HEINÄMAMMAT 2008 ~helmikuussa~

  • Viestiketjun aloittaja RouvaSumppisuu
  • Ensimmäinen viesti
RouvaSumppisuu: Kunhan ehdit taas päivitellä listaa niin lisäisitkö minulle vielä että mulla ikää 28v ja ensimmäistä odotetaan.

Laskettu aika on joko 25.7 tai 30.7, neuvola käyttää tuota 30.7 mutta np-ultrassa olisi näyttänyt olevan lähempänä tuo 25.7. Katsotaan nyt sitten rakenneultran jälkeen, mitä mieltä ovat tuosta lasketusta ajasta, aika lähekkäinhän nuo päivät kuitenkin on.
Mutta tuon minun ikäni ja 1.lapsi jos viitsit lisätä sitten kun taas päivität:)

tannuli 17+5
 
Heipä hei!
Nyt jos tulis kirjotteleen vähän enemmän kuin silloin yks päivä, kun tulin ilmoittamaan vaan hyvät uutiset lapsivesipunktion tuloksista..

Eli meille tulossa 100% poika, pahoinvointia oli pari kolme viikkoa alkuaikana. Oksentaa ei tarvinnut, mutta sellasta kuvotusta oli. Sykkeet ollu 149-152. Painoa on tullut kuutisen kiloa. Mahan muodosta en nyt osaa sanoa, kun on tuota ylimäärästä jäänyt viime raskaudestakin niin, että tuntuu ihan pyöreältä mahalta välillä, ja taas ihan, että olis eteen päin työntynyt.

Neuvolassa olin tämän viikon TIna. Verenpaine oli 115/72, pissa puhdas, HB 126 ja SF-mitta 16cm. Kaikki siis oli hyvin. Sokerirasitukseen kävin samalla varaamassa ajan, se on sitten 18.3. Jouduin viime raskaudessakin siihen, eli asia ihan OK, hyvähän se on, että tutkivat. Rakenneultra on ensi viikon KEna. Ihanaa taas nähdä pikkuinen ruudulla!!! :heart:

Taloista on ollut puhetta täällä. Me asutaan omakotitalossa, maalla, n. kilometrin päästä keskustasta ja 15 km. isommasta kaupungista. Ihan passeli paikka. Koulut ym. on tosi lähellä. Meillä on 1 1/2-kerroksinen talo, neliöitä n. 180 ja iiiiso laajennettu terassi. Se onki mun lempipaikka kesäsin.. :) Se on varmaan 40 neliötä se terassi, mutta halusin, että kun laajennetaan, laajennetaan kunnolla, sitten mahtuu isommat terassikalusteet hyvin ym. kaikkea "tarpeellista" vaunuineen kaikkineen..

Kestovaippoja harrstin esikon kanssa alkukuukausina, käytin niitä äitiyspakkauksen vaippoja, kun sain niiitä edullisesti ostettua muutamat. Kaippa niitä tulee käytettyä taas tämän uudenkin tulokkaan kanssa aluksi.

Rinnoista tulee täälläkin sellasta vaaleeta nestettä, enemmän kait kellertävää. Varsinkin saunassa viime LAna sitä tuli paljon.

Mutta nyt antamaan poitsulle aamumaidot, tuolla kuunnellu Jummi Jammia nauhalta. Tykkää ihan tosi paljon siitä, vaikka vasta 9 1/2 kk. =)

Hyviä vointeja kaikille!

