***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

Jenmo hyvä, että mies on tajunnut ja hakenut apua. :hug:

Äsvee tsemppiä sinne todella paljon. :hug:

Ja mun kipiä oma napa, joka on muuttanut muotoaan.
Eilen kävin neuvolassa. Paino oli taas tippunut, mutta onneksi vain sen 100 grammaa. Vilperin sydänäänet on todella vahvat ja tasaiset. 144 jumpsutti. :heart: Hemppa oli noussut 120een ilman rautaa, kun mä olin unohtanut koko raudan. Sovittiin, että otan rautalääkkeen joka toinen päivä vielä pari viikkoa. Verenpaine on siinä samoissa lukemissa, elikkäs todella alhaalla. Olikohan nyt 98/69... En muista ja neuvolakortti on omalla puolella, joten en jaksa mennä edes hakemaan.
Th meinotteli, että mennään varmaan ihan la:n tienoille. Ei kuulemma oo tulossa ennen sitä. :( Sais tulla, kun mä oon jo nyt niin väsynyt tähän. Selkää jomottaa ja masu on todella kireä. Koirakaan ei saa kunnon lenkkejä, kun kävelykin käy kipiää. :'( Vilperin pää on kyllä todella alhaalla, mutta eipä se vaikuta muuhun kuin siihen, että juoksen vessassa koko ajan. Ens keskiviikkona on lääkärineuvola ja sekin on tuolla Tuirassa, kun Koskelan neuvola menee kuudeksi viikoksi kiinni. :headwall:

Että semmoista täällä...

Viipi&Vilperi 36+2

Me lähetään tänään kotipuoleen juhannuksen viettoon. Edessä on 4h automatka, saa nähä kuinka tuon kylen vetää kramppiin. :/ pitää välillä pysähtyä venyttelemään, niin jospa se auttas. (toiveajattelua)

hauskaa ja turvallista juhannusta kaikille :hug:
hapsiainen & pikkunen 35+0

Eilen koiralenkin jälkeen vähän aikaa lepäiltyäni alkoi tuntua siltä, että vauva olisi ehkä laskeutunut.Tuntuu kuin keilapallo olisi asetettu nivusiini. En meinannut pystyä edes vessaan kävelemään eilen illalla, koko illan jatkui sama tunne. Nyt yön yli nukuttuani olen paljon vetreämpi, ei ole niin kovaa painetta tuolla alapäässä, mutta hengitys on helpompaa ja kyllä tuo mahan sivuprofiilikin näyttäisi muuttuneen. Mitäpäs sanoisitte kokeneemmat? Ja jos se nyt ois laskeutunut niin kauanko teillä on mennyt tästä synnytykseen?

Synnytystapa-arvio oli eilen ja lääkärin mukaan oli vielä kohdunsuu hyvin kiinni, mutta vähän pehmentynyt, kohdunkaula ehkä jonkin verran lyhentynyt (meniköhän nää termit nyt oikein päin?) Sanoi, että ei nyt ainakaan juhannukseksi synny, mikä on ihan kiva =) Painoarvio oli 2800 g rv. tasan 37, eli ei mikään jättiläinen, mikä mulle helpotus: itse kun oon tällanen 155 cm niin en mitään jättiläistä haluis synnyttää. Kysyttiin vielä sukupuoltakin kun ultras, mutta lääkjäri oli sen koulukunnan edustaja, jonka mukaan moisia ei kuulu kysellä. Noh, muutamassa viikossahan se sit varmistuu! Oma paino on noussut vaan turhan reippaasti nyt, 74,3 oli eilen. Pitää alkaa tosi toimiin asian suhteen synnytyksen jälkeen!

