Niiskulainen
Itse pääsin juuri ja juuri kotiin sairalasta eilen. Menin sinne polille ihan perinteiselle sokeriseurannalle ja siellä sitten huomattiin että tilann kohdunsuulla on hälyyttävä. Pehmeät paikat on jo ja kaulaa jäljellä 1 cm ja kohdun sisäsuu on jo avoinna 2cm, olin 2 viikkoa sairaalassa täysin vuodelevolla. Nyt sitten lääkäri eilen katsoi tilanteen ja ei onneksi muutosta, pyysi vielä että olisin siellä viikonlopun yli mutta tulin kuitenkin kotiin ja ihana oli nukkua omassa petissä pitkästä aikaan ja toisaalta ei mulla ole pitkä matka tuonne sairaalaan, sen takia uskaltauduin kotiin. Edelleen olen kotona vuodelevossa, mies toi kannettavan niin pääsin nyt täälläkin käymään, meidän sairaalassa ei vielä ole minkäännäköistä nettiyhteyttä, kokeiltiin kyllä kannettavaa sielläkin yhdistää nettiin.
Hankala kirjoittaa makuultaan =) ja yhdellä kädellä, vaatii tämäkin jo kauheena ponnisteluja.
Outoa että lo on ihan hyvä ja vaikka tosiaan tansseihin vois lähtee, mut tilanne on nyt tämä =(
En täällä varmaan paljon nyt kijoittele, kun tämä on aika hankalaa, mutta lukemassa käyn.
Niiskulainen rv 33+3
Hankala kirjoittaa makuultaan =) ja yhdellä kädellä, vaatii tämäkin jo kauheena ponnisteluja.
Outoa että lo on ihan hyvä ja vaikka tosiaan tansseihin vois lähtee, mut tilanne on nyt tämä =(
En täällä varmaan paljon nyt kijoittele, kun tämä on aika hankalaa, mutta lukemassa käyn.
Niiskulainen rv 33+3