Tiiikeri
Juu tänne voi ihan rauhassa tulla purkamaan tuntojaan ihan tosi!! Eikä se silti tarkota sitä että me päivät läpeemme ollaan tämmösiä mitä joskus kiukuspäissämme kirjotellaan =). On hyviä ja huonoja päiviä, niin lapsilla kun aikuisillakin. Iitu ei oo yhtään sen huonompi kuin me muutkaan, jokaisella menee joskus hermot. Ja kyllähän tuo koettelee vanhempaa jos on poikkeuksellisen uhmakas lapsi, mutta siks on just hyvä että on tää palsta jossa saa purkaa tuntojaan. Eli ei sun Iitu tarvii meille todistella olevas hyvä äiti, sä olet sitä ja me tiedetään se! Jos ulkopuoliset saa muun kuvan susta niin se on heidän ongelmansa, turha tulla sitä tänne purkamaan, pitäköön omana tietonaan! Ei välitetä Sannin kommentista!!
Ja mä tunnen olevani nyt huono äiti kun hukkasin Lumikukan hirmu rakkaan keltaisen pienen teletapin. Vaunun korista on ehkä puonnu kun ei löydy nyt mistään. Mies lähti just pyörällä katsastaan reittiä. Kamala tunne kun lapsi itkee sen perään, nukahti nyt ilman 'bambia' joksi se on ristitty =(
Masu supistelee aika kamalasti, hirvittää!! Luulin että joku päivän juttu vaan, että oon rasittunu liikaa, mutta näyttää jatkuvan ja neuvolalääkäri vasta kuun lopussa. Supistaa levossa väliin ja liikkeessä enempi.
Ja mä tunnen olevani nyt huono äiti kun hukkasin Lumikukan hirmu rakkaan keltaisen pienen teletapin. Vaunun korista on ehkä puonnu kun ei löydy nyt mistään. Mies lähti just pyörällä katsastaan reittiä. Kamala tunne kun lapsi itkee sen perään, nukahti nyt ilman 'bambia' joksi se on ristitty =(
Masu supistelee aika kamalasti, hirvittää!! Luulin että joku päivän juttu vaan, että oon rasittunu liikaa, mutta näyttää jatkuvan ja neuvolalääkäri vasta kuun lopussa. Supistaa levossa väliin ja liikkeessä enempi.