Pikaisesti omaa napaa.. Neuvolassa siis käyty.
Rv 36+1
Paino laskenut 300g (viimeks oli noussut sen reilun kilon viikossa eli hyvä näin)
turvotusta vähän, pahin laskenut
RR 131/92 (kotimittauksella 119/83)
pissa ok
sf-mitta 36cm
perätilassa edelleen

Kaikki kunnossa siis. Sit opetti mulle vauvan hoitoa nukella :D hauskaa oli :)
Ensi viikon keskiviikoksi on se aika nyt sinne äitiyspoliklinikalle. Ultrataan vielä ja katsellaan vauvan vointi ja varataan sitten se sektioaika.

Tällaista tänne. Kirjoittelen myöhemmin lisää.
Hyvää juhannusta kaikille!!!

Lotta rv 36+1

Moikka!
Mun yöunet on hävinny ihan kokonaan |O ihme, että ei edes päivällä väsytä!
Viime yönä oon nukahtanu joskus puol 3 maissa ja aamulla olin jo 6 ihan pirteenä ja mietin, että meniskö aamupuuron keittoon...päädyin kuitenkin köllöttämään sängyssä!
Ja mulla kun on aina ollu hyvät unenlahjat!!!
Huomenna olis jo Juhannus...meneepäs tuo aika äkkiä, jos tuossa lähirannassa käytäs kokkoa katsomassa, itteä ei niinkään kiinnostas edes lähteä, mutta pitäähän poika sinne viä =)
:wave: rv 37+3 :eek:

Jenmo hyvä että miehesi on havahtunut hakemaan apua. Oikein paljon voimia sinulle! Alkoholismistakin voi toipua, enoni rämpi pitkään alkoholismin ja masennuksen suossa, mutta lopulta nousi jaloilleen. Hänelläkin nykyisen vaimonsa kanssa 2 yhteistä lasta (nuorin 3-v, viimeisin notkaus enolla oli kun kuopus oli juuri syntynyt, sen jälkeen on pysynyt kuivilla), edellisestä liitosta 3 lasta. Kaikkea hyvää teille, toivottavasti asiat lutviutuvat uomiinsa :hug:

Omaa napaa jälleen eli neuvolassa tuli käytyä. Paineet olivat palautuneet normaaliksi, pissa oli puhdas ja päänsärkykin on ilmeisesti niska-hartialinjan jännityksistä johtuvaa. Ei siis aiheuttanut toimenpiteitä ja pääsin toksemiaepäilyksen ikeen alta pois :D Vauva on kiinnittynyt ja todella alhaalla. Terveydenhoitaja sanoikin, että kokemuksen syvällä rintaäänellä hän väittäisi että synnytykseen on maksimissaan muutama päivä. Tiistaille sain seuraavan neuvola-ajan, mutta tokaisi että todennäköisesti sitä en tule tarvitsemaan :D Toivottavasti pitäisi paikkaansa! Kunhan vain ei synnytys alkaisi ennen iltakymmentä... ...miehen piti lähteä reissuun tänään ja palaa vasta kymmenen maissa... :whistle:

jossu + vili 36+3

Äkkiä vaan tulee omaa napaa:

Neuvola oli tänään.
Rv 35+4
Painoa +285/vko
Sf 39 cm :eek:
RR 104/56
Virtsa puhdas
B-Hb 127
Liikkeet ++
Pulssi 135-140
Ja raivotarjonnassa oli pieni, mutta ei vielä kiinnittynyt.

Ensi perjantaina on seuraava neuvola.
Th ihmetteli samaa kuin minäkin, eli miksi ei synnytystapa-arviossa lääkäri katsonut kohdunsuun tilannetta eikä kohdunkaulan pituutta. Mutta positiivista oli että sykerö ei ole kiinnittynyt, joten ei ihan vielä ole toivon mukaan syntymässä.

Täällä naureskelen kun toiset ei millään enää jaksa odotella ja itse pidän kaikki peukut ja varpaat pystyssä, että tää meidän pieni pysyy masussa tuohon sektiopäivään saakka! :D Jo ihan käytännön syistäkin toivon ettei vielä synny, että ehtii kaiken valmiiksi. Ja sitten tuo mies joutuu lähtemään isyysvapaallaan sitä taloa siivoamaan, joten olisi hyvä että se vapaa osuisi heinäkuun lopulle...