Toukomamma ja poitsu 20+6
 
Heippa!
aattelin kirjotella,kun ei näin sairaslomalla oo muutakaan tekemistä.Huilailen pari päivää kotona selkäkipujen takia.Oikea puoli aivan jumissa ja kipu säkenöi ikävästi kylkeen&rinnan alle.Istuminen tuottaa tuskaa. :(
Huomenna olis rakenneultra heti aamusta.Pikkasen jännittää.Liikkeitä oon EHKÄ tuntenut viime päivinä.Semmoisia hassuja muljahduksia...
Joku tuskaili painon nousun takia.Mulla oli paino 57kg(8+1)ja kymmenen viikkoa myöhemmin n.63kg.Eli lisää tulee"mukavasti"koko ajan.Itseänikin stressasi viime punnitus neuvolassa niin paljon,että täti lupasi olla kommentoimatta koko loppuaikana enää mun painoa. :LOL: Oon aina ollut perso herkuille ja olenkin voinnut syödä kaikkea mielen määrin ilman lisäkiloja.Nyt raskausaikana tuntuu,et kaikki kertyy takapuoleen&reisiin!Tälläkin hetkellä on piirakka uunissa!Mulle ehdotettiin jo,että söisin herkkuja vain kerran viikossa!Just joo.En polta tupakkaa enkä oo ottanu yhtään alkoholia,joten kai elämässä nyt jotain nautintoaineita(herkut)saa olla,vai mitä mieltä ootte?
Loma alkaa parin viikon kuluttua.Ootetaan jo masuasukin kanssa innolla,että päästään makoilemaan lämpöisen auringon alle. B)

T:bella&tirriäinen tasan 20,puoliväli saavutettu,jippii!
 
Tiipero
Tervehdys!
Vakoiltuani alusta asti tarinoitanne ajattelin, että olisi korkea aika esittäytyä ja osallistua keskusteluihin! Odotamme siis 1. lasta ja LA olisi 17.7. ja synnärinä NKL. Ikää mulla on 27v. Kun seuraavan kerran listaa päivittelettä, liittyisin mielelläni joukon jatkoksi!

1. ultra 12+4: NT 0,7mm ja kaikki ok, Downin seerumiseula myös normaali
2. ultra 18+6: kehitys ja kasvu normaalia, MUTTA kätilö totesi napanuoressa olevan vain 2 suonta, kun normaalisti pitäisi olla kolme!!?

Onko muilla todettu vastaavaa? Saattaa vaikuttaa sikiön kasvuun loppuraskaudesta ja siksi ehkä seurataan ultrilla pienokaisen kasvua. Kätilö soittaa vasta ma jatkoista neuvoteltuaan lääkärin kanssa löydöksestä. Maanantaihin tuntuu olevan ikuisuus ja nlan tätikin on tän viikon vuosilomalla, kun olisin halunnut kysellä häneltä lisää, ku "vähän" silti mietityttää...

Nyt ei näköjään olekaan muuta mielessä kuin tuo napanuorajuttu...

Onnea kaikille odotukseen ja toivotaan vain normaalilöydöksiä kaikille!!
T: Tiipero + Hipsulainen 19+

Ps. Vauvan liikkeitä ei ole tuntunut. Istukka kun on tuossa edessä, ja hipsuttelut olisi siten odotettavissa aika alhaalla sivuilla melko lähellä nivusia.





 
Neuvolassa käyty. Paino ei oo noussu yhtään, kuukauden päästä aletaan mittaan sf:ää ja pissaan purkkiin. Sykkeet oli 152, sain nauhalle kännykkään :D .Yritti ultrata ikivanhalla toosalla, olihan se ihan kivaa, vaikkei mitään erottunu selvästi.
T: pörrö ja vaava 20+5
 
Lisäänpä nyt oman korteni gallup kekoon... Eli meille povattiin np-ultrassa poikaa, tässä oireita:

Sykkeet: n.140, viimeks 143
Pahoinvointia viikolle 12-13 oksennusten kera
Ei vielä Linea Negraa
makeaa tekee mieli, tosin myös suolaista
Finnejä enemmän ku koskaa
Masu leviää sivuille

Mulla aika lailla erilaiset oireet ku aikasemmis raskauksissa ja edelliset lapset siis myös poikia kaikki. Edellisissä raskauksissa on tehny mieli kyljyksiä ja suolaista yleensäkin, masu ollu ku tykki edessä, pahoinvointi ollu paljon rajumpaa;oksentelua aamusta iltaan, ei finnejä ku ehkä ihan alussa ja vähän, muutenkii oon ollu hehkeä; tukka kiiltävä ja paksu jne. Nyt pukkaa finnejä naamaan ja tukka rasvottuu ja haloo, missä hiusten kiilto oot??? =)

Näin täällä siis. Tervetuloa uusille mukaan ja voikaa hyvin kaikki tasapuolisesti!

