,Miska kasvaa jo kovaa vauhtia ja on NIIN ihana!!
Yhtä hymyä koko poju.
Maisa on niin ihanassa iässä että ihan ahmin tytön juttuja ja hullutteluja!!
Niin hellästi veljeään hoitaa,hän vahtii jos pulauttaa ja rätillä pyyhkii heti.
Sama jos poju juttelee kovaäänisemmin niin Maisa huutelee,mitä asiaa,Miska-kerro mulle vaan!!
Ihanaa seurailla niitten touhuja.Ja mikä nauru aina pojalta pääsee kun sisko hälle höpisee.
Välillä Maisa kyllä sanoo ettei jaksa enää jutella,on niin väsyneen näköisenä ihan tulee oma peilikuva mieleen..Emmää jaksais...Sanoo ja huokailee!!

Meillä Maisalla tutti....(nolona)
Mutta tyttö alkoi syömään sitä vawsta 1 vuotiaana ja se ei kovinkaan tärkeä ole,illalla yleensä sen yöpöydän laatikosta ottaa mutta ei joka yö.TOisaalta kun ei niin tärkee voi sen kokonaan ottaa pois.Mutta ollaan aateltu että enne joulua kuitenkin.
Hampaita ei narskuttele kylläkään..Sormia syö siihen malliin että ihan kuin hampaita tulisi!!

Mutta nyt miska nukkunut jo pihalla reilut 4 tuntia,maisa päikkäreillä ja jotain ruokaa laittamaan..

MEillä lähtee tänään nuo 2 pientä viikonlopuks tädille hoitoon...kaamee ikävä jo,mutta pakko kestää!!
Isojen kanssa touhutaan kaikkee kivaa.Ja ehkä ukkelinkin!!
Kumeja vaan pirusti mukaan sillä ens kesänä en ole maha pysytyssä!!!=)

kata ja maisa 2 vee 2 kk sekä miska kohta 4 kk
 
Niiskulainen
Heippa Moona, mukava kuulla sinustakin. Oonkin aatellut että missä Moona oikein luurailee ja sit toinen on kata ei ole kuulunut mittään, oisko siirtynyt tonne kuopuksensa yhteisöön kirjoittelemaan.

Moona varmasti olet ajatellutkin minut vaalea hiuksisena, kun mulla oli silloin vaaleaksi värjätyt hiukset kun tyttöä odotin ja sit joskus oli kuva siellä msn- heinämammayhteisössä =).

Tehtiin aamupäivästä hieno maja tytölle ja kuskasi sinne kaikki nuket ja nallet. Annoin taskulampun ja siellä hän luki muka kirjaa lelukavereille =). Tuntuu että tuo esikoinen kasvaa ja kehittyy ihan älytöntä vauhtia, ihana seurata häntä. Uhmakin on hiukan laantunut, mut edelleenkin on minä ite ja minä ite tietää. Saa nähdä miten reagoi kun tulee vauva kotiin muuttuuko hänkin sit ihan vauvaksi =).

Muutenkin esikoisen kans menee ihan kivasti, puhuu paljon ja on seurallinen, auttaa kaikessa tai ainakin tahtoo auttaa kaikessa... Potalla käy pissillä ja kakalla mut yöllä edelleen meillä vaippa. Nyt ollu yövaippa kuiva jokunen aamu.


Hyvää viikonloppua kaikille!

 
murmel i
kivasti tullu juttuja tänne:)

tilasin gigantista kannettavan,vielä ei ole saapunut.mutta ainakin tulossa on!!

topilla otettii tutti pois elokuun alussa. viikon ränys sen perään vähän,mut nykyää on ihan ylpee kun hoitopaikassa samanikäsellä viljamilla on tutti ja topi sit aina tuumaa "topi on iso poika" ;) topilla se häiritsi yöunia,kun huuteli aina kun se tippui(monta kertaa yössä) joten otin sen sit pois. se jäi mökille pupuvauvoille ;)

minäkin olen aina miettinyt miltä te näytätte. iitusta ajattelin,että on pitkät vaaleat hiukset, niiskulaisen ajattelin blondiksi, katan mustahiuksiseksi,tiikerin lyhythiuksiseksi jne :) itselläni on puolipitkät tummanruskeat hiukset!

taas on kouluviikko takana ja kohta alkaakin onneksi jo työharjoittelu. vaihtelua tunneilla istumiseen. kävin hakeen herkkuja vk.lopuksi ja väännän lasagnen tänään. topilla on aina perjantaisin karkkipäivä,jolloin saa pari tikkaria tms.

oon muuten samaa mieltä ku kata,että tää ikä on ihana. siis lukuunottamatta uhmaa. topi sanoo mua mm. muruksi :) auttaa siivoilussa, auttaa ruokaa laittamaan (omilla lasten keittiövälineillään), halii ja pussaa paljon jne. ja leikit laajenee kokoajan!on hauska seurata kun topi höpöttää teppeenä pehmoleluilleen ja tarjoilee niille soppaa!:)

täytyy lähteä hakemaan topi hoidosta,itse pääsin kahdelta koulusta. hoitaja on sanonut että ennen kolmea ei saa hakea,koska päiväunet ja välipalat kesken. vk.loppu menee yhtä kouluhommaa tehdessä,mut huomen vois vaikka tehdä pitkästä aikaa kunnon lenkin jos hyvä keli.

hyvät vk.loput kaikille ja jaksamisia tiikerille ja niiskulaiselle,ei tiedä vaikka vk.lopun aikaan jo synnyttäisitte!!

T:murmeli
 

Yhteistyössä