kivasti täällä käyny porukka kirjottelemassa,täällä oon ollu niskat ja pää kipeenä niin ei ole jaksanut koneella istua. niskat taas ihan jumissa ollu,ei pää ole kääntynyt.nyt helpottamaan päin onneks. ja en tiiä mikä on ollu kun mahassa kiertää harvase hetki,jos en tietäis varmaks etten ole raskaana niin epäilisin sitä
!! kumma juttu! jos keho oireilee näin topin syntymän aikoihin,heh
tiikeri: sulla on ollu kiva kätilö
mut kamala lääkäri lumikukalla!! varmasti tuleekin kammo raukalle
onneks topilla on ollut ok lekurit,kun niitä niin paljon.muuten olis aika kamalaa viedä aina.
kiva nimi tuli moonan typylle
noista nimistä,topi sanoo itseään popiksi
osaa sanoa topikin mutta ite tulee kans välillä sanottua popi niin siitä sitten oppinut.
rytmit: nukkumaan menee illalla 20.00 ,herää 07-08 ja päikkäreille menee 13 aikoihin. mut noihin päikkäreihin tulee taas muutos kun alkaa hoito. ja tietty joutuu sit heräänkin aikaisemmin. hieman on topilla tullu vissiin painajaiset uniin mukaan,toisinaan herää hysteerisenä sängyssään. ottanut sit viereen nukkumaan,vaikka muuten tiukat unikoulut onkin minulla. en vaan henno jättää sänkyyn huutamaan .vaikee aina arvuutella että onko oikeasti hätä tms. topi muuten iltaisin koittaa saada lisäaikaa sillä et huutelee "pusuu,anna pusuu" ja sit vielä pitää pusut käydä antaan
joo synttärit vietettiin täälläkin ja paljon tuli lahjoja.tuulipuku,autoparkkitalo,huppari,pikkuautoja,pari rekkaa,dvd.itä,kirjoja ,maatalon eläimiä jne. ei tarvii taas mitään ees ostaa ennen joulua! vaatteitakin on ihan kamalasti.tänään kyl kävin uudet kurarukkaset ostaan,kun hoito alkaa topilla ensi viikolla taasen. meikälikka meinaan lähtee kahden viikon päästä sinne kouluun,hui
jännittää hiukan!!
kiva iitu että pääsit lomaileen ja sit aina huomaa et oma koti kullan kallis
oltiin viime yks vk.loppu pari yötä reissussa ja heti ikävöi kotia.no oonkin aika kotirotta.. nyt on tiedossa vk.loppu vapaa kun äitini vie topin mökille kahdeksi yöksi. en tiiä mitä tekis,mut taidan kyl laittaa toisena iltana itteni nätiks ja painua tanssimaan
onnittelut muuten kaikille taaperoille 2v !! aika menee kyllä tosi nopeesti!
topi ei vielä halua pukea itse,kenkiä kyllä koittaa ja takkia.hattu ja lapaset toki. vaipat on vielä ja uhmaa ihan hirveesti!!
mutta nyt mentävä kauppaan. kesänjatkot!