Neleka 19 tasan :)
 
Tää on ihan hassua... Me toivotaan poikaa, mutta molemmat aavistaa, että tyttö me saadaan. Äkkiä ko saatas varmistus niin olo helpottus huomattavasti. Mutta toiselta kannalta tuntuu, että sitten pettyy ko saadaan tietää, että tyttö tulee. Ja sitten on piru irti, jos se pettymys onkin iso. Vaikka eihän se oo... Lapsi ko lapsi, aina paras ja rakas äidille. Nooh, tämmönen mielentila mulla nyt. Tuossa vaan täyttelin tuota synnärin lappua ja tuli eteen nuo hätäkastenimijutut.
 
Heipähei vaan kaikille!!
Ihan nolottaa :ashamed: en oo tän vuoden puolella käyny kirjottelemassa kertaakaan, muka kokoajan on niin kiire ettei saa kirjotettua, lueskellut oon kylläkin....

Tänne kuuluu ihan hyvää :) vaihtelevasti menee, vieläkin oksentelen sillointällöin, tällä viikolla kylläkin vaan kahtena päivänä, ehkäpä tää tästä pikkuhiljaa.... Tammikuussa pikkunen anto pienen säikäytyksen kun yöllä heräsin tosi koviin vatsakipuihin ja pakokauhuhan siinä tuli, olin ihan varma et nyt ei kyl kaikki oo kunnossa.... No mut onneks varmistu sit et kaikki oli hyvin ku kävin lääkärillä siitä parin päivän päästä, itkuhan siinä meinas kyl eka tulla ku ei lääkäri meinannu millään löytää syndänääniä, 15min etsimisen jälkeen tuli sit sairaanhoitaja joka oli myös kätilö yrittämään ja se löys ne heti... Kerkesin siinä kyl jo valmistuu pahimpaan varsinkin ku lääkärikin alko jo keskenmenosta puhua, onneks se sairaanhoitaja oli kyl niin kultanen, tajus mun tuskan ja yritti kovin jo piristää ennen ku ees kuunteli... Olin kyl niin onnesta soikeena ku kuulin sen pienen sydämen äänen :heart:

Rakenneultrassa käytiin viimeviikolla, ystävänpäivänä :heart: siellä se pikkunen teki akrobaattitemppuja :) Kaikki oli hyvin ja mukavastihan toi pikkunen oli jo kasvanu... Potkutkin oon tuntenu jo useemman viikkon ja nyt toi puoliskokin tuntee ne jo hyvin... Kysyin sukupuolesta niin kätilö veikkas tyttöä, en tosi luota tohon viel 100% koska sano sitä vaan veikkaukseksi... Mul on kyl itelläni ollu kokoajan poikafiilis ja suurin osa on sitä mieltä et kyl meille poika tulee, kokeepas ne sit pienen yllärin jos se onki tyttö :)

No mut en kyllästytä teitä löpinöilläni... Nyt lupaan et käyn tääl ahkerammin :)

Gataa & HN rv 20+5
 
Terkkuja rakenneultrasta. Kaikki oli pikkuisilla hyvin ja ovat kasvaneet ihan käyrien mukaan. Sukupuoletkin saatiin kuulla ja kätilö oli niistä erittäin varma. Kuukauden päästä on taas ultra, joten pääsen pian katselemaan vauvojani.

Nyt niin väsy olo, ettei jaksa kirjoittaa enempää.
Kaikille hyviä vointeja!!!

SatuKa ja Tiuhti&Viuhti 20+2
 
Heissan!

Sukupuoligalluppiin tässä vastailen:

Mulla siis kaksi poikaa ja kaksi tyttöä ja nyt odotan kromosomitutkimuksen varmuudella tyttöä.

