Mutteri joo, pakkohan sen on sillä selvitä.. luulis nyt kuitenkin et samanlain on "palonkestävä" nahka ku aina ennenkin.. tosin en itse tiennyt yhtään tuosta raskauden auringonpistokselle altistavasta vaikutuksesta Nooh, parempi hieman palanut iho kuin auringonpistos, sehän tästä olisi puuttunut kun ei sellaistakaan koskaan ole ollut Ja mä kun oon aina isän luona ollut kova tyttö istumaan pihalla, ilman mitään rasvoja tai päähineitä ja nyt vasta selviää et pitäis vähän huolehtia raskaana siitä uv:stä, varsinkin kun tuo ilmastonmuutoskin on päällänsä. Laitan tämän tiedon siis korvan taakse, jos tässä vielä isän luona ehtii olemaan ennen toukan pulahtamista maailmaan.
Navasta sanottakoon, et ei tossa napakorua vois pitää mut ei se mikään mahdotonkaan ole.. pullistunut vähän kuitenkin. Ihana kun menee linea negraa melkein rintojen välistä asti tonne alas, ja viivan välissä on omituisen näköinen ruskeahko napa Musta se näyttää rumalta (samalla jotenki suloselta) ja miehen mielestä se on hienoin napa mitä maa päällään kantaa!
Mutta nyt mä lähden katsomaan miehen kainaloon ozia ja sitten mielellään voisin nukkumaan mennä, sikäli mikäli meidän toukalle passaisi olla soittamatta luuviulua mun kylkiluilla :kieh: Ja puskematta vihlaisuja arkoihin paikkoihin.
Joten hyvät yöt, yrittäkää nukkua itse kukainenkin
Navasta sanottakoon, et ei tossa napakorua vois pitää mut ei se mikään mahdotonkaan ole.. pullistunut vähän kuitenkin. Ihana kun menee linea negraa melkein rintojen välistä asti tonne alas, ja viivan välissä on omituisen näköinen ruskeahko napa Musta se näyttää rumalta (samalla jotenki suloselta) ja miehen mielestä se on hienoin napa mitä maa päällään kantaa!
Mutta nyt mä lähden katsomaan miehen kainaloon ozia ja sitten mielellään voisin nukkumaan mennä, sikäli mikäli meidän toukalle passaisi olla soittamatta luuviulua mun kylkiluilla :kieh: Ja puskematta vihlaisuja arkoihin paikkoihin.
Joten hyvät yöt, yrittäkää nukkua itse kukainenkin