Oon muuten jostain saanu päähäni, että pitää tartuttaa äidin tuoksu vauvelin ensi leluun, ja nyt oonkin sitten pari päivää kulkenut (VAIN KOTONA!!) ja nukkunut esikoisen valitsema pehmoapina tuossa paidan sisäpuolella. Kurkkii kivasti kauluksesta :LOL:

Vaan nyt toivottelen mukavat jussit kaikille! Me ollaan ihan vaan kotona, ja toivon mukaan saadan makkaria järjesteltyä vauvan tuloa varten.

Mari ja sykerö

[/quote][/quote]

Niin onko oikealla vai vasemmalla? Joskus muistelen lukeneeni että siitäkin voi arvailla vauvan sukupuolta! :xmas: en vaan muista yhtään että kumminpäin se oli, että tykkäskö pojat olla oikealla vai vasemmalla... tämä meiän on vasemmalla puolella.

Entä turvotuksesta? Yhen emännän kanssa oli puhetta, niin sanoi että tytöistä hänellä ei ollut turvotusta ollenkaan ja pojista oli sormetkin kuin paksut nakkimakkarat.

...nää nyt on näitä, mukava arvailla! =)

Jenmo, ihana kuulla että teiän asiat on paremmalla tolalla!! Onnea tulevaisuuteen, toivottavasti pysytte yhdessä onnellisina! :flower: :flower: :flower:

JoannaH Meillä on poika tuolla oikeella puolen ihan niinku eka poikakin :D välillä saattaa pikasesti olla vasemmalla, mutta se tuntuu ihan hassulle ja ihmeelliselle :whistle:
Meillä on poika ja isäntä tekemässä tulia just tuonne pihalle, meinasivat muikkuja savustaa :p ku malttas vaan sit muutaman maistaa ku niissä sitä suolaa hieman löytyy, sit saa syyttää ihteesä jos on huomenna jalat ku puuhevosella :/

JoannaH Meidän vauva on kykkinyt koko ajan tuolla oikeella puolella pylly pystyssä. Vaikee edes kuvitella millaselta tuntuis jos se ois toisin päin :) Sukupuolta ei tiedetä, mutta poikaa ollaan veikkailtu. KOhtahan se paljastuu!

Meille on kaikki veikkailleet tyttöä, mahan muodon ja unien perusteella ja mutu-tuntemuksella. Ja mun täti vielä lisäksi ennusti tyttöä mun nilkasta... Ja vauva on tosiaan koko ajan vasemmalla. Ite oon nähny unta vaan pojasta. Kohtahan sen näkee miten käy! :D

Siis voi itku.. olin kirjoittanut jo jonkin matkaa ja tää himskutin kone sammui :headwall: uusix... :snotty:

JESTAS NAISET MITEN PALJON OLETTE KIRJOITTANEET :eek: =) Kaiken olen lukenut, mutta mihin muistan kommentoida, on asia erikseen.. sorry :ashamed: niin paljon oli tekstiä..

Vauvelihaave juu, kylläjhän tämä poika nyt tuntuu miehen suvulle olevan taivaanlahja.. mutta kyllä se niin vaan on, että mikäli eivät muista että meillä on jo yksi poika ja kaksi tyttöä, meitä ei tarvi katsella :( :kieh: jos siis aletaan lokeroimaan lapset että joku on toista parempi.. ei ei ei.. :( ei olla tästä syystä edes käyty miehen isovanhemmilla.. siellä mun poika ei ole mitään kun ei ole verisukua, olkoot vaan mun mieheni pienestä pitäen kasvattanut pojan :ashamed: Mutta voit siis kuvitella että kun tulossa on POIKA ja vieläpä ihan suvun verta ja lihaa niin AAAARRRGHHHH |O Mutta itepähän kuoppaansa kaivavat. .tulkoot meille katsomaan meitä jos tahtovat.. täällä jokainen saa olla samanarvoinen ;)
Voi että sä olet kyllä IHANA vaimoke sun miehelles :heart: varmasti oli otettu siitä isyyspakkauksesta.. :)
Tosta selällään makaamisesta.. mä en ite pysty enää pitkiä aikoj aniin olemaan, tulee tosi huono olo.. ja mäkin heräilen aamuyöstä ja on TOSI vaikea saada unenpäästä enää kiinni.. :/

