***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

Heinämassujen-07 lasketut ajat ja synnärit:

1.7
Maiksu, 3. lapsi, EKKS TYTTÖ 12.7 :flower:
Jennula,2.lapsi

2.7.
Beth, 1. lapsi
Kullervo, 1. lapsi
Leijona-äiti, 3. lapsi
Helena, 4. lapsi, Keski-Suomi POIKA 29.6 : :flower:
aamu05, 2. lapsi
Lyydia2001, 2.lapsi
odess a
Tigru78

3.7.
Shannon1, 1.lapsi, KOS POIKA 27.6 :flower:
Homssu13, 2. lapsi
tittiäinen, 3.lapsi
pepenmami, 2.lapsi POIKA 5.7 :flower:

4.7.
Nanna82, 1. lapsi
miuku, 1. lapsi POIKA 14.7 :flower:
Tuulikki, 2.lapsi
MillaMaria, 2.lapsi
Mieh, 3. lapsi KYS POIKA 4.7 :flower:
hanna84, 3.lapsi
nasunmami,2.lapsi

5.7.
Tigru78, 2. lapsi, K-H KS
Hilla
Emily, 1. lapsi
esikoinen 1.lapsi TYTTÖ 8.7 :flower:

6.7.
Amanda, 2. lapsi
mantu, 4.lapsi
Kesänlapsi, 2.lapsi TYTTÖ 8.7 :flower:

7.7.
Oinas, 3. lapsi
Sharity,
ipan oma, 2.lapsi
Milla83, 2.lapsi, OYS
mamatsu, 6.lapsi TYTTÖ 25.6 :flower:
Inga1, 1.lapsi
kolmekertaa, 3.lapsi

8.7
Julian mami
jajoska,5.lapsi
Kesä82, 2.lapsi, EKKS/LKS (?)
Parisienne, 2.lapsi, VAS(/TAYS) TYTTÖ 17.7 :flower:

9.7.
justiina66,4.lapsi, TYKS
Gerbera, 3. lapsi, KYS
toistamiseen äidiksi, 2. lapsi, Porvoo TYTTÖ 1.7 :flower:
karvatonkoira, 2. lapsi, KYS POIKA 10.7 :flower:
tuulis83, 2.lapsi, MKS

10.7.
Hituke, 2. lapsi
Pauline, 2.lapsi POIKA 13.7 :flower:
Remutar, 3. lapsi, porvoo POIKA 9.7 :flower:
saikku, 2.lapsi, Satakunnan KS tai TYKS POIKA 4.7 :flower:

11.7.Helmi-kana, 4. lapsi, TYKS POIKA :flower:
hhy, 2.lapsi
pennonen, 2.lapsi K-P KS
cira POIKA 27.6 :flower:
äm7, 2.lapsi LS

12.7.
Miisa81, 1. lapsi, K-S KS TYTTÖ 26.6 :flower:
Kisuli83, 3. lapsi, K-S KS
Vilma76, 1. lapsi
yhden lapsen äiti, 2. lapsi
Tammikuu05
Verna, 1.lapsi K-S KS
Äsvee, POIKA 27.6 :flower:
mahakas85, 1.lapsi, TAYS TYTTÖ 5.7 :flower:

13.7.
Ponnari, 2. lapsi
Riikuilija, 3.lapsi POIKA 21.7 :flower:
mammaksi

14.7.
Kutkutus, 2. lapsi TYTTÖ 16.7 :flower:
mamiskuukkeli07, 1.lapsi
mutteri, 4.lapsi TYKS POIKA 13.7 :flower:
Vauvelihaave, 1. lapsi, SKS POIKA 21.7 :flower:
miuku, TAYS POIKA 14.7 :flower:
CotHai, 1.lapsi POIKA 14.7 :flower:

