Hei taas!
Kävin tänään taas neuvolassa ja kaikki ok. Paino on vielä miinuksella, mutta nousussa kuitenkin! Kohtu kasvaa hyvin, ja sykkeet kuuluivat kivasti, 160 oli tällä kertaa!
Jos noista sykkeistä pitäis jotain päätellä niin saattais olla tyttö..Meillä esikoisella oli koko synnytyksenkin sykkeet jotain 150-180, ja tyttö oli sekin. Mutta en kyllä ala noiden perusteella tekemään lopullisia johtopäätöksiä..
Toisaalta olis mukava saada toinen tyttö, kun kaikki vaatteet lukuunottamatta ihan pienimpiä on aika punasävyisiä, mutta toisaalta olis ihan hauskaa saada vaihteeksi poikakin. Pojalle nimi on valmiina, tytölle ei olla päästy vielä miehen kanssa yhteisymmärrykseen.. Kuinkas nimiasiat muilla? Joko on selvillä, vai onko mietittykään?
Asumisesta..Me asutaan omassa kerrostalokolmiossa, neliöitä 82. Kaupungille matkaa parisen kilometriä, mutta pubit, r-kioskit ja siwat löytyy kyllä ihan parinsadan metrin päästä.. Kolmannessa kerroksessa, hissittömässä talossa, joten pitänee ehkä hankkia jotkut käytetyt vaunut parvekevaunuiksi..Tai saa nähdä..
Bubona, ja muutkin.. Onko maha jo sitten iso, jos siitä voi jo veikata jotain? Mulla vähän housut kiristää, ja silleen ite näkee ja ne jotka tietää, huomaa, mutta ei oikeasti ulospäin näy. Myös esikoisen aikana maha pysyi pienenä ihan loppumetreille. Vähän kadehtien katselen tuttuja, jotka menee samoilla viikoilla, heille puhuminen muille raskaudesta on helppoa kun se jo ulospäin näkyy! Itse olen kyllä joillekin kertonut eikä tämä tosiaan ole mikään salainen tila, mutta ei tekisi mieli kuulutella, että "niin, kun mäkin olen raskaana, niin.." Ymmärtääkö kukaan, mitä tarkoitan? Voisi paremmin osallistua kaikenlaisiin keskusteluihinkin, kun masu jo enemmän näkyisi.. :/
Juu, tulipas seliteltyä taas..
Pinuski ja kinkkumasu 18+4
Ps. kinkkumasu siitä, että esikoisen "pikku" kuulostaa meidän korvissa samalta kuin "kinkku".. :wave: