Huomenia!
Jedvenna, mä ajattelin esikoisesta ihan samallai, et ei kyl ollu mitään nautintoa missään vaiheessa odotusta, kun mieli oli koko raskauden ajan ihan maassa voinnin takia, ja koko ajan tuli jotain uusia kipuja ja ei-toivottuja raskausoireita.. Ja loppuu kohden ko kaikki vaan paheni, ja meni vielä 11 päivää ylikin ja vielä kesäkuun helteissä.. Kaiken kukkuraks synnytys oli ihan kauhee ja pitkä ja kivulias ja mä siinä sitten tietty vannoin etten ikinä enää tee lapsia, koska menee moisesta henki ja vihasin iha tosi koko touhua! Mut iha sil sekunnilla ko sä sit sen vauvan saat päälles ja syliis, ni kyl sä sen kaiken tuskan unohdat, voin melkeen luvata!! Ja jälkikäteen niitä on sitte turha muistella, ja käytännössä mahdotontakin, naiselle on onneks luotu semmonen muisti, et se ei tossa suhteessa tuppaa toimimaan =) Et jaksamisia sulle, kyl se ohi joskus on!
Täällä pohditaan, et jaksaisko sitä oikeen lähteä ulos tänään, oon niin kaulaa myöten täynnä noita pakkaamisia yms.. Meen äiti tulis jopa kantaa ton neitin alas täält ja takas ylös
Asutaan ihan keskustan kupeessa, ni ei olis ees pitkä matka kävellä kaupungille, mut sit pelottaa semmone, et illal on kuitenki nivuset ihan muusina ja nukkumisesta ei tuu taas yhtikäs mitään.. Muutenki tol meen neitillä on varmaan pikkasen ja stressiä tästä muutosta, ko yöunet tuppaa pätkimään taas ja pahasti
Suppareita tulee siihen tahtiin (sillo ko tulee..), et kai tarvis pääst tarkastuttaa, ettei mittää suurempii ol päässy tapahtuu. Eilenki supisteli sillai, et olisin ollu valmis lähtee synnärille, esikoisesta moiset supparit sit lopulta sai aikaan sen synnytyksen..loppujen lopuks
Mun isosiskolla oli eilen laskettu aika, mut mä oon iha sitä mieltä, et se vauveli tulee vast kesäkuun puolella. Saas ny kahtella, miten käy..jänniä aikoja elellään :kieh: Meen vauva sais pysyy sisällä vielä muutaman viikon, vaik mä en tiä mikäs täällä mahtaa olla se maaginen raja, et päästetään tulemaan vaan.. Veikkaisin, et se 34 viikkoo kanssa. Esikoisesta mulle sanottiin et 32 viikkoon ko sais pysymään sisällä, ni olis pääasia.
Kai sitä sit tarvis mennä suihkuun ja pukee päälle, jos sitä sit jaksas vaappua kattelee kaupungille pikkasen.
Nauttikaa nyt hyvät ihmiset tällasista ilmoista!
Ämpee 31+3