15.7.
Santsu, , 1.lapsi
iipatti
käpylehmä, 3.lapsi, TAYS
Kankaanmamma, 6.lapsi
porkkana, 5.lapsi POIKA 24.7 :flower:

16.7.
Sammakko, 1.lapsi, TYKS POIKA 22.7 :flower:
kukkaistyttönen, 2.lapsi, PHKS TYTTÖ 10.7 :flower:
jbaby, 1.lapsi
paalina, 2. lapsi, OYS TYTTÖ 3.7 : :flower:
Mimmuli79, 1. lapsi, E-KKS TYTTÖ 14.7 :flower:
Sirkku POIKA 20.7 :flower:
kirppu, 2.lapsi, TYKS
Unikonna, 2. lapsi, OYS TYTTÖ 17.7 :flower:

17.7.
Jemma, 2. lapsi
johantero, 2. lapsi, E-KKS POIKA 23.7 :flower:
Viipi, 1.lapsi, OYS 18.7 POIKA :flower:
Mami-Pallero, 1.lapsi
Skye85, 1.lapsi, RAS POIKA 17.7 :flower:
Kesä-äiti, 1.lapsi TAYS

18.7.
Ninniliina, 2. lapsi, TYKS POIKA 12.7 :flower:
Lotta84, 1. lapsi, PKKS
minävain,2.lapsi

19.7.
anika,3.lapsi, KYS
jännääjä, 3.lapsi
hani,2.lapsi
kuntsikka, 2.lapsi, LS

20.7.
unska-75, 1. lapsi
Enga POIKA 25.7 :flower:
esmi, 1.lapsi, OYS
mansikkamarja, 3.lapsi POIKA 30.7 :flower:

21.7.
nuuskamuikkunen27, 4.lapsi, LKS
Hassukarhu, 2.lapsi

22.7.
Ina21, 1. lapsi, Helsinki
Allunmamma, 2. lapsi, Tammisaaren BB POIKA 17.7 :flower:
Fana, 3.lapsi
juniper
tina84, 1.lapsi, K-HKS
Jenmo85, 2.lapsi, OYS POIKA 11.7 :flower:
JoannaH, 1.lapsi, OYS
Ava, 1.lapsi, TAYS
aurinkoinen81, 2.lapsi K-s ks POIKA 13.7 :flower:

23.7.
rapu-80,1.lapsi,OYS
Omppu07, 1. lapsi, naistenklinikka

24.7
Pantteri, 5.lapsi TYTTÖ 22.6 :flower:
mukula20, 1.lapsi, OYS
aurora, 1. lapsi, Vaasan keskussairaala

25.7
Hanna, K-S ks
pikkukakkonen,
myrskyTuuli-73,
Sannis,1.lapsi
piipero85, 2.lapsi, P-KKS
vihreäsammakko, 2.lapsi, SKS TYTTÖ 24.7 :flower:
pollerolle, 3.lapsi, SKS TYTTÖ 14.7 :flower:
nana83, 2.lapsi, VAS POIKA 14.7 :flower:

26.7.
Tuleva Äippä, 1. lapsi, PKKS
ansqu, 2.lapsi
Hapsiainen, 1.lapsi, L-PKS
mansku, SATK POIKA 14.6 :flower:
annabella, 1.lapsi
Heinämasukki, 1.lapsi TYTTÖ 27.7 :flower:

27.7
ninnu-82,1.lapsi
mimima, 1.lapsi, LAS TYTTÖ 20.7 :flower:
peekele, 1.lapsi, KYS

28.7
Hunajakoipi, 3.lapsi, HYS
Miarus, 1.lapsi POIKA 14.7 :flower:
tuleva mami
iina73,
marzu, 3.lapsi, K-SKS TYTTÖ 28.7 :flower:
jonna76- 2.lapsi EKKS TYTTÖ 22.7 :flower:

29.7
apina, 2.lapsi
Pauzi
Mamma-79, 1.lapsi, EKKS
30.7
Naksu, 1.lapsi
Riikka, 1.lapsi, OYS
4tytönäiti, 5.lapsi
Mary-83, 1.lapsi
Maisa, 1.lapsi

