***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

Mutteri joo, pakkohan sen on sillä selvitä.. luulis nyt kuitenkin et samanlain on "palonkestävä" nahka ku aina ennenkin.. tosin en itse tiennyt yhtään tuosta raskauden auringonpistokselle altistavasta vaikutuksesta :eek: Nooh, parempi hieman palanut iho kuin auringonpistos, sehän tästä olisi puuttunut kun ei sellaistakaan koskaan ole ollut :LOL: Ja mä kun oon aina isän luona ollut kova tyttö istumaan pihalla, ilman mitään rasvoja tai päähineitä ja nyt vasta selviää et pitäis vähän huolehtia raskaana siitä uv:stä, varsinkin kun tuo ilmastonmuutoskin on päällänsä. Laitan tämän tiedon siis korvan taakse, jos tässä vielä isän luona ehtii olemaan ennen toukan pulahtamista maailmaan.

Navasta sanottakoon, et ei tossa napakorua vois pitää mut ei se mikään mahdotonkaan ole.. pullistunut vähän kuitenkin. Ihana kun menee linea negraa melkein rintojen välistä asti tonne alas, ja viivan välissä on omituisen näköinen ruskeahko napa :LOL: Musta se näyttää rumalta (samalla jotenki suloselta) ja miehen mielestä se on hienoin napa mitä maa päällään kantaa!

Mutta nyt mä lähden katsomaan miehen kainaloon ozia ja sitten mielellään voisin nukkumaan mennä, sikäli mikäli meidän toukalle passaisi olla soittamatta luuviulua mun kylkiluilla :kieh: Ja puskematta vihlaisuja arkoihin paikkoihin.

Joten hyvät yöt, yrittäkää nukkua itse kukainenkin :D

Eikö täällä ole muita EKKS:sään synnyttämään meneviä ku mie ja Johantero? Ei ainakaan jutuista ole tullu ilmi. Onkohan siellä tänä kesänä ruuhkaa? Viimekesänä tais välillä olla aika täyttä.

T.maiksu 39+1

En oo vaan tässä listalla mut voihan miutkii sinne listoille laittaa,jos joku kehtaa enään laittaa.
Oon lueskellut sillon tällön tätä ketjua mut en oo aikaseksi saanut itteä ilmottaa enneku nyt.

Eli La.28.7 toinen lapsi EKKS

Luulisin että siellä Ekks:ssä on kesäsin aina ruuhkaa.

=)

oon heränny tänään ennen seittemää :eek: , kun mahaan sattuu. en tiiä onko tämä supistelua vai jotain ihan muuta. tuntuu alamahassa kuukautiskivun tapaista kipua, mutta se tuntuu vain vasemmalla puolella. oon käyny jo kaks kertaa täysistunnolla vessassa.
rupesin puuron keittoon, kun tuli eilen huonosti syötyä niin jospa se onkin vain tosi kova nälkä. :)
väsyttää ja tahtoo nukkumaan :eek:

hapsiainen & pikkunen 35+5

Aurinkoinen81 Sectio tehään joka tapauksessa ellei tilanne ole se että kun sairaalaan menen niin olisikin kokonaan tai lähes kokonaan auki. Siksi juuri tuo tunnin aika vaan kotona.

(.)Supistaa supistaa supistaa mutta ei edelleenkään säännöllisesti.... Ilta ja alku yö meni ihmetellessä ja sit pakkas kamalan hien niskaan... Eli taas yksi huonosti nukuttu yö takana....

Jos tästä pikku hiljaa suuntais kaupunkiin...

Tä&NeitiHerne 38+1 ja enää maks 9 päivää niin nyytti sylissä.....

