pakko jonnekkin vähän avautua..
tuo mieheni saa minut jatkuvasti huonolle tuulelle ja joskus jopa miettimään rakastanko edes enää. Ärsyttää kun sille tärkeitä asioita on esim. alkoholi, josta minä en pidä ja on . Minulla ei todellakaan ole varaa pistää itseeni tuota summaa kuussa, koska minun on tosiaan huolehdittava perheen ruokapuoli ja Nellin tarpeet.
Tuntuu välillä niin paljon että ero on ainoa ratkaisu. Välistä tuntuu että kyllä mun pitää vaan elää mieheni noiden vikojen kanssa. Ja onhan hänessäkin hyvät puolensa.
Liuku tuntuu kyllä osa tuosta niin tutulta...Mites mies siis on työtön vai ,kun toimeentulotukea saa?? teidän kantsis maksaa laskut yhdessä sekä tehdä selkeä ratkaisu myös yhteisiin ruokakuluihin,meillä mies nyt töissä ollut 2,5kk minä käyn kaupassa ja maksan kaiken ja sitten pyydän mieheltä puolet kaikista ruokakuluista ja hän maksaa kiltisti

ja mitä Rosan kuluihin menee niin se on vähäistä viel ni ei ole mies joutunu maksamaan mitään viel koska vaipat ostan lapsilisästä sekä maito omasta takaa.. sekä pinnasänky korisänky turvakaukalo sitteri jne on kaikki saatu sukulaisilta ja vaunut osti äidin ystävätär vaatteita saatu ja paljon mäs ostin niitä bulgarian reissuilta.sitten kun alkaa kulua rosaan sillai enemmän rahaa hankitoihin siis jotain isompaa kalliimpaa talvihaalarit, pyörää tai jotain niin kyllä kaikista puolet aijon mieheltä kyniä ja varmaan hän tajuaa sen että kyllä hänen pitää osallistua myös lapsen hankintoihin,vaikka ei sitä nyt sillai varmasti ajattele,kun ne ei ole ajankohtaisia nyt tehty jotain hankintoja ja mies on kyllä maksuissa mukana pinnatuolia ja ammetta jaloilla jne.toivottavasti saatte miehen kanssa asiat sujumaan ja että olisit onnellinen kaikinpuolin.kyllä meillä kans välillä tuo alkoholi tekee riitaa,kun mies ulkona viikonloppuisin ja se periaatteessa on just aikaa perheelle,mut uskon et asiat sillai saa uutta pontta,kun Rosa kasvaa ja sen kanssa voi tehdä kaikenlaista

kyllä mies sitten iltasin on usein rosan kanssa ja jos lähden jonnekkin liikkeelle ite niin mies kyllä aina valmis olemaan rosan kanssa,pitäs nyt keksiä viel enemmän ite tekemistä kodin ulkopuolella niin saisivat sitten viettää enemmän aikaa kahdestaan.Kyllä mies kertoo usein kuinka tärkeitä hänelle olemme ja näyttää sen myös omalla tavallaan(ei ole kauheasti niitä tunteiden näyttävää sorttia)elikkä pitää vain jotenkin löytää se yhteinen sävel ja yrittää jaksaa ilman että itse väsyy kokonaan,zemppiä teille!!!pirtsakkaa talvipäivää kaikille ja hyvää viikonloppua

meillä miehen mummon 80v juhlat sunnuntaina,kiva nähdä niitäkin kun niin harvoin niitä näämme.