Hei täältäkin piiitkästä aikaa!
Tässä on nyt niin paljon tapahtunut että en ole kyennyt kirjoittelemaan. :ashamed:
Erottiin miehen kanssa pari vkoa sitten, ei siitä vain yksinkertaisesti tullut mitään, mutta omasta mielestäni nyt on tuplasti parempi näin, vähemmän stressiä kunhan saan vielä muutot yms pois alta. Kuulostipa varmaan kauhean kylmältä, mutta tosiasiassa minä en jaksa alkoholistia katsoa jos ei ole pakko!
Mutta
vauva voi hyvin, liikkeitä vain tuntuu hirmuisen vähän ja siitä olen ollut vähän huolissani mutta luin teidän tekstejänne ja sain sen kuvan että ei niitä muillakaan enää niin hirveästi tunnu, joten ei kai mitään hätää.
Viime vkolla oli neuvola, siellä kaikki ok, vauvalla oikeat asennotkin jo löytyneet.
Ens vkolla olisi 27 pvä
hyvinvointi-kontrolli(en ole aivan varma mikä se on, ä-polilla, eli ultra luultavasti? valaiskaa joku viisaampi.
) sekä samana päivänä myös synnytysvalmennus ja tutustuminen synnärille.
Sitten onkin 2.6 neuvola uudessa paikassa, kun muuton takia vaihtuu.
Mutta ehkä se onkin ihan hyvä asia, kun en vain jotenkin ole tälle entiselle neuvolan tädille osannut puhua oikein mistään.
Suppareista ei ole täällä kuulunut mitään, luulen että olisin tuntenut jos niitä olisi tullut. Toivottavasti siitä ei vain mitään haittaa ole jos niitä ei tule..?
Sänky, vaunut yms juttuja ostettu jo, odotan vain että pääsen uuteen asuntooni niin laitan kaikki sitten suoraan sinne. Sekä samalla alkaa vauvan vaatteiden pesu, niitä onkin kertynyt jo jos jonkin verran.
:hug: kaikille sitä tarvitseville! ja miksei myös muillekkin, kovasti voimia jaksamiseen! Loppusuorilla aletaan kohta olla! :heart:
Neitokeiju et varmasti ole ainut joka huolehtii! Minä ainakin olen todella huolissani koko ajan ja ties mimmoisista ja miten pienistä asioista, mutta kai se tavallaan kuuluu asiaan.
Tinnaa & Iita 31+2 :heart: