Kuulumisia täältä muuttohommien keskeltä! Tai no hyvällä mallilla tämä oikeestaan alkaa jo olemaan. Minä kun en voi sietää sitä laatikoitten ja säkkien keskellä elämistä, joten pari päivää ollaanki oltu melkosen ahkeria kun melkolailla kaikki on laitettu paikoilleen. Ja positiivisena yllätyksenä nettikin saatiin jo näin pian toimimaan!
Onnea kaikille hyviä ultra uutisia saaneille! Muistaakseni kävinki jo viime viikolla omat uutiset ilmottamassa, eli kaikki oli hyvin ja sukupuolta ei Toivoilona suostunu paljastamaan. Mutta ihan mielelläni kyllä jännäänki sitä =)
Räpätäti sulla oli kyllä ollu tosi ikävän kuulonen neukkatäti! Toivottavasti et enää tosiaan joudu käymään moisella, joka saa vaan pahan mielen aikaseks. Mulla nousi kans paino edellisessä raskadessa yhessä välissä reilun 1kg viikossa, mutta th suhtautu siihen tosi hyvin. Usko mitä sanoin syömisestä ja liikkumisesta ja totes sitten, että eiköhän siinä kuitenki oo turvotusta aika paljon. Niin ku kyllä tais ollaki. Toivottavasti en tällä kertaa kuitenkaan joudu moisia lukemia kuulemaan!
Kestovaipoista on näyttäny olevan puhetta ja meillä ne aiotaan ottaa käyttöön. Esikoisen kans on nyt täyskestoiltu reilu vuosi ja en oikein enää muuta osaa käyttää. Vaippoina on ollu ihan pötköt/prefoldit joko pul-kuoren kans tai pul-taskun (ostettuja ja itetehtyjä) täytteenä ja samalla systeemillä jatketaan toisenki kans. Pyykkiä meilläkin riittää, mutta siinähän nuo vaipat menee samalla. Pyykkitelineitä vaan tarttee useemman
Meillä oli yllättävää kyllä mies joka tuota kesto hommaa ensin ehdotti. Olis halunnu esikoiselleki ne jo heti syntymästä, mutta ite en sillon jaksanu ajatellakaan moista. Puoli vuotta sitten asiaa kypsyttelin ja nyt oon vaippoihin täysin hurahtanu
Maitoo, tai ainakin jotakin nestettä, on myös täällä alkanu tulemaan rinnoista suihkussa käydessä. Eikä nyt mitenkään suuremmin tartte ees puristella :/ Näin oli kyllä esikoiseltaki, tosin vasta vähän myöhemmillä viikoilla, eli jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin maitoo tulee taas riittämään. Jospa siitä ei tällä kertaa kuitenkaan ahdistuis ihan niin pahasti.
Oi voi, olikohan sitä vielä jotain muuta... Ei oikein ajatus tahdo enää kulkee kun tämä kaikki touhu on saanu niin väsyneeks. Onneks ei oo kuitenkaan ollu yhtään suppistuksia, mutta oon kyllä ollu tiukassa syynissäki etten tee mitään liian raskasta.
Mutta nyt vielä laittaan pyykit kuivumaan ja sitten petiin. Huomenna lähdetäänki sitten ajelemaan Tampereen suunnalle vähän rentoutumaan ystäväperheen luokse. Tai no tiedä siitä rentoutumisesta, mutta ainaki se on vaihtelua arkeen
Änkkäpöö ja Toivoilona 19 tasan tänään