Meillä neiti kuumeessa. Ma oli hoidossa tosi reippaasti, nukku jopa sisällä 2 h päikkärit, kun kotona ei saatu sisälle millään nukkuun,joi kylmät maidot mukista tms. Kun kotona ei millään. Illalla nousi kuume ja nyt oli 39,7 vaikka panadol vielä vaikutti. Pronaxen annettiin yöksi, äsken heräs itkemään ja oli tosi kuuma. Käytiin päivystyksessä, eikä ollu korvissa mitään. Nenäkään ei paljo vuoda, ei yskää tms. Joku vaan pitää nyt kuumetta. Mies sai loppu viikon lomaa töistä, et voi hoitaa neitiä kun mun selkä ei kestä. Tosi rattosaa olla sisällä koko porukka, meinaa jo päivässä pinna kiristyä
. Niin kun vielä sato koko päivän.
Meillä neiti pureskeli meitä pitkään, mutta nyt on loppunu. Itekseen lopetti kun kaikki keinot oli koitettu. Sit vaan lopuks koitin etten reagoi mitenkään puremiseen, joten ei saa sillä mitään huomioo tms. Sanoin vaan 'ei' ja olin kun ei mitään. En tiedä, kai autto sitten. Vaikka kamalaa se oli kun puri oikein kovaan niin kirosanoja helposti pääs
Mä sain selästä viikon tänään lisää saikkua ja lekuri sano ettei tarvii varmaan töihin enää mennä. Jos viikon välein käyn hakeen aina saikkua.. Tuntuu oudolta! Mutta eipä tästä selästä oikein mihkään olekaan, mitään en pysty nostaan ja istuminen sekä seisominen rasittaa tosi paljon. Vatsakin ollu ihmeen supistusherkkä eilen ja tänään, ei oo paljon pystyny lenkkeileen.. No tää on tätä ja kuuluu kai asiaan, ainakin viime raskaudesta oppineena =).
Käyn torstaina työterveydessä hakeen fysioterapiaan lähetteen, jos siitä olisi jotain apua ja helpotusta. Tukivyötä olen käyttäny jo melk 10 vkoa, on liivikaupasta ostettu. Ei ihan hirveen tukeva mutta auttanu tähän asti. Tarvii kysyä jos sais lainaan jonkin paremman, jos siitä olisi hyötyä.
Me ei aleen kai mennä, kirppareita vaan kierretään. Lumikukan kummisetä menee Kiinaan ja sieltä tuo jotain t-paitoja sun muuta mitä tarvitaan, on niin halpaa. Itelle ei huvita mitään ostella ja neidillä on jo paljon kaikkea.
Tiikeri 27 + 4