POKS 32+0!!!!
nopsaa menee aika... mahassa myllerretään kovasti päivittäin, eli melkoisen aktiivinen kaveri siellä asustaa!
aina
luulen tietäväni, että missä asennossa hän siellä pötköttelee, mutta sitten tulee taas joku mojova isku ihan outoon paikkaan, joten en lähde enää arvailemaan, että mikä muksii minnekin... 4D:ssä luulin et olis rt, mut olikin perätilassa, viime ä-poli käynnillä luulin et oli pt, mut olikin rt. eli en kyllä osaa yhtään arvailla!
mulla myös menny tunteet ihan vuoristorataa tässä viime päivinä, niin kuin
hipsukin sanoi... välillä ei jaksa odottaa, että saa vauvan syliin ja haluis vaan pidellä, katsella, rakastaa sitä... sit taas yks päivä tuli ihan hirveitä tuntemuksia, kuten: mitä jos en rakasta omaa lastani, mitä jos se ei tunnukaan omalta, mitä jos se ei olekaan maailman ihanin, kaunein, mitä jos.....jne.
ihan kauheita ajatuksia, ja onneks ne ei kestä kauaa ja saa ne pois päästä pyörimästä, mutta aina välillä jotain tämmösiä kammotuksia iskee alitajuntaan! hirveetä!!! :'(
obsidania oon syönyt nyt jo pari kk:tta kaksi päivässä, eikä nyt erityisemmin ole aiheuttanut mulle mitään mahavaivoja. välillä vähän kipristelee (alkuun varsinkin!!!), mutta nyt maha on jo aika hyvin tottunut...ja oon saanu sillä hb:n nousemaan 101 -> 120!!
nela :hug: :hug: hyvä että masu-asukki rauhoittui, etkä joutunut sairaalaan!!
punaposket samoilla viikoilla mennään, ja alkaa tosiaan vähän jänskättää...
viikkoja enää niin vähän jäljellä! muistan kuinka sillon jännitti, että koska se maaginen 12 vkoa tulee täyteen!!! ja justhan sitä vasta pissattiin tikkuun!!
mitenhän
kausan vauva-arki on alkanut sujumaan??
onko käynyt kertomassa, onko mulla mennyt jotenkin ohi?
toivotaan, että pikku-prinsessalla ja koko perheellä kaikki hyvin!! :heart:
täällä pyyhkäisi ihan hirvee ukonilma ohi tuossa aamu 7 nurkilla...