Nyt ja aikaisemmissa tyttöraskauksissa:
- linea negra näkyy
- pahoinvointi ja kuvotus jatkunut puoleenväliin raskautta
- aina väsyttää
- seksihalut, mitä ne on?
- verenpaineet putoaa tosi alas
- kahvi kuvottaa (mutta juon silti, koska ilman en osaa olla)
- tekee mieli suolaista, makeasta tulee jälkikuvotusta

Poikia odottaessa olen ollut loistokunnossa, ihan pientä kuvotusta ekoina viikkoina, kaikki ruoka on mennyt alas ja ennenkaikkea seksi on maittanut. Seksihalujen takia mieheni jopa toivoi tästä viimeisestä poikaa ;) , tosin lisäsi siihen, että kyllä tytöt silti on helpompia hoitaa :)

Mua oikeesti vaivaa nyt toi hirvittävä uupumus ja heikotus, että vartin jaksaa korkeintaan olla jalkeilla aamupäivällä. Illaksi olo vähän kohenee ja äskenkin sain imuroitua. Äitini mittasi tänään mittarillaan mun verenpaineen ja yläpaine oli 97. Nää on mun pohjat raskausaikana. Mietityttää vaan, kun on ollu tapana varsinkin tytöiltä koko ajan vähän laskee, että mitä mun paineet on heinäkuussa. Eli vinkkejä kaivataan, millä niitä vois nostaa. Suolaa kyllä syön aika paljon.

Jaksuja!

Maggie71 ja Eppuliina 17+6
 
Moikkelis!!

Täällä yksi iloinen rakenneultrasta kotiutunut! Kaikki oli siis hyvin. Pään mitta osui samaan lasketun kanssa ja reiden mitta pari päivää vajaaks, eli normaalisti on kasvanut ja ymmärtääkseni kaikki muutkin löydökset olivat normaaleja. Sukupuolta emme halunneet tietää ja siinä kätilö sitten sanoikin, ettei olisi sitä mitenkään saanut selvitettyä. Oli meinaan masuasukki sit semmosessa kippurassa, että muutkin tutkimukset vähän otti aikaai. Taisi mököttää että "mitä sää mua tollai tökit sen sauvas kanssa!" Mutta on se niin ihanaa nähdä se pienokainen siinä ruudulla!!! :heart:

Pari päivää sitten ostettiin pinnasänky valmiiksi, mutta ollaan meinattu etteinyt vielä kauheesti ostella, ettei sitten tiedä huonoa onnea... taidan olla vähän taikauskoinen :/

Galluppiin en siis voi osallistua, mutta erittäin mielellän luen teidän tuloksia! Voi sitten itse täällä arvuutella, mikä sieltä kesällä meidän iloksemme syntyy. Ukonretaleen kanssa ollaan molemmat arvuuteltu, että se olisi tyttö, mutta ystäväni ja äitini oli molemmat sitä mieltä, että se on poika. Joka tapauksessa molemmat ovat erittäin tervetulleita!

Kauheasti oli kirjoitettavaa ja kommentoitavaa tuossa kun lueskelin juttujanne, mutta nyt ei raksuta enää yhtään... Jospa ensi keralla sitten!

Hyviä vointeja jokaiselle navalle
Titta ja masuasukki 21+2
 
maggie71: Minä kanssa valittelin täällä noin kolme viikkoa sitten alhaisia verenpaineita. Alhaisimmillaan yläpaine oli 89 ja yli korkeimmillaan 97 noin parin viikon ajan. Huimaisi niin vietävästi ja olo oli tosi huono. Lääkäri kehotti lisäämään suolaa ja liikkumaan omien voimien mukaan mahdollisimman paljon että verenpaine ja pulssi vähän nousisi. Edes kiireisimmän iltavuoron jälkeen (8,5h täyttä toimintaa ja eikä juuri taukojen mahdollisuutta) verenpaineet ei nousseet, pysyi kokoajan noin matalana.. Mutta nyt onneksi olo on helpottanut ja yläpaine nyt parilla viimeisellä mittauksella 104-110.

