hapsiainen84 :hug:
Allunmamma Voi että, tuo kehto lakanoineen on kyllä ihanan suloinen
Ja masu myös hieno
Shannon Meille tuli se mainos kirje joskus pari kuukautta sitten, ja otin kans julisteen talteen kun se oli niin kivan värikäs =) Meinasin laittaa johonki, mistä vauva voi sitä katsella... Joku jo taisikin ilmoittaa, että juliste joutaa poies. Mutta jos ei löydy, niin tuli mieleen että isoissa kaupoissa (esim. Prisma, Sokos jne.) on niitä julisteita myytävänä, ja joskus oon katsonut että niissä on ihania lasten julisteita, myös Nalle Puh aiheita eikä ne taida montaa euroa maksaa.
mansikkamarja ja Hyvää päivää Tervetuloa mukaan :flower:
Tuolta etusivun listasta näkee, milloin kenelläkin on la
Sinne tulee sitten myös syntyneet, joita taitaa tähän mennessä olla kaksi.
maiksu Mä en ole tehnyt mitään sen kummempia suunnitelmia synnytyksen varalle, kun ei sitä näin eka kerralla voi tietää edes mitä odottaa
Joten sokkona vaan, vastaan se on otettava mitä tulee
Jotain ajatuksia tietenkin on, mutta sit toisaalta kun en voi yhtään tietää, että miten asiat menee yms. niin oon ajatellut että parempi kun ei liikaa suunnittele ettei sitten tarvii pettyä. Jos sen voisi itse päättää, niin "tilaisin" lyhyen ja mahdollisimman vähäkipuisen synnytyksen alakautta, ilman repeämiä
Toiveissa olisi, että pääsisin ammeeseen, koska lämmin vesi mua ainakin tähän saakka kivuissa on rentouttanut (kuukautiskivut esim.) mutta sitäkään ei voi kai tietää, että toimisiko se synnytyksessä. Ja se jakkara vaikutti ihan vinkeältä, sitä voisi koittaa, mutta kuulema ensisynnyttäjälle suositellaan sitä vasta ihan lopussa. Millaistahan on ponnistaa kontallaan?
Pelkään kyllä sitä, että mun voimat loppuu kesken ja joudun leikkaukseen siksi, kun ei mulla mikään maratoonikunto kyllä ehken ole lähelläkään :snotty:
aurinkoinen81 Mulla on yksi imetyspaita (lyhythihainen) hankittu, kun ostin sen yo-juhliin keväällä. Kai se oli joku yhdistetty äitiys- ja imetyspaita, toivottavasti ei nyt sitten pahasti löpsötä synnytyksen jälkeen
Ja kyllä mun mielestä se vaikuttaa aika kätevältä, ja mukavalta kun ei tarvii koko paitaa nostaa ylös ja masua esitellä.
johantero Mulla oli eilen illalla kovia viiltäviä pistokipuja vasemmalla puolella ylämahassa. Mietin jo, että johtuuko se jotenkin istukasta :/ Muutamia niitä tuli, kun yritin nousta sängystä kai liian rajusti ja sitten kun käänsin kylkeä.
Ninniliina Sanoiko se th tarkemmin, että millaista se kipu on, joka liittyy raskausmyrkytykseen?
Mulla nimittäin tuo turvotus nyt ihan kamalaa jo :'( Ei ole ainakaan vielä ollut apua mistään nesteenpoiston yrityksistä. Huomenna olis neuvola, sais sit verenpaineen ja pissan katottua. Päänsärkyä mulla ei ole, eikä näköhäiriöitä tai muita myrkytyksen oireita.
Mutteri Kiva, että sait veljen järjestettyä teille silloin :hug: Voi miten olen kanssasi samaa mieltä, että viina vienyt monia hyviä naisia/miehiä :'( Meillä sekä miehen äiti että isä (eronneet) ovat viinasta ihan liian riippuvaisia :'( Tämä meidän pikkuinen on heidän eka lapsenlapsi, ja jotenkin sitä niin kovasti toivoisi että meno muuttuisi parempaan, mutta taitaa olla turha toive. On kyl molemmille tehty selväksi, että vaikka me onkin tähän asti käyty ja katseltu, niin lapsille ei sitä näytetä. Ihan tarpeeksi joutuvat näkemään pahaa tässä maailmassa muutenkin. Mutta on sekin surku, jos viina on ainoa syy miksei sitten ehkä kovin usein voi isovanhempiaan tavata.
Meillä mies on nyt aamuvuorossa, mutta käytännössä myös iltavuorossa. Niillä on siellä nyt taas niin kiirettä, niin eilenki oli yli 5h ylitöissä. Siihen matkat vielä päälle, niin 15h:n reissu. Sanoi, että hyvähän se on nyt tehdä ylitöitä, kun sitten tulee se sairaalalasku maksettavaksi synnytyksen jälkeen. Mutta kyllä myös kyseli, että eikös se jo ala syntyä, niin pääsis isyyslomalle, että samat taitaa olla aatokset
pollerolle Hip hei hurraa :wave: Kiva että joku muukin menossa SKS:aan =) Tiedä vaikka satuttais samaan aikaan, mulla la 14.7. ja jotenkin sellanen tunne, että yli menee, vaikka lri viime viikolla sanoikin, kun käytiin polilla synnytystapa-arviossa, että voi piankin syntyä kun niin alhaalla ja kohdunsuu pehmennyt. Vauvan painoarvio oli silloin (rv 36+3) 2649g ja kuulema pieni ja hento, niin määräsi ensi viikolle kasvukontrollin. Se olis sitten keskiviikkona. Kuka lääkäri teillä oli? Mä en muista nimeä, mutta se ei antanut painoarviota lasketun ajan painosta. Oli kyllä tosi ihana lääkäri, mutta kuulema kesän jälkeen lähdössä pois Savonlinnasta :/
Vauvelihaave & Pikkuinen 37+4