Alkuperäinen kirjoittaja kassu:
....heinämassuista jo saanut nyyttinsä kainaloon? Kyseleepi Kassu tuolta elokuisista raskausviikolla 34 ja risat :wave:
Hei, meille syntyi tyttövauva :heart: 22.06.07 SatKs:ssa rv:lla 35+3.
Vauva vielä hoidossa lastenosastolla.Antibioottitippa otettu pois ja sokeritippaa puretaan vähitellen pois.Osan ruuasta jaksaa syödä itse ja osa menee nenämahalatkulla.Keltasuusarvot olleet alle valohoidon rajan.
Painoa vauvalla oli syntyessä 3090gr ja pituus 49,5cm.Olosuhteisiin nähden vauva voi kuitenkin hyvin.
Jos olisin raskaana, niin tänään olisi meneillään rv 36.Laskettu aikahan mulla olisi ollut 24.7.

oikein paljon onnea pantterille tyttövauvasta :hug:

Kamala kun mua nyt jostain syystä jännittää tuo tämän päiväinen äitipoli käynti, jotenkin tuntuu kyllä hurjalle. Esikoisesta kävin tasan samoilla viikoilla (36+2) eikä sillon jännittänyt yhtään. :( Nyt on kokoajan perhosia vatsassa. No ehkäpä tämä vielä iloksi muuttuu. Tänään täytyy pyytää aika myös sinne lannerangan kuvauksiin vai mikä nyt ikinä olikin :ashamed:

Kuinka moni muu on heinäkuisista käynyt synnytystapa arvion ja tuon kuvauksen läpi? Se kuvaus pelottaa, vaikkakin taitaa olla täysin kivuton juttu.

T:Ansku ja toukka 36+2

Pantterille onnea tytöstä :flower:
Mulla on lannerankaa kuvattu ennen raskautta, niin röntgenillä, kun mangeetissakin. Turhaan sitä jännität, se ei tunnu missään.
Täällä on taas suppaillu pitkin yötä ja aamua, mutta kipeitä ei oo tullut kun yks tai kaks, sais tyyppi pikkuhiljaa alkaa tulemaan pihalle tuolta. Mun selkä ja jalat alkaa sanoa sopimustaan irti. Huomenna ois taas neuvola, saas nähä, mitä siellä tätsy tuumaa.
Cira&Möhö 37+6

Hillalle :hug: :'(
Ja Pantterille suuret onnittelut!! :flower:
Omaa napaa...joka ei ole pullahtanut ulospäin... :D
Ei tapahdu mitään...väsyttää vaan kauheana, eli ihanaa olen saanut nukuttua.. :D Supistuksia tulee välillä mutta ne on kivuttomia..kroppa tumtuu vetävän viimeisiään, on tosi raskas jo olla. Nyt vaan odotellaan.... :|

Mutteri kuoppanapa löytyy täälläkin :wave: et siis ole ainoa :D

Pantteri Onnittelut!!! :flower: :flower:

hapsiainen84 toivottavasti masukipu on jotain vaaratonta :hug:

Neuvolakuulumiset
*rv 37 tasan (nyt neuvolassa sain kysyttyä ja huomasi tätsykin että väärin ovat laskeneet :D )
* RR 102/68
* paino 1 kg (HUI! no, eilen söin kyl illalla aikas suolaista sapuskaa...)
* turvotus +
* hb 131
* sf 34 (laskenut siis sentillä viime torstaista, eli todella alas painunut vauva!)
* sydänäänet 150-160
* liikkeet +

Tarjonta on edelleen rt ja on kiinnittynyt ja todella alhaalla. Neuvolassa pissanäytettä antaessa alkoi tulla verensekaista limaa (siis ihan sellaisia selviä veriviiruja) ja neuvolatätikin totesi, että nyt alkaa olla lähtö varmastikin lähellä. Oli kuulemma sitä "syvempää" limatulppaa, joka tähän asti vielä sinnitellyt kalvojen suojana :D

Esikoisen kanssa piti vielä tehdä reissu Lappeenrannan Prismaan isoille ostoksille ja siellä piti jo vähän nojailla kärryihin ja puhallella... :whistle: Kotona oli tullut lisää sitä veriviiruista limaa ja selässä tuntuu aikas pahalle. Varsinaisesti ei kuitenkaan supista, siis masu ei kovetu, mutta selkää polttaa jatkuvasti ja erittäin häijysti.

Masukin on ihan sekaisin ja on sellainen inhottava "vellova" pahoinvointi. Neuvolatätsy toivottelikin että tervemenoa synnyttämään. Itsellä kyllä vieläkin hyvin skeptinen olo, koska on supistanut jo monta viikkoa ja mitään sen kummempaa ei kuitenkaan ole tapahtunut... ...parempi kun varautuu siihen, että yliajalle mennään... Huomenna saapi sitten soitella ä-polille ja varailla loppuviikoksi aikaa painoarvioon.

jossu + vili 37 tasan

cirallekiitos kokemuksista, ehkä se ei sitten ole niin iso tutkimus. Meillä päin vain tuo neuvolan täti sanoi että siinä menee aikaa ja pitää varautua että tutkivat ne jo nyt.

Eilisestä asti vasemman käden sormet on ollut tosi tönköt, nyt olen juonut vettä yli litran, mut silti ei sormet meinaa liikkua :( pikkurilli kyllä koukistuu mut ne loput on sellaiset pökkelöt :) toivottavasti ei vakavaa, täytyy tänään äitipolilla mainita. Esikoista odottaessa siirsivät leikkauksen aikaisempaan kun mun sormet ei liikkunut. Saa nähdä miten nyt käy. Kyllä mua jännittää nyt toi meno kun tässä olis enää viikko siihen kun sanoivat että viimeistään käynnistetään. No johan on kohta heinäkuukin. :)

Nyt lähden siivoilemaan paikkoja että ehdin äitipolille, mukavaa viikkoa kaikille! Jos en kirjoittele mitään olen jäänyt joko osastolle tai onnellinen vauvan äiti =)

Pantteri Mahtavat onnittelut pikkuisesta tytöstä :flower: =) :flower:
Ihanaa, että voi niin hyvin, ja varmasti kotiinpääsykin lähestyy huimaa vauhtia :hug:

hapsiainen84 Toivottavasti kaikki tosiaan hyvin, täällä pidetään peukkuja bd

jonna76- Tervetuloa mukaan :wave:

mieh :hug:

johantero Voi että!! Nyt taitaa tosiaan olla jännät paikat todella lähellä :) Alkoi hurjasti jännittää sun puolesta, että joko tänään tulee lähtö ;) Mutta kuulostaa ihan siltä, ettei enää pitkä aika olisi, ja jos th:kin niin sanoi (niillä luulisi olevan paljon kokemusta) niin ehkä jo itsekin uskallat toivoa että pian mennään :wave:

Täällä hienosti mennyt yö takana |O :D Johtunee siitä, että omassa sängyssä nukuttaa niin hyvin! Mutta siis nukahdin illalla heti kymmenen jälkeen ja muutaman kerran heräsin yöllä, mutta käänsin vaan kylkeä ennen kuin ehdin vessaan purjehtia, ja nukahdin saman tien uudestaan, eikä se pissa hätäkään haitannu yhtään :LOL: Jotenkin ihan sekaisin, kun mies kun lähti töihin ja kävi pusut antamassa, niin kysyin että saanko mä vielä nukkua. Ihan kuin mun nyt olis sillon viiden aikaan tarvinnu johki lähteä. No, luvan antoi, ja mä nukuinki sitten lähemmäs yhtätoista. Silloinki heräsin siihen, kun postimies kolisteli niin kovaa luukkua. Olis varmaan vieläki uni tullut, mutta pakko oli jo nousta ylös, että saa edes jotain tehtyä tänäänki.

Eli vointi hieno, ainoastaan turvotus on hirmuinen! Siitä kai se iso painon nousukin johtui... En vaan edes itse tajunnut, että miten paljon sitä onkaan, ennen kuin eilen yritin sadekelin takia saada jotain muita kenkiä kuin sandaaleita jalkaan. Ei meinannut mennä mitkään jalkaan. Sitten viimeisellä sain survottua yhdet, jotka ennen raskautta olivat sellaset jaloissa lonksuvat kun oli niin isot, mutta nyt siis nekin vain vaivoin mahtui jalkaan :/

Eli mitäs niitä hyviä nesteenpoisto vinkkejä olikaan? Muita kuin vesimeloni, koska siitä en tykkää :x Ainiin ANANAS, se on mun suurta herkkua :p Ja miten nopeasti ne tehoavat?