31.7
Angel, 1.lapsi, TYKS

Ilman laskettua aikaa odottavat:


tyttötipu
Annikki, 2.lapsi
mammaksi78
Solsken, 1.lapsi
Emppu


Tässä uusi pino kun joku sitä kaipaili aloitettavaksi ;)

linkki vanhaan http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=713953 :) <br><br>

VAUVELIHAAVE ON AVANNUT PINON JO SYNTYNEILLE; JOKA LÖYTYY http://keskustelu.kaksplus.fi/t809020
tuolta :D Sinne vaan kaikki vaihtelemaan vauva juttuja.. meillä on niin hyvä yhteishenki tässä pinossa, että se jatkukoon masu tarinoiden sijaan vauvan tuoksuisilla jutuilla :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Elikä tosiaan, apina kaipaili uutta pinoa aloitettavaksi.. joskohan sitten jo tällä mentäisiin loppuun asti ;) Eihän tässä enää ole kuin pari kuukautta!! :whistle:

Ja sitten kyllä lupaatte että jatketaan syntyneiden puolella keskusteluja :) Eihän tässä osaa olla muuten, kun on teihin NIIIIIN tottunut :hug: :hug: :hug: :) :)

Heidi ja tylleröinen 30+1 :heart:
 
Kiva juttu.. mulla saikin jo odottaa kauan ennen ku rupesi viimeistä sivua aukomaan.. :whistle:
Mun kaveri sai viime yönä potran pojan... :D ollaan puhelimessa rupateltu ja sillä kun oli aika pinnassa synnytys niin nyt mulla on ihan kauhee paniikki siitä mitä se touhu tulee olemaan... :ashamed: tuntu ihan että sydän rupes tykyttää kun se siitä kertoi, eikä sen synnytys nyt niistä pahimmista päistä edes ollut... :ashamed: No, onnellinen oli pojastaan ja äidin ylpeyttä oli äänessä.. =) :flower:
Kaiken lisäksi miehen kanssa riidelty ja tässä jo pitemmän aikaa ollut mykkäkoulua... :whistle: tuntuu vaan että itse rupeis tarvitsemaan henkistä tukea ja energian säästöä kaikkeen tärkeämpään, mutta minkäs teet ku joku on niin lapsellinen.. :snotty:
 
Tämäpä on kiva kun uus ketju taas käytössä...

Mun on tulllu tänään tehtyä pihahommia ja kullä sen nyt huomaa. Ei onneks supistele, mutta asukki on niin vilkkaalla päällä =)

Keskiviikkona olis sitten seuraava neuvola, joten sitten tulee uudempia kuulumisia.

Nyt sitte jännittämään viimeiset minuutit jäkispelistä ja laittamaan ipanat nukkumaan. Esikko nukkuukin jo tuossa sohvalla :)

Mä ja nirppu 28+1
 
Ruotsi voitti sitten mahdottomalla tuuri-maalilla \|O \|O \|O \|O \|O
*mussuttaa suklaata ja murisee*

Kiva kun mutteri laitoit uutta ketjua, ja juu juu.. toisilla mestoilla sitten tän jälkeen jatketaan, kukas muu ymmärtäis mun hormoneja ku te? :LOL:

Vaan jepulis, nyt ärsyttää tuo suomen häviö niin paljon, et taidan syön tätä suklaata kohta peiton alla leffaa katsoen.

Jaksuja kaikille!! :flower:

-Me 30+1-
 
apina nopeesti
Hyvä, kiva, kiitos ja kumarrus :D :saint:
Aukes huomattavasti nopeammin...
Nyt täytyy mennä suihkun kautta nukkumaan, kuulumiset tulikin kerrottua aiemmin tohon vanhaan pinoon :wave:
 
Mukaan vaan KolmeKertaa!!! Tervetuloa!

Mulla alkoi tämä päivä hieman vaisummin. Pää meinaa räjähtää kun särkee niin paljon ja hartiat on aivan jumissa. Oliskohan ollu eilisillä pihahommilla jotain vaikutusta. Nyt yritän maata sängyssä ja pitää vehnätyynyä harteilla... Ei vaan taho oikein onnistua kun tytöntyllerö keksii kaikkee touhuamista :/ :/ :/ :/ Koetetaan pärjätä...