Toivottavasti sullakin alkaa noi paineet nousta vähän. Olo on varmasti kauhea ja huimaus aika pelottavaakin!

tannuli 17+6
 
Tuohon galluppiin:
Sykkeet: n.160
Raju pahoinvointi viikolle 18...
Linea Negraa ei ainakaan vielä
koko ajan tekee mieli makeaa
Finnejä naama ja dekoltee täynnä
Maha kasvaa eteenpäin

tyttöä veikkas siis ultrassa (mut ei ollenkaan varma)...
 

Sykkeet: n. 140
pahoinvointia ei ole olut ollenkaan
Linea Negraa ei ainakaan vielä
tekee mieli makeaa ja suolaista
kasvoissa joitakin finnejä ei paljon
Mahasta en osaa vielä sanoa
neuvolasta arvuuttelivat poikaa mutta
lapsivesipunktion tuloksen mukaan tyttö tulee =)

anjamarita ja Sara 18+2
 
Eli meille on aikaisemmissa ultrissa povailtu poikaa (minäkin muka näin ne ulkokkeet..:)) ja nyt rakenneutrassa sukupuoli arvaus muuttui tytöksi.
Oireet:
Sykkeet n 150 (viimeksi 145)
Pönttöä ei oo tarvinnu halata, mutta nälkä/huono-olo vaivasi ainakin vkolle 15
Linea negra n 10 cm yli masun tuli aikaisin
masu mielestäni edessä, ennenmin kuin sivuilla
suolaista tekee mieli
ei finnejä
ei seksihaluja :(

Adrian ja Kuuno 19+0
 
Heip.

Eilen kävin sitten rakenneultrassa :) kaikki oli hyvin ja jo hengitysliikkeitä harjotteli siellä :D vaikka ultraaja sanoi, ettei yleensä vielä tässä vaiheessa vauva tee sitä :p Kovasti liikkui ja oikeen molemmilla jaloilla hyppi siellä. Istukka oli takaseinässä ja siks varmaan niin aikaseen tunsin liikettä vaikka esikoinen onkin tuloillaan. Tytöltä näytti ultraajan mielestä enemmän, mutta ei voinu varmaks sanoo kun vähän hankalassa asennossakin oli pieni siellä. Ei ainakaan kivespusseja näkyny.

Neuvolassa on ollu sykkeet miulla 150-158 ja ei oo linea negraa.. jotain hentoja karvoja tosin masuun kasvaa. Pahoinvointia ei oo ollu.

Nyt täytyy vaan panostaa parisuhteeseen enemmän.. uhkaa loppua koko suhde ja sitähän minä en tahtoisi. En ole ajatellut yh:na selviiväni.. huoh. Kaikkeni teen, että tän sais vielä toimimaan.. muuten tulee turhan rankkaa tästä elämästä.

Anzzu ja emppu 20+1
 
Hello mammat!

Terveisiä ultrasta.Meidän masuasukilla oli kaikki erittäin hyvin.Sukupuolta ei haluttu tietää,mutta kaveri esitteli paikkojaan niin auliisti ettei voinnut erehtyä.Kätilön mielestä 100% varma POIKA olis tulossa heinäkuussa!!! =)
Eli vastailen myös galluppiin:
-pahoinvointia ei ole ollut ollenkaan
-valtava makeanhimo
-sykkeet 140-150
-alussa naama hiukan"kukki",nyt normaali
-masu suht iso&edessä
-painoa tullut n.6kg
-linea negraa ei näy(ainakaan vielä)

Mukavaa viikonloppua kaikille!!:)

T:bella&pikku rinssi 20+1
 
RouvaSumppisuu
Listaan lisätty kaikki tyttö- ja poikalupaukset/veikkailut ja muutkin iloiset asiat =) .