JoannaH kieltämättä.. teki kyllä mieli tulla ja kömpiä nukkumaan siihen pinnikseen :D se oli kerrassaan ihana :heart:

olikos se saikku mutta kuitenkin... meillä tosiaan miehen kanssa se pelisääntö, että me vedetään yhtäköyttä.. jos toinen on jonkun asian kieltänyt, toinen EI VOI mennä sitä kumoamaan.. kyllähän lapset sitä aina ovelasti yrittää, mutta meillä on tapana kysyä, että mitäs isi/äiti on sanonut tuohon asiaan.. sit lapsi sanoo esim. että "isi sanoi ettei saa" niin mä sit sanon, että "sitten se on niinkuin isi sanoi". Tosi kurjaa jos teillä ei mene noi asiat yksiin. :hug: se on kuitenkin sellainen asia että toisen vanhemman auktoriteetti kärsii lapsen silmissä jos vanhemmat ei puhalla yhteen hiileen.. :/ :hug: :hug: :hug:

Ette ikinä usko!!!!! Tänään: olen tampannut matot, imuroinut ja pessyt lattiat. Siivonnut keittiön kaapi ja pyyhkinyt pölyt. Pessyt kaksi vesssa.. juossut siis koko päivän 3 kerroksen väliä.. ja arvatkaas mitä ??? SUPISTUKSIA ISO PYÖREÄ NOLLA |O |O |O :( miks tää ei vaan voi syntyä..... tiistaihin asti ois aikaa saada tää syntymään jotta varmasti pääsen Loimaalle.. :( Mutta onhan se niinkin mitä vauvelihaave sanoi, että pitää osata ajatella niinkin että pohjoisessa matkat on paaaaljon pidempiäkin... mutta kun mä olen niin mukavuuden haluinen että tahdon tohon sairaalaan :snotty: :whistle:

No mutta..
OIKEEN RAUHALLISTA JA MUKAVAA JUHANNUSTA TEILLE KAIKILLE!!!!! :flower: :flower: :flower: =) =) =) LUVATKAA ETTÄ TE ETTE KUULU TÄMÄN JUHANNUKSEN TILASTOIHIN :( :hug:

Heidi ja poika 36+5 :heart:

Mutteri: Mitään ei voi luvata, muuta kuin että yrittää parhaansa. No eipä meillä ainakaan tienpäälle olla nyt juhannuksena kovin hanakasti lähtemässäkään :eek: . Noi on kyllä tosi surkeita juttuja :'( :'( .

Mulla ja esikoisella oli tänään shoppailupäivä! Käytiin torilla ja olin jo lättyjonossa toisena, kun huomasin, että vimpat rahat olin antanut miehelle edellisenä päivänä :whistle: . Hei arvatkaa millaiset jonot oli pankkiautomaateilla :p . No me selvittiin onneks aika pian (ei ollut edessä niitä jotka tutkii ja tiiraa ja jahkaa, että mitähän seuraavaks). Seuraavaks sitten pääsin jonottamaan sitä lättyä. No kun vihdoin saatiin oikein kunnon muurinpohjalettua mansikkahillon ja kermavaahdon kanssa. Täytyhän ne kesän ekat herneetkin ostaa. Kirppikselläkin käytiin ja tein tälle esikoiselleni vaatelöytöjä :D :D :D :D . Sit haettiin ruokakaupasta jätskit ja juomat ja käveltiin kotio. Kaks tuntia oltiin liikenteessä ja mä olin sen jälkeen kuin kuollut. Postikin piti sit hakee samassa rytäkässä kun kotiin tultiin, ettei vaan tarvi minkään asian takia sohvalta nousta :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: .