Aurinkoista päivää kaikille!

Mä ja nirppu 28+2 (potkii taas terkut)
 
moikka moi uusi pinkka! :wave: kävin neuvolassa aamulla. Vauvan pulssi oli 150, oma 115... hemo 130 (oli laskenut... silti noin hyvä!!), vauva oli jo kääntynyt pää alaspäin! :xmas: sf-mitta tasoittui nyt normaalikäyrälle, aiemmin olin yläkäyrällä ja reippaasti. Painoa oli "pikkusen" tullu, mutta eipä tuo sanonut että olisi jotenkin liikaa.

Kelalta tuli päätökset! :D Pakkaus tulee parin viikon sisään. Taitaa tulla 06 mallia mutta tulkoon, odotan sitä pakkausta ihan tohkeissaan!! :D :D :D Äippärahakin oli ihan ok, ei ollu minimi. :)<br><br>
 
Kolmekertaa :wave: tervetuloa, lisäsn sut listaan :)

esikoinen :hug: :hug: :hug:

Kutkutus toiveesi kuultu, ja täytetty ;)

Hei oikeesti, minä pahvi aivo tajusin nyt kun tän pinkan aloitin että mun täytyy olla haukkana ja lukea kaikki ihan tosi tarkkaan.. mutta jos jostain syystä jotain oleellista jääkin huomaamatta, niin antakaa anteeksi.. :ashamed: :) Jos laskettuihin aikoihin tms tulee muutoksia, niin laittakaa mulle suoraan yytä, siten ainakin tämäkin pahvipää huomaa varmasti :D

Ja oma napa pikaiseen:
Ette sitten IKINÄ usko!!!!! Meikä uskaltautui vaa'alle.. joo-o..ois pitänyt vaan väliin jättää :eek: :eek: :eek: \|O \|O \|O nyt alkoi totaalinen herkkulakko!!!! Painoa tullut 16 kiloa!!!!! \|O \|O ei voi olla totta!!!! :kieh: vaaka rikki.. juu-u, sen on oltava rikki :headwall:

Yöt on yhtä tuskaa.. tylleröinen potkii ja muksii mua silloin eniten.. jos ei muuta keksi , mojauttaa mua virtsarakkoon siten että syvemmästäkin unesta herään ja lähdettävä se on vessaan.

Muuten kaikki ok.. mutta tosiaan.. nyt loppui suklaan syönti.. !!! Meitsissä on 16 kiloa fazerin sinistä PRKL!!!! :kieh:

Heidi ja tyllerö 30+2 :heart:
 
Kiva! Uus pino! =)
Neuvolassa tänään käyty =) painoa ei ollu tullu yhtään lisää, mutta mahamitta kasvanu kuitenkin 1 cm. Hb noussu taas aika paljon, pitäs muistaa juoda enemmän :whistle: nyt oli 144.
Seuraava käynti onkin sit jo 2 viikon päästä!
Mä alotan äitiysloman nyt torstaina, eli tiistai ja keskiviikko enää töitä! Tätä on muuten odotettukin, ihanaa =)
Viime yönä heräsin puol 5 aikaan eikä enää tietoakaan nukkumisesta, olin jo puol 6 syömässä aamupalaa :eek: , yleensä oon kyllä ollu hyvin aamu-uninen. Toivottavasti ei tuu tavaks!
:wave:
 
Kiva kun on uusi pino =) En jaksanutkaan enää käydä vanhalla..