Eilen tuli ihan hyvä mieli, kun kävin laskettamassa verokortin loppuvuodeksi, ettei mene siitä minimi päivärahasta jonka saan, veroa niin kamalasti. Luulin, että jäisi johonkin n.10%:n tienoille, mutta oli kyllä suuri ja positiivinen yllätys, kun mun veroprosentiksi tuli vain 1,5%!! :eek: :D
Ei siis mennyt mun valitus Kelassa läpi, että olisivat maksaneet päivärahat ansiosidonnaisilla tuloilla, tyhmä minä kun läksin kouluun viime syksynä :headwall: :headwall: Tänään just tuli kirje, että lähettävät asian johki sosiaaliturvan muutoksenhakulautakuntaan, jonne voin vielä toimittaa selvityksen, mutta eivätpä kai ne päätöstä mihinkään muuta, vaikka kuinka selvittäis.

aurinkoinen81 Kovasti paljon onnea matkaan sulle :hug:

Vauvelihaave & oma rakas Pikkuinen 37+3

jenmo
Pikasesti tulin ilmotteleen että hengissä ollaan. Huomenna on nla, joten sen jälkeen sit lisää..

Hillalle osanotto suureen suruun! En osaa kuvitella mitä joudutte käymään läpi... :hug: :'(

Pantterille onnittelut pikkuneidistä! Hyvän kokonen on ollut noille viikoille =)

Vielä se napa-asia..Jadesta ei mulla pullahtanut ollenkaan, nyt on totaalisesti tullut napa ulos! Ihan erilainen tää poikamassu. Möykky tunkee itteään tuohon eteen koko ajan...Ja sf-mitta tosiaan sen 27cm (ellei oo muuttunut viime perjantailta) eli alhaalla ollaan viikkoihin nähden, vaik poika painokin jo sen 2500g niinku kuuluikin :heart: Eikä oo siis moneen viikkoon kasvanut tuo mitta mulla! Mut koska vauva vastaa viikkoja, siitä ei kuulemma tarvii huolestua.

Sit vielä...Illalla tuli mullakin ekan kerran veren sekaista limavuotoa! En ees tajunnut et vois jotenki enteillä synnytystä. Mulla kun on tullu jo useamman viikon sitä limatulppaa..Mut toivotaan ettei ainakaa yliajalle (yli42viikkoa) mennä niinku Jaden kans. Sit oon tyytyväinen.

Jenmo&Poju eli Möykky 36+2

Pantteri: Onnittelut vauvasta :flower: :flower: =)

Oma (X):
Terkkarissa käyty ja meinas kans, ettei kauaa tarvi odottaa.
Tässä vähän tietoa:
Rv: 38+0
Paino : +2363 :eek: (kuulemma turvotuksesta)
RR: 124/74
Pissa: puhdas
Sf: 32 (sama kuin viimeviikolla)
Tarjonta: pt (laskeutunut)
Syke: +
Liikkeet: ++
3.7. piti vielä olla synnytystapa-arvio, mutta tosiaan th meinas, ettei siihen välttämättä kerkiä menemään. Antoi kuitenkin vielä itselleen ajan just LA-päivänä, että jos sattuukin, että kaveri masussa haluaa pysytellä.

Olen tässä sukulaisia varoitellut, että esikoinen tarvitsee sitten hoitopaikan kun joudun sairaalaan. Kaikki ovat "hälytilassa" :LOL:. Nyt viime hetken hommia tekemään.

