vauvelihaave: Kiitos patjainfosta! Pitääkin ottaa oikein kunnolla selvää, että minä kovuusluokan patjaa suositellaan vastasyntyneelle. Kai siihen on olemassa joku numeroarvo, kun tuolla Etolassakin puhuivat numeroilla, että kovuus 23 on liian kova. Ehkä se olis sittenkin ollut sopiva? Se kun tulee tosiaan ihan vastasyntyneelle. Vauva kun tuskin kovin pitään mahtuu tossa kantokopassa nukkumaan.
Pauline: Täällä ei tehdä synnytystapa-arviota sairaalassa automaattisesti kaikille. Mulle tehtiin sen takia, kun esikoinen oli perätilassa ja lopulta kesken kaiken päädyttiin sektioon jalkatarjonnan vuoksi. Aluksi siis yritin alakautta synnyttää perätilalasta- viisi senttiä ehdin aueta kunnes huomattiin, että poitsu tarjoaa jalkaa ensimmäisenä ulos ja lähdettiin leikkurin puolelle.
aurinkoinen81: Mä oon siinä käsityksessä että Hug-a-bub merkkinen trikooliina on tosi hyvä ja suosittu. Mutta juuri siksi se on kallis myös käytettynä. Huuto.netissäkin ihmiset tarjoaa siitä jotain 60 euroa. Uutena on noin 85 euroa. Mä tilasin "huggan" uutena, kun anoppi halusi ostaa jotain vauvatavaraa lahjaksi ja maksoi liinan. Jos tykkäsit siitä pikku-ruusta ja jos se on halvempikin, niin kuulostais mun mielestä hyvältä vaihtoehdolta sekin.
Joko se sun tarjoama vauvan neuleasu meni? En ole viitsinyt aiemmin kysellä, etten kiilaa jonkun toisen halukkaan ohi. Mä kun olen jo saanut sulta niitä kestovaippoja, niin ei oikein kehtaisi olla enää käsi ojossa. :ashamed:
Mutta jos sulla tosiaan on ihan ylimääräisenä nurkissa kuleksimassa, niin sitten...
kutkutus 37+1