Heipat!
Uusille jälleen tervetuloa mukaan! Eikun näppikset sauhuten kirjuuttelemaan vaan! :wave:
Ja
Lumi-Marjalle kovasti niitä voimia, surullinen oli tarinasi todellakin.. Kyynellet silmissä kävin sen lukemassa myös.. Olet ajatuksissani! :hug:
Asumisesta on ollut puhe, me asutaan -71 valmistunutta yksikerroksista omakotitaloo, joka on jo auttamattoman pieni meille nyt. Alue kivan rauhallista omakotitalo-aluetta, naapurit vaan meidän makuun liian lähekkäin.. 2mh, oh keittiö+pesutilat. Neliöitä kyllä ois, mut ne vaan on jaoteltu niin typerästi. Pohjaratkaisu hiukan pielessä. Ja asia ois ratkaistavissa yksinkertaisilla sisäseinien siirroilla, vaan kun jokikinen seinä on tiiltä, niin eipä se sit niin yksinkertaista enää olekaan.. Remontoitu tätä on koko asumisaika, ja aina riittää jotain laitettavaa. Putket ois kaiketi seuraavaks uusittava, että sit uskaltaa jo myydä. Haaveillaan talosta maalla, ja tonttiakin on katseltu. Ehkäpä tässä lähivuosina jo..
Mullakin oli esikosta tuo linea negra, navan alle jäi, ja masu ihan edessä. Poika oli. Nytpä en enää voi viivaa tutkiakaan, kun navasta alaspäin on muhkea sektioarpi, joten eipä sieltä paljoo pigmenttimuutokset erotu! Keskimmäinen leikattiin perätilan ja asennon vuoksi, istui jalat koukussa kuin tatti 34viikosta eteenpäin. Saas nähdä mitä nyt on luvassa, kuopusta jo jännitin joutuuko leikkaamaan, kun ei sektiokokemus ollut paras mahdollinen. Alateitse syntyi sit ja toivuinkin tosi nopeaan.
Mä yllätyin noista
vauvauutisten kommentoijista täysin! Onneksi positiivisesti. Odotin negatiivista palautetta ja uskonlahkoon liittymisestä lohkaisuja, mut pääasiassa olen saanut vain iloisia onnitteluja! Ihanaahan se. Muutama nyt on ollut hiukan tyrmistynyt eikä onnitelleet, mut nää osasin odottaa etukäteen.
En mie tas muista mitä muuta oli kyselty, ja mihin olen jo vastannut.. :ashamed: Vetoan edelleen raskausdementiaan!!
Omaa (.) ei hirveästi uutta kuulu. Profiilissa on tuorein massuotos, parin päivän takaa taisi olla. Että paisuu se, ja kovasti papu siellä mönkii ja tökkii. =) Toisaalta on malttamatonta odottaa heinäkuuta, kun tahtois jo niin tutustua pieneen, mutta toisaalta kun synnytys kammottaa hiukkasen niin eipä tässä kiirettä vielä!
Supistelut on aika herkässä, imurointi ja runsas seisoskelu/kävely ne pahimmat, myöskään nostelu ja kanniskelu ei tee hyvää. Kiristää ja tuntuu se ilkeä paine, ja puhalluttaa kummasti. Kipuja ei onneks ole, joten en huolestu.
Väsymys alkaa olla sitä luokkaa, et neuvolassa on kyllä kurkattava sen hb:n laita seuraavalla kerralla.
Mikäs se taas olikaan se mehu mikä oli parempi mahalle kuin rautatabletit? Ja mistä sitä saa?? Mulla kun on tupannu tuleen se ummetus joka kerran vaikka Retaferit oli viimeksikin käytössä ja niiden ei pitäs mahalle käydä..
No joo, pitää koettaa saada kuopusta pikkuisille tirsoille, ajoissa ettei mee ilta hulinaksi taas, ja sit vois keitellä päiväkahveet.. Ompelukonekkin jo kutsuhuutoja heittelee, kun on pari päivää huilannut. Iski niin karsea niska-hartiajumi että oli pakko pitäytyä siitä ilosta välillä. Lapsille ois työn alla perushousuja, alkaa olla huutava pula.
Mukavaa keskiviikkoa Heinämahaset!! =)
Räpätäti+papunen rv18