Äsvee Kuulostaa minusta ainakin limatulpalta. Kokemusta ei ole, mutta sen perusteella millaiseksi kätilö sen kuvaili kun käytiin synnärillä valmennuksessa.
Allunmamma Todella hurmaava tuo apina
Siinä tosiaan olis kanssamatkustajilla huuli pyöreenä, kun tuo putkahtaisi kauluksesta
Ja kiitos liivilinkistä :flower: Osaatko sanoa, että mitä kokoa (kirjaimilla) tuo koko VII vastaa?? Eivät tosiaan olleet hurjan kalliit, niin kuin monet ison koon liivit on :/ Mun mielestä ne ostamani 32,50?:kin oli vielä aika edulliset, mutta mies oli eri mieltä :attn: Mutta eipä se mun vika ole, ettei niitä halvempia malleja tehdä kuin johonki D:hen korkeintaan :kieh:
Shannon Juuh, voi kun ne sukulaiset vois vaan ymmärtää...! Mutta suku on pahin, niinhän sitä sanotaan :kieh:
:ashamed: Ei sille vaan mitään voi, ettei kaikki tykkää kaikista nimistä, eikä halua antaa niitä lapselleen vain sen takia, että se on ollut jollain muulla...
Nyt ottaa päähän, kun anoppi lainas juhannuksena meidän toista autoa, lähti perjantaina reissuun, ja piti tulla eilen pois ja oletin että olis käyny tiputtaa avaimet postiluukusta. Me oltiin mökillä viime yö ja tulin aamupäivällä kotiin siskon kyydissä, olisin tarvinnu autoa, mutta eipä sitä näkynyt tuossa parkkipaikalla eikä sen enempää avaimiakaan! Puhelin sillä oli pois päältä eikä mitään yhteyttä saanu. Tiedän, nää tälläset on todella pieniä murheita, mutta silti ärsyttää, ei ovi mitään! :kieh: :ashamed: Mies sai sen viimesellä äsken kiinni ja nyt se onkin vasta tulossa, vaikka piti jo eilen se auto palauttaa!! V*****aa suoraan sanottuna, kun ei sitten voi edes ilmoittaa ettei palauta autoa sillon kun oli sovittu, ja kun ite oisin sitä tarvinnu tänään prkl.
johantero Voih, kuulotaa ihanalta! Olisin halunnu lähtee teidän mukaan tuolle retkelle
Mä nimittäin jostain syystä olen ihastunut Lappeenrantaan ja ikävöin sinne. Pikkusisko asui siellä kolme vuotta, kun opiskeli lähihoitajaksi, ja silloin tuli monesti oltua siellä. Se valmistui viime keväänä ja muutti pois, niin ei ole enää tullut siellä käytyä. Mutta just se satamakin, se oli jotenkin niin ihana kun siellä käppäiltiin =) Ja voihan sekin olla, kun sinne liittyy kivoja muistoja, kun miehen kanssa siellä rakastuneina vietettiin aikaa :heart: Se hiekkalinnajuttu oli kyllä tosi kiva myös, kun käytiin toissa kesänä. Millaisia rakennelmia siellä tänä kesänä on?
Tänne ei nyt sen kummempia kuulu, mökillä tosiaan oltu ja eilen kävin kotona pesemässä taas koneellisen vauvan pyykkiä, ompelemassa ja silittämässä. Sama meno jatkuu tänään, pitäis yrittää saada nää puuttuvat asiat valmiiksi, kun ne mua koko ajan stressaa, että mitäs jos vauva syntyykin, ja jäävät tekemättä... Tiedän kyllä, että silloin äiti ja siskot varmasti laittaisivat loput jutut valmiiksi, mut silti :attn:
Vointi ollu muuten tosi hyvä, ei supistuksia eikä kovia kipuja, mutta viime yönä en kovin kauaa nukkunut, kun heräsin parin tunnin unien jälkeen kun sattui HAMPAASEEN niin kovaa! Mies siihen ähellykseen heräsi, ja sanoi että no eikö nyt muuta, kun ei mitään raskauteen liittyvää
Jeps, nyt jatkamaan hommia. Nälkä on, mut ei pääse edes sinne kauppaan, kun ei ole sitä autoa...! Ei uskalla montaa kilometriä lähteä kävelemään yksin (se aiheuttaa välillä niin kovia ja äkillisiä kipuja) tuonne vesisateeseen.
Vavuelihaave & Rakas Pikkuinen 37+2 (hui kun näyttää hyvältä, 38. viikko jo menossa
)