Mulla oli eilen ihan makaillessa sellasta alavatsakipua, että jos en olis 30. rv olisin varma että menkat alkaa kohta. Kävely eilen ja tänään raskasta, hengästyttää ja ihan hiljaa pitää liikkua. Kävellessä tuntuu tuolla alapäässä painetta. Aiemmin on jo tullut kivuttomia suppareita kun kävelen reippaammin. Eilen ja tänään ei oo paljoo jaksanut syödäkään, äsken lounaaksi tollasen "roiskeläppäpitsan" vetäsin ja viimeinen neljännes 200 g pitsasta teki tiukkaa :whistle: Huh huh. Ja selkää särkee. Tällastako tää on loppuraskauden? Pitäsköhän kohta kysyä josko voisin jäädä saikulle kun ei meinaa jaksaa istuakaan tässä työpöydän ääressä... Äitiysloman alkuun vielä 4 viikkoa.
 
moro!

niistä sf-mitoista kirjoittelin ed-pinoon.
eli millaiset lukemat teillä ollu rv 27+5?
mulla oli vaivaiset 20 cm eli ei mikään jättiivauva tulossa ilmeisesti...

onko muita kellä pieni sf ja kokemuksia minkäkokoisia ovat ollen syntyessään?
Grazie! B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:19 mary-83 kirjoitti:
moro!

niistä sf-mitoista kirjoittelin ed-pinoon.
eli millaiset lukemat teillä ollu rv 27+5?
mulla oli vaivaiset 20 cm eli ei mikään jättiivauva tulossa ilmeisesti...
Anteeksi tyhmyyteni mutta onko sf-mitta sama kuin kohdunpohjan korkeus? Se oli mulla rv. 28+5 25 cm, ja edellinen mittaus 24+5 oli 22 cm.
 
Hih, kivaa että on uusi pino.

Miulla nyt on varmistunu synnäriksi EKKS, tai ainakin juhannukseksi mennään Etelä-Karjalaan ja mie olen siellä Pikkiksen kanssa aina elokuulle saakka. Joten jos ei tää Otus sitä ennen ulos tahdo, ni tuonne Lappeenrantaan on suunta.

Pikkis on edelleen kipeä. :/ Tänään alko neljäs viikko, räkää, yskää, välillä lämpöä. Mutta minkäs virukselle teet, muuta kun sairastat. Ja koska miekin olen ollu flunssassa, ni vähän tuo väsy painaa. :\| Mutta onneksi mies on niin ihana, että sano vaan, että nyt sitte kun Pikkis nukkuu, ni mie en saa tehdä mitään kotitöitä tai vastaavaa, nukkua itekki tai tehdä vaan jotain kivaa! ;) :D :heart:

Torstaina mie oisin menossa juttelemaan sitte ihan ammatti-ihmisen kanssa tästä miun pääkopasta. Tai lähinnä sen sisällöstä. Jos sen johonkin järjestykseen vielä sais ennen Otusta. Tää talvi on kyllä ollu rankin pitkään aikaan. Kai se johtuu osin siitä, että kaikki kaverit ja muu elämä jäi sinne monen sadan kilometrin päähän, enkä mie ole oikein jaksanu rakentaa uutta tuttavaverkkoa tänne. Toivottavasti tuolle Pikkikselle ei vaan oo jääny jotain hampaan koloon, kun äiti on ollu koko talven ihan poissaoleva ja uupunut. :/

Äitiyspakkausta miekin ootan innolla, vaikka meneehän siihen vielä varmaan joku viikko (toivottavastikin... :ashamed: ;) ) kun mie vasta viime maanantaina laitoin kupongit postiin. Pinnasänky on nyt kasattuna ja valmiina, eka ihan konkreettinen juttu Otusta varten. :D

Miulla tällä hetkellä suurimpia juhlan aiheita on, että mie olen nyt vasta lähtöpainossa! *tuulettaa* Alussa tippu pahoinvoinnin takia niin paljon ja nyt on kumminkin hyvin maltillisesti tullu takas, mikä on tosi hyvä, kun miulla kumminkin oli BMI 29 ennen raskautta. :D
 
Mutteri koita kestää! :hug:

Meillä neiti (6.v) toipumassa kanssa flunssasta ja korvatulehduksesta.

Itsellä on vielä 12 työpäivää jäljellä, eli :flower: :flower: :flower: niille joilla se on jo alkanut tai pian alkaa.

