ensiksi ei kauheasti tule täällä käytyä, kun tuntuu myös ettei ole mitään kertomista, ja toiseksi vähän yli vuoden ikäinen poikamma vie paljon aikaa. aina kun koneelle yrittää, niin eiköhän hän tule ja paina koneen kiinni.
Linea negraa ei näy, ja viime kerralla se tuli aika viime hetkillä.
Onhan niitä kaikenlaisia sanontaja tyttö, ja poikavauvaan liittyen. Minä en kauheasti niihin usko.
Viimeksi monet sanoivat meille tulevan poika, vain harva sanoi tyttöä.
Liikkeitä en ole vieläkään tuntenut, ei kiirettä. Viimeksikin tunsin vasta viikolla 20.
Joten Dora ei huolta!!
Vähän yli viikko vielä niin voin kertoa neuvolalääkäri kuulumisiani.
Minusta tämä raskaus on mennyt todella hitaasti eteenpäin. Menisi varmasti nopeammin, jos olisin töissä.
Olen palvelualalla, seisomatyö, ja paljon poissa kotoota/suomesta. Hyvin jaksoin olla töissä Kahdeksannelle kuukaudelle asti. Kerran olin saikkarilla 1,5vk aamupahoinvoinnin takia.
Tuntuu taas niin kurjalle, kun läheinen/tärkeä ihminen sai keskenmennon eilen. Hän olikin ainut joka tiesi raskaudestamme. En viitsi enään iloita ja puhella odotus juttuja hänelle. Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon etten itse ainakaan pitänyt siittä, mutta Eihän asioille mitään voi. Tuntuu vain heidän puolestaan niin surulliselta.
Nyt mukavia viikonloppuja. pian nukkumaan, ihanaa!!