Nyt täytyy mennä kirjoittamaan päivän tarinaa tonne ruutuvihkoon. Olen pitänyt ns. raskauspäiväkirjaa tietokoneella, mutta myös kirjoittanut vihkoon käsin vähän vastaavaa. Ihan hauskaa ajankulua siinäkin.

Voikaa kaikki hyvin ja jos ette voi niin tässä juhannusparannus :hug: .

T: saikku ja "hipsukka" 37+2

Mansku Onnea vauvan syntymän johdosta! :flower:

Tässä viikon ollut netti pimennossa ja 10 sivua tullut tekstiä! Yritin kovasti kaikki lukea mutta enhän mä muista mihin kaikkiin olisi nyt voinut vastaa. :ashamed: :ashamed:

Kävin tuossa rv 34+3 neuvolassa ja sieltä kuulumisia...
Pissa: puhdas
Hb: 106 (noussut ilman mitään rautaa pikkasen)
Sydän: +
liikkeet:++
Tarjonta: Viist (eli nyt pikkuinen päättynyt mennä viistoon)

Huomenna lähdemme miehen vanhempien luokse talon ja kissan vahdiksi. Vähän jännittää et mitäs jos pikkuinen päättää syntyä tällä aikaa. Tosin ei onneksi kovin kauas mennä.

Nyt olen vihdoin ja viimein saanut ostettua kaiken tarpeellisen vauvalle. (tosin ne kaksostenrattaat edelleen puuttuu) Sairaalakassin myös tänään pakkasin ainakin osittain. =)
Esikoinen tuossa just sanoi ettei vauva saa syntyä ennen 9.7 koska muuten hänen synttärit on pilalla. Neiti pelkää et jos vauva syntyy aiemmin niin sit vauva vie kaiken huomion.

Noh mutta tällä erää lopetan kirjoittelun ja palailen tuossa kun ehdin...

rv 34+5

|O |O siis mikä on kun mä en saa mitään aikaiseksi... :ashamed: löhöilen vaan sohvalla.......järkyttävää.. noh, jos huomenna.. tosiaan tänään oli neuvola ja alapaine koholla.. pitää nyt tarkkailla sitä. Kilon oli paino tippunu.. :D ei vaan kyytiläinen näytä merkkejä että olisi ulos tulossa... :snotty: neuvolassa sanoi että sitten ei saa jäädä odottamaan että supistukset tulee 10min välein vaan heti kun rupee tuntumaan niin pitää lähteä. Nimittäin ettei tule kotisynnytys kun se kohdunkaula on hävinnyt mikä on outoa ensisynnyttäjällä ja matkaa on tosiaan se 120km... jos kyytiläinen on massussa vielä 2.7. niin pääsen kotipaikkakunnan ultraan kun siellä synnytys sairaalassa oli kohtelu mitä oli...ja tosiaan, olen laskenut viikkoja väärin mulla on pulkassa nyt tasan 38+0 kun luulin että 37+6... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Allunmamma:
Th ihmetteli samaa kuin minäkin, eli miksi ei synnytystapa-arviossa lääkäri katsonut kohdunsuun tilannetta eikä kohdunkaulan pituutta.
Mä olin tänään synnytystapa-arviossa ja siellä oli aivan ihana lääkäri. Tuntui, että sillä olis ollut aikaa mulle vaikka kuinka ja kyseli kiinnostuneena kaikenlaista mun voinnista, esikoisen syntymästä ja esikoisen elämästä muutenkin. Ja sitten kertoi omista lapsistaan yms. ihan kuin kaverilleen! Teki sisätutkimuksen ja ultrasi. Lopuksi vielä toivotteli hyvät jussit ja että oli mukava tavata! :)

