R
Roosa2
Vieras
Höpösti kävi mun sokerirasitus kokeen kanssa joka otettiin noin kuukaus sitten sillon neuvolatäti sanoi että on siinä rajalla jokin arvo että ei nyt tehdä vielä mitään että voihan sen sitten ottaa myöhemmin uudelleen ja kahtoo onko muutosta ja tietysti tarkkailla syömisiä , no eilen kävin äitiyspolilla niin olivat pikkasen ihmeissään että neuvolassa ei ole asiaan puututtu koska heidän mielestään arvo oli koholla joten nyt sain mittarin mukaan ja aamu arvoja täytyy mitata ja sitten puolitoista tuntia syönnin jälkeen kyllä vähän keljutti kun tähän rumbaan jouduin mut onneks se laite on senverran helppo että käytössä tuskin tulee ongelmia ja sehän on tietysti tärkein että pikkunen ei saa liikaa sokeria. Ei mulla ollut arvot kun pikkasen koholla joten ei mitään hälyttävää enkä itse ole lihonut ja pikkunen kasvaa ihan käyrien mukaan joten paniikkiin ei ole aihetta.
Aamun paastoarvo oli pikkusen koholla tänään, pitäs olla alle 5.5 ja mulla oli 5.6 joten vähän meni yli .
Roosa2+Nöpö rv 31
Aamun paastoarvo oli pikkusen koholla tänään, pitäs olla alle 5.5 ja mulla oli 5.6 joten vähän meni yli .
Roosa2+Nöpö rv 31