T: saikku ja "hipsukka" 38+0

EKKS:iin miekin olen menossa! Toivottavasti pian... Mutta eipä vaan edes juhannuksinen matonpesu saanu toivottua tulosta aikaan. Seuraavana päivänä oli semmosia pikkusen menkkakipuja lievempiä supistuksia ja sitä seuraavana (ja siitä eteenpäin) meikä on vaappunu kuin entinen presidentti, eli taisi nuo lauantain supistuksen laskea vauvan tosi alas. Myös tuo (häpy?)luu on ihan tajuttoman arka. Mutta muuten täällä vaan pyristellään...

Tämmönen pieni pikaviesti tässä ennen kun mie lähden esikoisen synttärikakkua leipomaan!

kesä82 38+2

Vauvelihaave, mua terkka käski syömään ananasta ja mansikoita jos turvotusta ilmenee. Ei ole ollu turvotusta, mutta ananasta ja mansikoita on tullu syötyä muuten vaan :D On ne niin hyviä :D :D

Pantterille onne pienen prinsessan johdosta! :flower:

johantero, sulla rupee olemaan jännät paikat edessä... Ihanaa kun näitä vauveleita rupee putkahtelemaan maailmaan! On muuten hieno iso masu sulla :D

jonna 76-, tere tulemast mukaan vaan!!! Sulla onkin sama la ku mulla...

Ja just luin juhannuksena Keskisuomalaisesta, että heinäkuu on kaikista vilkkain kuukausi synnärillä Keski-Suomen keskussairaalassa... On kiva olla sit siellä ruuhkahuipun aikaan :snotty: Taitaa olla kyllä kaikkialla sama vika...

Oma (x), joka ei ole pullahtanu... (ei ole edellisistäkään muksuista) Eipä ole näköjään paljoo kirjoitettavaa... Muutamia supistuksia on tullu (aika kivuttomia kylläkin), mutta yks yä heräsin siihen et alavattaa poltti oikein kunnolla. Ihan kun menkat olis ollu alkamassa. Kesti muutamia minuutteja ja sit loppu ja jatkoin unia... Mitäköhän oli???
Ja niitä turvotuksia ei tosiaankaan ole ollu ja voisin olla siitä oikein iloinen. Toivottavasti ei tulekaan enää... Muuta uutta ei ole kerrottavana, kun toi neuvolakin on vasta 4.7. ja edellinen on ollu vajaa kuukaus sitte. En tiedä mitään paikkojen tilanteesta ja tuskin asia selviääkään seuraavassa neuvolassa.

Tuli vaan semmoinen tunne tossa viestejä lukiessa, että olenkohan viimeinen meistä heinämassuista joka nyytin saa kainaloon. La kun on 28.7. ja tyttökin synty viikoilla 42+1 niin kai tääkin sinne asti sisällä viihtyy :kieh: :kieh:

Nyt kahville ja sit ompelemaan reunalakanaa äp:n laatikkoon!!! Saa nähä mitä siitäkin tulee kun ei ole mallia / kaavoja...

Mä ja nirppu 35+3

Heips kaikille!
[/b]Maiksu oli kysellyt EKKS:ssa synnyttäviä..Mie oon yks, oon tossa listallakin, mut en oo kauheesti tänne kirjotellu, lueskellu vaan joka päivä Heinämassujen kuulumisia..Miun LA on siis 16.7 ja esikoista täällä odotellaan..Just tuossa viikonlopun lehdestä kattelin syntyneitä lapsia ja kovastihan niitä näytti olleen (kun tuosta ruuhkasta oli puhetta..). Toivotaan vaan ettei sitten synnytys sattuis ihan hurjaan "saumaan", et ois kätilöilläkin edes vähän aikaa jutustella ja kertoa asioiden etenemisestä..! Mut kovasti alkaa jo jännittää tuleva koitos..! Mut kovasti tsemppiä kaikille Heinämassuille ja odotellaan jännityksellä kenellä on seuraavana "nyytti" kainalossa..! Ja Pantterille hurjasti onnea vaavin johdosta!