Mutta sama juttu kuin Allunmammalla - eipä puhunut lääkäri kohdunsuun tilanteesta tai siitä, että onko vauva jo laskeutunut. Lopussa sanoi, että onko mulla mitään kysyttävää, niin siinähän olisin niistä voinut hyvin kysyä, jos olisin tajunnut... Mutta kun ei tullut siinä mieleen! :headwall:

Painoarvio tällä hetkellä 2900 gr ja lasketun päivän arvio 3700-3800 gr. Menee kuulemma ihan tasan keskikäyrällä. Vauveli harjoitteli hengitysliikkeitä ja on raivotarjonnassa. Ei kuulemma mitään estettä alatiesynnytykselle! Esikko kun syntyi sektiolla, niin sen vuoksi tuo arvio tehtiin.

Yritin tänään ostaa Etolasta patjaa vauvalle kantokoppaan, joka toimii ensisänkynä, mutta eipä onnistunut... Myyjä sanoi, että heillä ei ole sopivan pehmeää vaahtomuovia varastossa vauvan patjaksi. Pitää olla kuulemma kovuusluokkaa 23 (ei sano mulle mitään). Maanantaina jos tilaavat tehtaalta, niin viikko menee vielä toimituksessa.

Huhheijaa, kaikki tuntuu jäävän viime tinkaan... Eilen kun tilasin netistä kantoliinan, niin haluamani kuosi oli loppu varastosta. Kestää kuulemma 2 viikkoa saada niitä. Jätin silti tilauksen, kun haluun just sen tietyn kuosin.

Lisäksi vielä puuttuu (ainakin):
- turvakaukalo
- hoitopöytä
- sideharsoja
- rintapumppu
- kapalo
- sairaalakassi pakkamatta
- vauvan vaatteita, lakanoita ja kestovaippoja pesemättä

Eli täällä ei mikään paniikki saada vauvaa vielä ulos mahasta ennen kuin kaikki valmista. Ehkä hyvä niin, ettei tule odottavan aika pitkäksi. Tän päivän saldo on 2 x imetysliivit Lindexiltä, yhteensä 34 euroa. Ei paha hinta...

Me vietetään jussia ihan kotopuolessa. Pelaillaan varmaan lautapeliä (Finanssia) miehen ja esikoisen kanssa.

Oikein mukavaa Juhannusta kaikille heinämammoille!

Niin ja Ompulle tervetuloa mukaan kirjoittelemaan! Meillä esikoisen raskaudessa rakenneultrassa löytyi rakennepoikkeama. Ei mikään kovin vakava juttu, vaikka poikaa onkin jouduttu sen takia leikkamaan jo kolme kertaa ja vielä ainakin yksi operaatio edessä. Nyt tuo on jo menossa kuudennelle luokalle ja pärjää elämässä mainiosti! :)
Jälkeenpäin ajateltuna oli hyvä juttu, että asia selvisi jo raskausaikana. Siihen ehti totutella ennen syntymää ja niinpä vauvan synnyttyä ei enää tarvinnut asiasta kriiseillä. Toivotaan, että teidän vauvalla on kaikki hyvin, eikä mitään vakavampaa löydy. Muista nauttia raskaudestasi! (niin kuin tunnutkin tekevän!) :wave: Voit laittaa halutessasi myös yksityisviestiä tulemaan.

kutkutus 36+6

Nyt se sitten tuli - hirveet kivut lonkissa taas |O :/
Eilen iski päivällä kun päikkäreitä koitin ottaa, no eihän siitä nukahtamisesta mitään tullut kun ei pystynyt kummallakaan kyljellä makaamaan kivuitta. Ja nyt nää pirun lonkat vihloo koko ajan :kieh: Yöllä heräsin aina kivaan vihlontaan jommassa kummassa lonkassa kun kylkeä käänsi.. huoh, mukavaa.
Kävelykin näyttää tosi normaalilta ja todella eroottiselta :LOL:

