Heissan!!
Aika outoa ettei Tiikeri sua heti ottaneet ultraukseen.Sillä tuossavaiheessahan kohdunulkoinen raskaus on vaarana.
Mulla oli kyllä kipuja kans ja kovia siinä ekan kuukauden aikana.Keltarauhasesta tais höpistä että oli kovasti iso.
Ja mulla sattui vasemmalle puolelle erityisesti.Ihan kaksin kerroin sai olla välillä.
Kaikki oli kuitenkin ihan ok,kivut loppui aikanaa.TOivottavasti sulla sama peli.Ottiko mitään verikokeita ees,esim HCG:n?
Mulla tais olla yli 8000 silloin kun piti viikkoja olla 7 ja mulla olikin 5.
Eli aika heitto on tuossa ollut...
Päikkäreistä..Maisa nukkuu sisällä taikka ulkona n.2 h.
Ulkona ei välillä tuu nukuttua kuin tunti,yks päivä puoli kun naapurissa tehään remottia ja kaivoivat juur moottorisahan esille.Muuten kun täällä niin hiljaista niin siihen heräs eikä nukunut enää lainkaan..
Täällä ei muita naapureita lähellä kuin tuo yks..
Ja niillä sellanen 4 vuotias joka HUUTAA ja karjuu ihan huvikseen tuolal pihalla aina.Maisa ei oo tottunut sellaseen joten siihen heräilee usein jos en ehdi ottaa rattaita ja juosta mettään karkuun huutavaa naapurinkakaraa!!=)
Sisälle nukahtaa vähän kehnommin,siis menee n.puolituntia ainakin kun mun vieressä touhuu ja tuhtaa.Omassa sängyssä ei halua olla tai sitte kiukkuu siinä välillä.Ja kun en nosta omaan sänkyyn vaan sanon että äiti nukkuu,tulee kaamee huuto.Meillä vähän tökkii tä nukkuminen,iltaisin mies saa tytön tuosta vaan unille,mutta ei mulla.Tekee kaikenmaailman temput ja viskoo peittoa ja tuttia sun muuta.Lähettelee lentosuukkoja ja taputtaa,kikattaa tekonaurua ja huutelee kaikki osaamansa sanat...
Njoo..ja sitte oon ite tyhmyyksissäni ottanut meidän sänkyyn tyttöä rauhoittumaan niin se luuleee voivansa pompottaa äiskää.
Plaah..
Yöunet nukkuu 21-9 tai 10 asti.
Yöllä on huutelua myös,tuntuu että näkee unia ihan kaameesti,vinkuu ja ääntelee sekä itkeekin unissaan.
Tutti meillä käytössä vielä,tai Maisahan alkoi vasta 1 vuotiaana kun tissistä erottiin niin syömään tuttii.Tyhmiä taidettiin olla kun se annettiin,mut ei olla vielä vieroitettu.Se ei kauheen tärkee ole,päivisin ei syö muuten kuin nukkumaan mennessä.Ja illalla.Sekä yöllä kiljuu sitä välillä,mut mies hoitaa ne tutitukset,onneks.
2 kertaa viime yönä sitä vinkui.
tai jotain ainakin!!!=)tutti auttoi.
Talvi tuli ja aivan ihanaa,tuli NIIN joulunen olo,että sanoinkin mitäs jos hetaan kuusi...=)
Ja vähän lahjoja,kinkkua ja laatikoita...Ukko katto vähän kieroon...;-)
Voi kun oiskin JOULU!!!
Njoo,nyt aamukahveelle,heipsis heinämammat!!
kata tänään tasaviikot 22+0