Pakkauksesta paperit on Kelassa, ja nyt tämä esikko on sitten joka toinen päivä kyselemässä, että koska se oikein tulee. Kamalaa sanoa, että en tiedä kun toinen heti; äiti sä et kyllä tiedä yhtään mitään! :'( No onneks en oo nokkiin ottavaa laatua lähinnä sen pikkuvanhat kommentit on sarjaa :LOL: . Keskiviikkona on varmaan uutta kerrottavaa kun olen neuvolassa käynyt.

T: Saikku ja "hipsukka" 30+6

P.S. Kiitos uudesta nipusta :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:43 Vilma76 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:19 mary-83 kirjoitti:
moro!

niistä sf-mitoista kirjoittelin ed-pinoon.
eli millaiset lukemat teillä ollu rv 27+5?
mulla oli vaivaiset 20 cm eli ei mikään jättiivauva tulossa ilmeisesti...
Anteeksi tyhmyyteni mutta onko sf-mitta sama kuin kohdunpohjan korkeus? Se oli mulla rv. 28+5 25 cm, ja edellinen mittaus 24+5 oli 22 cm.
joo se on sama asia.
sullahan oli huisin paljon enempi ku mulla!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:43 Vilma76 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:19 mary-83 kirjoitti:
moro!

niistä sf-mitoista kirjoittelin ed-pinoon.
eli millaiset lukemat teillä ollu rv 27+5?
mulla oli vaivaiset 20 cm eli ei mikään jättiivauva tulossa ilmeisesti...
Anteeksi tyhmyyteni mutta onko sf-mitta sama kuin kohdunpohjan korkeus? Se oli mulla rv. 28+5 25 cm, ja edellinen mittaus 24+5 oli 22 cm.
joo se on sama asia.
sullahan oli huisin paljon enempi ku mulla!
 
saikku kiitti.. mut oma mokahan tää on.. :) :ashamed:

mieh lisätty ;)

kesä82 voimia kovasti :hug: mut hienoa että menet juttelemaan.. Tulikos pitkäkin välimatka edellisiin maisemiin?? :)

mary-83 Mun kaverillani kerran oli tosi pieni (ihan olematon) maha koko raskauen ajan.. viimeisilläänkin näytti siltä että raskausviikkoja on korkeentaan 20 ja sieltä kuitenkin tuli ihan normaalinkokoinen vauva.. mutta yksilöllistähän tuo ;) :)

Mua ihan hirvittää torstainen neuvola.. :( :ashamed: taatusti saan sanomista tästä painosta... :ashamed: :ashamed: hitto, miten voi tulla 16 kiloa!!! :headwall: paitsi ekasta mulle tulikin 35 kiloa :whistle: :ashamed: :snotty: joten pientähän tämä vielä on.. Nooh, kesällä 2008 olen kaaso ja mulla on jo pukukin joka on kokoa 36, ja mä todellakin aion siihen mahtua silloin :kieh: :kieh: :kieh: niin ois vanhakin Heidi mahtunut... mut tää valas Heidi ei... ;)

Heidi ja tylleröinen jälleen kerran 30+2 :heart:
 
mary-83 Mulla kaikkien kolmen sf-mitta mennyt alakäyrillä. Ei kuitenkaan noin pieni maha ollut rv 27 kuin sulla. Esikoisen aikaa en tiedä kun ekan kerran mitattu rv 30, kakkosen rv 28+2 ollut 24cm ja tämän kolmannen 26+3 ollut 23cm. Ekan ja tokan aikana sf-mitan kasvu pysähtynyt rv 35 eikä tuon jälkeen yhtään kasvanut, pysyi 33cm. Hoikka olen ennestään eikä siis masu jäärin iso ollut mutta kuitenkin lapset olleet syntyessään 3695g ja 3835g... Kakkosen kun synnytin ei kätilö ollut uskoa miten tuon kokoinen vauva mahtui mun masuun. :D

Kelasta on tullut kaikki päätökset jo... Tällä viikolla tulee äitiysavustus rahana.

Vitsi kun tuntuu ettei viikot enään liiku eteenpäin... Tuntuu ettei ikinä rv 30 tule... Heh...

Rv 28+2 :heart:
 

Yhteistyössä