Tässä odottelen miestä ruokatunnille, jotta saan auton käyttööni, tarvis tehdä vkl:n ruokaostokset...ja huomenna katselemaan kevyitä rattaita esikoiselle ja niitä tupliakin pitäisi kai jo pikkuhiljaa vilkuilla. Jos jotakuta kiinnostaa, niin aion laittaa myyntiin nuo meidän Brio Kombit 2006 (kova kantokoppa, ruskea-beige-murrettu oranssi -väritys, heittoaisa, todella hyväkuntoiset, takuuta voimassa muistaakseni 1/2009 asti ym), ollaan niihin oltu tyytyväisiä, mutta kai niistä on luovuttava kun noita menopelejä alkaa kertymään :whistle: ...voi vaikka yv:llä kysellä jos jotakuta kiinnostaisi hyvät yhdistelmät =) .

Anzzulle tsemppiä ja voimia tuohon parisuhdetakkuiluun :hug: , toivottavasti asiat selviää.

(.) Eilen supisteli taas ihan kivasti, intouduin koiran kanssa kävelemään muutaman kilsan pehmeällä rantahiekalla ja siitä sain sitten illan kärsiä :/ . Huoh. Onneksi vauva liikkuu aktiivisesti, niin ei tarvi olla huolesta sykkyrällä. Mutta kai toi kohdunsuun tilanne tarvii taas parin viikon sisällä tarkistaa...

Mukavaa ja keväistä viikonloppua kaikille, täällä ainakin on aivan ihana auringonpaiste
!
 
Galluppia:
-Pahoinvointia oksenteluineen n.vkolle 13-14
-Törkeä lakuhimo
-Sykkeet 150 luokkaa
-Naama kuiva ja iho tosi ohut,mutta silti kukkii
-Linea negra ollut näkyvissä jo hyvän aikaa
-Seksi,mitä se on? ,en muista eikä haluta/huvita muistaakaan...
-Maha omituisen muotonen,alhaalla ja leveä
-Painoa tullut nyt n.4-5kg,edellistä pojua odottaessa yhteensä 29.4kg...

Muuten,tässä on nyt ollut ihme huimaamiskohtauksia ja varsinkin iltaisin korvissa jumputtaa oman sydämen lyönnit.Kyselin neuvolasta ja ,kun verenpaineet on olleet kohillaan (122/78), niin täti sanoi ,että jumputus johtunee jatkuvasta tukkoisesta olosta(siis nenän ja korvien ilmastointikanavien limakalvot ovat turvoksissa vaikka nuhaa ei juurikaan ole).Ei muuten vaan alkaa suututtaa kuunnella joka ilta tuota samaa jumputusta... :headwall:

Hyviä ulkoilukelejä(toivottavasti) mammoille ja masuille!
Ievaliina ja pikkumies 21+1
 
Tervehdys taas!

Ajattelin vähän kirjoitella, kun eivät nuo muut hommat oikein innosta.. |O Hyvä syy keskeyttää hetkeksi ja istahtaa koneen ääreen.. :)

Tuo gallup on kiva, toivottavasti itsekin pääsen osallistumaan siihen ensi viikon jälkeen. Minulla melkein kaikki on tässä raskaudessa eri tavalla kuin edellisessä, tarkoittaisikohan se, että olisi poika tulossa..? Toisaalta itsellä on kyllä ehkä tyttöolo, jostain syystä..

Potkut ovat alkaneet tuntua viime päivinä jossain tuolla alhaalla, vaavi on kai kääntynyt niin, että potkut osuvat suoraan alaspäin.. :/ Aika epämiellyttävää, mutta onneksi potkut eivät ole vielä niin voimakkaita, että potkun seurauksena tulisi pissat housuihin.. :p
Kukas muuten kirjoittikaan, että olo on kuin reviiriään merkkaavalla koiralla, kun joka paikassa pitää päästä pissalle? Se nauratti silloin, kun sitä luin, mutta nyt se on kyllä arkipäivää täälläkin.. :/

Ai niin, ja Anzzulle vielä..Ei se parisuhde täälläkään kukoista, mutta kai se tästä...Ei kaikki esikoisen odotusaikanakaan ollut aina hellä ja hyvää, ja muuttui kyllä paremmaksi taas. En tiedä, olenko jotenkin poikkeuksellisen hankala ja vaativa näin raskausaikana..Ja mies taas ei tunnu käsittävän joitakin tämän hetkisen elämän realiteetteja..

