Ä
äityli78
Vieras
Niin ja unohdin sanoa että voimia liukulle, kurjaa tollainen toivottavasti asia kääntyy parhain päin. Voimi!!!!
Ja minna83 miten tutkimuksissa meni?
Ja minna83 miten tutkimuksissa meni?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kirsi.73:Huomenia. Inari yllätti taas positiivisesti nukkumalla yön läpi heräämä'ttä. Edellisenä yönä heräilikin senkin edestä, mikä lie oli. Vaunuihin nukuttaminen ollut kans hankalaa parina viime päivänä. Varmaan joku ikäjuttu mitä teidän muidenki vauvoilla ollut. Inarihan on nuorimmasta päästä. Nyt nukutin suosiolla sisälle.
Yritän saada huomiseksi sen kierukka-ajan. Miten teillä hormonikierukan käyttäjillä on nyt vuoto tasaantunut? Pelkään pahoin, että vuodan puoli vuotaa... Jää sit seksielämä vähille.
Ilmoitin meidät keskiviikon vauvajumppaan. Täällä se kestää vain 30 minuuttia. Miten teilä muilla? Onko teillä vauvalle kaukalo mukana, vai onko se koko ajan sylissä? Ehkä pehmeä alusta olisi tarpeen? Jännittää, kun en ole aiemmin harrastanut mitään vauvajuttuja (tietenkin avoimen päiväkodin touhuja, mutten muuta). Muskarinkin olen aloittanut esikoisen kans vasta yksi-vuotiaana.
Meillä alkaa olla kestovaippoja jo vino pino. Mies vaan laittaa omalla vaihdollaan aina kertiksen ja se ottaa aivoon, mutta eihän se arkena monesti kyllä edes vaihda. On nimittäin aika kauheena mennyt noihin rahaa, joten pitäisi käyttö maksimoida.
Meillä kaatui muuten meidän kerrostalon takapihalla mysky-yönä yli 20 metrinen kuusi! Lapset ovat olleet siitä aivan innoissaan. Ihme ettei sen rytinään herätty. Onko muilla ollut tuhoja?
Mun ystävällä on huomenna raskausviikkoja 42! Ihmetyttää, ettei sitä jo käynnistetä. Onko teillä tietoa vastaavasta?
Kirsi ja Inari
Alkuperäinen kirjoittaja Pinja:Meilläkin tänään sitten määrättiin apteeksita ostettavaa korviketta ja katsotaan auttaako ihottumiin ja levottomuuteen.
kuinkas paljon sellanen korvike apteekissa maksaa??? mulle ehdottivat erikoiskorviketta
,kun Rosalla on ihottumaa,vaikka sanoivatkin sen luultavasti olevan atooppista ihottumaa...sit lääkäri kysy aijotko jatkaa imetystä???hulluhan ihminen ois jos ei imettäis vaik maitoa tulee ja ongelmia imetyksessä ei ois.Niin muuten kysyisin et onkos kenelläkään imettävällä täällä tullut vauvan kakkaan verta???meillä tuli pari vkoa sit ja johtu kuulema siitä et minun rinnoista tulevassa äidinmaidossa on verta siis ei se näy eikä nännit rikki tai mitään,mutta oli yhdellä plussa arvolla siinä testissä,ei kuulema kummiskaan vaarallista!!!