Mimmuli+Ötö-Möllikkä 37+1

PANTTERIN PERHEELLE PALJON ONNEA TYTÖSTÄ!!!!!!!!!!!! :flower: :flower: :flower: :flower:

Jonna76 tottakai mä sut listaan lisään, tervetuloa mukaan :wave:

vauvelihaave usko tai älä, mulla nesteet on lähtenyt liikkeelle ihan pelkän veden voimin.. ;) mä juon siis lasillisen vettä melkeempä aina kun keittiöstä ohi kuljen.. turvotukset ovat lähteneet, eilen sain ekaa kertaa neuvolassa korttiin miinuksen kuvan turvotuksen kohdalle :D ja olen kyllä suolaakin välttänyt.

aurinkoinen81 *onnen potku matkaan* :) Kaikki menee varmasti hyvin.. :hug:

Mulla on viime yön aikana maha ikäänkuin valahtanut alemmas :eek: enteiliskö tää nyt sitten sitä että ei enää mensi ihan hirveitä aikoja kun saan pikkuisen pojan syliini.. :)
Tänään ois sitten viimeinen päivä että pääsis tänne synnyttää.. mä olen jo kuopannut ne haaveet.. :snotty:
Kamala paniikki ettei tää vaan synny 7.7... kun silloin mun vanhemmat on 100 kilsan päässä häissä ja eivät pääse tänne äkkiä jos kiire lähtö tulee.. ja kun ei täällä meillä ole muita joita vois pyytää. Ihan kamalaa sanoa, mutta mun veli, hän on alkkis, ja appivanhemmat ovat myös alkoholille niin persoja, ettei heidän varaan voi laskea yhtään mitään. :( kaverit , heillä on omat lomareissunsa, tai sit ovat itsekkin niin perheellisiä, etten viitsi vaivata. Oisko kellään ideoita????? Mistä mä hommaan "päivystävän" tuolle yhdelle päivälle??? Kun äiti ja isä sanoi, että lähteävät kyllä heti tulemaan sieltä häistä tänne jos mun lähtö tulee, mutta jos tulee kiire lähtö, ei auta odottaa ensin tuntia että ovat täällä, ja sit vielä itse ajaa tunti turkuun.. kamala stressi nyt sitten tästäkin asiasta :ashamed: :( tietty syntyy just silloin sitten. :/

Heidi ja poika 37+3 :heart:

Leirit on ohi ja juhannuskin sujui makoisasti mökillä.

hillalle :hug: ja osanottoni - totta se on, että vaikka sitä kuin paljon valitteleekin omaa oloa niin pääasiahan on, että vauvalla olis kaikki kunnossa... :ashamed:

Manskulle ja Pantterille :flower: onnittelut nyyteistä!!

Vauvelihaave joku jo laittokin linkin, mut se, mitä varmaan sulle suosittelin, oli tämä http://www.kantoliinakanava.fi/kantoliinakanava/tekstisivu.tmpl?navi_id=244 Eli kietaisuristi2 - varmasti ekalla kokeilulla tuntuu kummalta, mutta pari kertaa kun teet, niin alat päästä jyvälle :) Laita vaikka joku nalle tms. vauvaa stunttaamaan. Toi passaa pystyasennossa ihan pienellekin (hyvä mm. mahavaivoihin!), mutta siitä saa myös kehtosidonnan, jollon vauva tulee selälleen tohon toisen "olkaimen" sisään ja vauvaa voi imettää siinä.
Tuo on lisäks sellanen, että paino jakautuu hyvin eri puolille kantajan kehoa tasaisesti.
Mä olin ihan solmussa sen liinan kanssa ens alkuun, mut kyllä se siitä :D

Pikaisesti omat systeemit vielä ennenkun lähden pakkaamaan - taas:
Mulla oli viimeks otettu hb joskus maaliskuussa :eek: ja nyt terkkari soitti, että alapa popsia rautaa: ei ihme, että on "vähän" väsyttäny. Oli se vielä 107 sentään, mutta yleensähän se sit vielä laskee.
Pallo on jalkojen välissä, mutta muuten ihan ok olo, jollei tätä heevatillista närästystä lasketa :x

