Muumiskalle iso halaus ja voimia.
Asumisesta: Asutaan 2007 valmistuneessa omassa kerrostalokaksiossa, 60m2+lasitettu parveke 10m2. Vuosi pitää tässä vauvojen kanssa asustaa ennen kuin saa muuttaa isompaan, mutta eiköhän tässä hyvin pärjäillä..
Linea Negraa ei ole ilmaantunut.
Unista: silloin kun saa nukuttua, on unet ihan yhtä outoja kuin aikaisemminkin....synnyttämässä en oo vielä unessa käynyt, kerran on vauvat ollu jo maailmassa ja tässä unessa toinen vauvoista osas heti käydä pöntöllä ja puhua...
Mahasta: Hyvin näkyy, on töissä jo moni tullut kysyneeksikin, että odotanko. (Ja todellakin Odotan, tän viikon oon ollu erityisen kärsimätön, olispa jo pian kesä...)
(.) Tänään oli rakenneultra, kaikki hyvin. Toisella oli selvästi pippeli, toinen piilotteli niin, ettei saanut selvää...Itse olen vakuuttunut, että toinen on tyttö, mutta katsellaan...Vauvojen koosta ei kerrottu tarkemmin, mutta vastaavat kuulemma hyvin viikkoja.
Olen yhä sitkeässä flunssassa kotona ja tylsistyn. Toisaalta odotan jo kovasti sitä, että saa jäädä kokonaan kotiin eikä tarvitse enää töihin raahautua (työpaikka ei ole kovinkaan haastava tai mielekäs, mutta työpaikka silti..), mutta kotonaolokin tylsistyttää, kun tuo mies kuitenkin on päivät pitkät töissä.