Siinäpä taas omaa napaa. Halaukset kaikille, ja hyvää viikonloppua! :heart: Meillä ohjelmassa olisi esikoisen tuttien vienti poroille..Kauhulla odotan niitä tutittomia öitä..

Pinuski ja masu 20+1 (jee! puoliväli meni jo.. :D )
 
Hui, järkytyin ko soitin Terveystalolle maanantain 4d ultran hintaa. Sanoi että, 200? + toimistomaksu ja dvd 11?. Kelakorvauksella 186?. Mie olen kyllä iahn aina vilauttanu siellä kelakorttia ja saanu korvauksen, mutta meneekö se raja just sitten tässä? Vai häh? Sain mie omaehtosesta alkuraskauden ultrastakin korvauksen? Hirvittää kertoa ukolle tuota hintaa, visamaksuksi menee kuitenkin. Muttako mie tahon sen ultran... T: Pörrö ja vaava 20+6
 
Anzzu voimia parisuhde selvittelyyn ja toivottavasti saatte asiat järjestymään :hug:

Oma olo on välillä aika outo kun en ole tottunu näihin supisteluihin ja nyt niitä tulee heti kun vähän jotain ylimäärästä tekee,ei ollenkaan kiva juttu.Olen aina ollut kova tekemään töitä mutta nyt ei pysty kaikkia arkipäivän askareitakaan suorittamaan :headwall: mutta jätän suosiolla ne tekemättä jotta pienillä olisi/menisi kaikki hyvin.

Mukavaa viikonloppua kaikille :flower:

Äitee ja tuplat 19+1
 
Kiva ku innostuitte tosta gallupista =) "Tuloksia" on niin kiva lukea ja verrata omiin sellaisiin. Miä oon tullu nyt siihen tulokseen noita jo vastanneiden tuloksia lukiessa et millää pahoinvoinnilla, finneillä, sykkeillä, makeanhimoilla ym ei ole merkitystä sukupuolen kohdalla!! Ievaliinan tuloksista vois mun mielestä povata tyttöä ja poika tulossa... Ja Adrian80 vaikuttais pojalle mut tyttö ilmeisesti tulossa =) No, katotaa vielä kunhan noita sukupuolia paljastuu ja kaikki on käyneet rakenneultrassa.

Anzzu1984: tsemppiä suhteen hoitamiseen. Toivottavasti saatte asiat kuntoon! Meillä parisuhde ollut aina koetuksella raskauksien aikana ku oon yks hormonihirviö ja välil ku p......... amuuttu karhu :LOL: Ja seksi...Ai mikä seksi??? Voi ukko parkaa... Mut on jo tottunut =)

Hyvää viikonloppua kaikille ja voikaahan pulleasti! :)

Neleka 19+1

P.s. Äitylix3 Onko kaikki hyvin ku sinua ei ole näkyny täällä?
 
Minä en kysynyt sukupuolta rakenneultrassa, mutta 4D sen sitten vahvistaa. Minulle ei kätilöopistolla sitä ole koskaan haluttu kertoa, joten nyt en sitten edes kysynyt. Itsellä ollut vahvat poika tunnelmat, mutta viimeksi syke nousi jopa 155, eli tytönkin mahdollisuus sielä sitten voisi olla.... Uskon että kaikilla vähän yksilöllisiä nämä oireet / sukupuoli, minulla ei viivaa tule kuulema siksi koskaan masuun, kun olen niin vaalea, ettei ole tarpeeksi pikmenttiä....? No tiedä tuosta. Minulla poika ja tyttö eikä kummastakaan linea negraa.

Parisuhteen rintamalla sanoisinko hiljaista... mutta eiköhän tämän taas kestä :kieh: , uskon sen palautuvan kun vauveli saadaan maailmaan.
 

Yhteistyössä