Heippa!
hilla :'( :hug:
pantteri :flower: onnea vauvelista
Joku siitä turvotuksen vähentämisestä kyseli, mulle neuvolantäti suositteli persiljaa...voi olla että vähän auttaa...
Täällä kans napa kuopalla, niinku edellisesssäkin raskaudessa
sit eilisiä neuvola jutskia:
painoa + 250g/2vk, kaikkiaan noussu nyt n 10 kg
turvotus +
RR 124/87
pissa puhdas
hb 123 oli laskenu , viimeks139...
sf mitta 35 cm eli sama ku 2 viikkoa sit...varmaan menny vauveli jo alemmas...musta ainakin tuntuu, että maha olis pienentyny
:eek:
nyt rv 38+1 eikä tietoakaan mistään synnytyksestä...ei limaa ei supistuksia, ei mitään :/ viimeks synnytys käynnistyi ihan yht'äkkiä vesien menolla ja kestikin sit reilut 3 vrk :whistle: eli vedet meni 39+5 ja poika synty 40+1, jospa nyt olis vähän nopeempi homma :D

Ja suoraan omaan napaan, kun oli nla/lääkäri tuossa päivällä.. minkä jälkeen tulikin sitten otettua suoraan parin tunnin päiväunet :whistle:

Arvot edelleen kaikki hyviä, ja lääkärin mukaan sitten olikin paikat napakasti kiinni ja kohdunkaulaa edelleen se 3cm jäljellä. Eli sain kuin sainkin ainakin sen pari viikkoa aikaa vielä (ellei kalvot puhkea - lapsivesi mene) ja kauheat kehotukset loppumetrien lihotuskuurille. Nyt vaan huutaa lantio tuskissaan, kun se lääkäri repi ja tunnusteli ettei ole mitään luita siellä joihin voisi pää jäädä toisella jumiin. No, ei ollut. Kiinnittynyt on toinen tuonne, mutta sf-mitta sitten olikin huikeat 33cm :eek: Ja mun mielestä kun muka oli olo helpottanut jonkin verran, mutta taidanpa luulla vaan.. nousee vaan näköjän sen laskeutumisen sijasta.

Jeeeessss, kun mä sain sitä aikaa nyt, ei tartte koko ajan olla panikoimassa ajan loppumista kesken. Vaikka la:kin on sillon 3vkon päästä, mutta silti, onneksi ei ole mitään edistymistä tapahtunut että pitäis olla varuillaan ns. etuajassa tulemisen suhteen. Katsotaan niin mä huutelen täällä loppujen lopuksi yksikseni vielä elokuussakin :LOL:

Mutta eipä sitten mitään ihmeempiä.. taidan painella keittelee teetä ja heräilee kunnolla kauneusuniltani samalla :D

Pantterille ja hänen perheelle Paljon onnea tyttö nyytin johdosta! :heart: :flower:

Hilla iso iso :hug: tuohon on vaikea sanoa mitään muuta.

hapsinen84 Toivotaan että ne poltot ei oo mitään ihmeempää. Pidämme peukkuja.

Juhannus meni hyvin. Eilen oli neuvolalääkäri. tosi kummallinen lääkäri siel. Arvot oli ok. Sanoi lääkäri vaan että ei mee laskettuun aikaan. Pian voi tulla kun on jo niin laskenut. pää tuntui jo sormella. Nyt oon koittanut sitten vähän touhata kaikkea jotta sais kunnon supistukset. Nyt niit on vain muutamia kertoja päivässä oikein kipeitäkin. Yöt nukun hyvin ja tänään tuli nukuttua päivälläkin 3tuntia.

osaako joku kertoa miten tonne profiiliin saa lisättyy kuvan? oon monta kertaa koittanut mut ei se tuu...

Nyt kahville jos helpottaa tätä päänsärkyä hieman...

T:karoliina ja auroora-petteri rv 36

Yhteistyössä