Nooh, en silti niinkään valita.. kohtahan tämä jo ohi on. Ja mulla kun ei ole kiire mihinkään, kun pitäis sitä pinnistäkin tänään lähteä hioo loppuun ja maalaamaan. Jotenkin tuntuu ettei mikään ole valmista vaikka suurin osa onkin ja vaan se pinnis uupuu ja sit sellanen iso lipasto-juttu pitäis kans ottaa mukaan jonka päällä voi sit pitää hoitotasoa ja laatikoissa/kaapeissa kaikkia tärkeimpiä tykötarpeita. Ne kun saan tänne niin sitten alan olla jo valmis, paitsi et vielä ois iiiiso kassillinen pyykkiä (lakanoita, harsoja, vaatteita) ja vaippapaketit alkuun ostamatta.

Vaan sellaisia mietoksia, HAUSKAA JA RAUHALLISTA JUSSIA KAIKILLE!! :wave:

-Me 36+6-

yö meni taas enemmän ja vähemmän supistellessa, kohta lähdetään mökille juhannuksen viettoon. Esikoinen jääkin mökille mummon ja papan (+isomummon ja isopapan) kanssa yöksi. Siltä varalta, jos lähteekin syntymään juhannusyönä. Kun mökillä ei oikein ole aina kenttää, niin olisi ikävä ajaa mökin kautta sairaalaan (mökkitie on hyvin kuoppainen hiekkatie ja sitä on sellaiset reilut 5 km ja mökille matkaa kuitenkin sellaiset 40 minsaa). Voisi tämä äiti käydä jo hieman lämpöisenä :LOL:

Täl hetkellä tilanne on se, että kaulaa jäljellä reilu sentti ja sisäsuu niukasti parille sormelle auki (luojan kiitos ystävä sattuu olemaan kätilö, niin sai "tilattua kotikäynnin" että uskaltaako lähteä mökille vielä... :LOL: ). Limatulpasta rippeitä valuu vielä supistuksien myötä. Jos tämä tästä etenisi... (ja kun näin sanoin, niin ihan taatusti mennään viel yliajalle...) Harmittaa vain, ettei uimaan ole asiaa mökillä :ashamed:

jossu + vili 36+4 lähtökuopissa

......öh, nyt tulee vähän noloa juttua mutta pakko kertoa. Eilen illalla puristelin tahalleen tissejä ja nännejä et joko sieltä mitään tulee, niin yllätys oli aikamoinen kun pisaroita alkoi tulla ihan helposti! Paperin sitten laitoin siihen niin jäi iso märkä läntti... :xmas: Oli hassu olo.. :snotty: Mut itsestään sitä ei ainakaan vielä oo valunu yhtään.

Hyvää Juhannusta arvon leidit! :wave:

JoannaH :Ei se noloa ole, mulle nolosti kävi kun puhdistin rinnanpäistä liiveistä irronnutta nöyhtää, niin tuli "suihku silmään" :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: . Mies siinä vieressä nauroi, että pitikö mennä pitelemään :LOL: :LOL: . Mä olen saanut jo yhden yöpaidan märäks, lakanoihin valkoisia, kovia läiskiä ja yhteen paitaa (otin päikkärit ja olin varmaan nukkunut jotenkin käsi sillai, että painoi rinnasta maitoa). :whistle: :whistle:

Mun kaverilla olis ollut laskettu aika 28.6, mutta nyt aamusella tuli viesti että terve poika on syntynyt. Pituutta 50 cm ja painoi 3190g sekä äiti, että lapsi voivat hyvin. Meidän la:ssa oli eroa 12 päivää, että saas nähdä koska meidän "hipsukka" on mun käsivarsilla.

t: saikku ja "hipsukka" 37+3

Yhteistyössä