En ookaan aikoihin kerenny kirjotella. Uus pino ja kaikkee, kiitos Mutterille siitä
Meni tässä hetki kun sain luettuu mitä kaikkee ootte kirjotellut.
Ei ois tosiaan enää pitkä aika heinäkuuhun. Mie kyllä luulen että kärvistelen sinne heinäkuun lopulle saakka. Kunhan ei nyt elokuulle asti menis ni ois kiva
Tervetuloa munkin puolesta kaikille uusille.
Isyyslomasta.. Mun miehellä alkais kesäloma 16.7. (la siis 18.7.) ja ois siitä eteenpäin 3 viikkoa. Ei oo tosin vielä vahvistettu tuota lomaa mutta toivotaan että nyt pysyis tossa. Aateltiin että ainakin jos viikon tuohon perään ottais alkuun sitten isyyslomaa. Syyskuulla ois sitten vielä 1 viikko kesälomaa niin sen yhteyteen jos ottais sit ne loput 2 viikkoa isyyslomaa. Näin ollaan alustavasti mietitty mutta katotaan nyt. Miehen pitäis varmaan pikku hiljaa pomolleenkin kertoa isyyslomatarpeesta...
Mut oliko se niin että jos pitää vaan viikon kerrallaan nii tarvii ilmottaa vasta kuukautta ennen työnantajalle? Muistelisin tämmöstä...
Jotkut valitteli yöllisistä vessassa juoksuista. Mua on alkanut nyt juoksuttaa koko ajan.. Vauva oli tuossa välillä masussa poikittain ja sillon oli helpompi olo rakon kanssa. Muuten tosin painoi kylkiä ilkeesti. Liikkeet tuntui silloin myös tosi huonosti ja monena iltana panikoin jo sen kanssa. Mut sitten vauva kääntyi takasin raivotarjontaan ja nyt painaa mukavasti rakkoa. No, onneks oon saanu joten kuten unen päästä aina uudestaan kiinni.
Sairaalakassista.. Pitäis kai sitä ruveta pikku hiljaa pistää ylös että mitä sitä tarviis mukaan. Vauvelihaave tais vinkata et suklaata mukaan. Mie tässä naureskelin että jos pakkais jo kassin ja laittais suklaata mukaan niin mitenhän monta kertaa sitä sais täydentää tässä vielä ennen synnytystä
Vois olla että joka kauppareissulta ostais aina uuden kun entinen mystisesti häviää
*suklaahimoissaan*
sairaalan esitietolomakkeesta.. Mie sain jo sen aika alussa täytettäväks ja piti palauttaakin jo puolivälin tienoilla. Mutta nää kai vaihtelee sairaaloittain.
Hapsiainen, Onnittelut uudesta asunnosta.. Oon vähän kade.. Itekin haaveilen saunallisesta rivarikolmiosta. Tuntuu nii ahtaalta tää 45 neliöö 1h+tupakeittiö. Mut ei kyllä jaksa nyt ruveta muuttaa. Pitää sit syksyllä kattoo.
Mutta sitten omaa napaa. Neuvola oli tänään. Vähän oli kyllä ihanaa kun oli taas oma neuvolatäti siellä. Se on niin ihana ihminen. Hyvä mieli tulee ku siellä käy
Varsinkin ku viimeks oli semmonen kaamee tapaus...
Tässä tietoja: rv 30+2
painon muutos 100g/vko (yhteensä painonmuutos alusta 5,4kg)
RR: 122/86 (mut kotimittauksessa 112/67)
pissa puhdas
Hb 137
sf 31 (eli menee siellä yläkäyrän yläpuolella vähän.. tasasesti kasvanut)
raivotarjonta
Eli kaikki kunnossa. Ihanaa. Muutenkin oon voinu nyt tosi hyvin. Sain paljon lappusia synnytykseen ja imetykseen liittyen. Sit sain lainaan semmosen "synnytä rentoutuneena"-cd:n. Pitää sitä muutaman kerran kuunnella. Synnytysvalmennukseen sain 2 vaihtoehtoista päivämäärää. Eka ois tuossa 23.päivä. Varmaan siihen mennään ku miehellä näyttää vapaailta olevan.
Nyt pitää lähtee käymään asioilla. Tulihan tuota tekstiäkin jo
Lotta rv 30+2