Kirjoitin äsken pitkän pätkän ja se katosi jonnekkin:kieh:
Joten uusi yritys ihan pikana
Briannalla ihania vaippoja.Voin kun itsekkin jaksaisi harjoitella,tulisi todella halvaksi kestoilu.
Nennan tytölle onnea:flower:.Ihana tosiaan muistella jälkeenpäin,vuodet menee äkkiä
Minttu Tosi kettimaista sun enon käytös!.Olisin kyllä suuttunut!.Onko se nyt ihan satavarma että se pitää koko heinäkuun?.Toivottavasti saatte sumplittua niin että kaikki tyytyväisiä
Heinäkuu on todella huono kuu synnyttää.lomat on vaikea järjestää,samoin vahdit.
Ihan ahdistaa synnyttämään lähtö kun kaikki niin hankalaa..
Ainakaan ens viikolla vauva ei saa syntyä
.mies ei VOI olla pois töistä koko viikkoon.Joten synnyttämään joutuisin yksin.
Siihen olen varautunut että isyyslomaa mies ei pysty heti pitämään jos syntyy ennen laskettua,vaikka kesäkuun puolella.
vauvan pään tunnen ihan selkeästi itse kokeilemalla
touhuilusta Eilen siivosin neljä vaatekaappia,vaihdoin kahen järjestystä,laitoin kolme koneellista pyykkiä,järkkäilin mökille menevät vaatteet ja kirpparille menevät,pesi ja puunasin,tein normi kotihommat ym.Menin saunaan illalla,hieroin nännejä ja rentouduin.YHTÄKÄÄN supistusta en saanut aikaan!!
Ensin viikot 17-30 jotain tosi kipeä ja supistuksia tuli paljon ja nyt ne on loppunut.turhauttaa.
Mä luulin että vikassa lääkäri neuvolassa olisi tapahtunut jotian tosi radikaalia.Mutta silloin oli kaulaa jotain 2cm ja paikat pehmeät ja ulkosuuta ei vissiin ollut.
Ja olin unohtanut täysin!!Mun tädillä on isot 60-v juhlat lauantaina.Sinne tulee jotain 60 ihmistä ja lasten kanssa olis tarkoitus mennä.illaksi pois jaloista kun aikuiten juhlat alkaa.
Mutta!Mitä ihmettä sinne päälle laittaa?!.Ängen jalat krokseihin?.Hitto.Turvotus on niin kova ettei kengät mahdu jalkaan.Kiva nyt tälläiset seurapiiri juhlat tähän loppuun.
Olisi niin kiva laittaa jotkut korkkarit/saappaat ja kiva mekko..
karppaus/vhh.olen nyt jo alkanut pikkuhiljaa vähentämään hiilareita.Raskaus aikana mennyt ruokavalio päin peetä.joten onko joku jatkanut
imetysaikana karppausta?
ja olen kyllä infon sivuilla käynyt mutta ajattelin nyt kysellä onko jollain kokemusta.itse olen tottunut olemaan 30-40g/pv,imetysaikana varmaan tarvii enempi?.ja toi 40g kin on mulle aika paljon päivään.
Mä haluisin niin kovasti omiin vaatteisiin,lenkille,ruokavalion kuntoon,nukkua mahallaan ja harrastaa seksiä ilman että sattuu.Juosta ja hyppiä.
No eipä ole enää paljoa ja plaaplaa.Mutta tosiaan 6yvkoa on hiton pitkä aika.
No ihan nyt vaan tällainen valitus virsi.Vointeja kaikille!
ja tsemppiä
niisku jos lähtö tulee.Toivottavasti supistukset kovenee eikä vaan kiusaa,sekin väsytttää..
Mm itu 36+3