Heipsis tänne ja mukavaa viikkoa kaikille!
Uiminen: Mä tykkään tosi paljon uida etenki järvessä, nyt en saa veteen menne ennenku kohdunsuun tilanne on tsekattu. Eipä olis uikkareitakaan tällä hetkellä, toivon niin ettei jälkivuoto kestäis kovin pitkää nii vois loppukesästä ehkä päästä hiukka uimaa vielä. Uimahalli uinti on musta vähän tylsää, samaa rataa vaan ees taas, plää..
Sairaalakassi: Mies otti sen eilen puheeksi, että ootko kassia vielä pakannu. Rupesin miettimään, että tosiaan en ole ja laskettuun aikaa on reilu kuukausi aikaa. Ehkä sitä vois pikku hiljaa ruveta vähän kasaamaan tai ainaki tehdä listan mitä ottaa mukaa, jos tuleeki äkkilähtö.
Sitteri: Sitäkin eilen pohdittii että tarvitaako ja tultii tulokseen, että hankitaa jos alkaa tuntua siltä, että ois hyvä, mutta ei nyt ennen syntymää osteta. Lattialle aattelin ommella jonkun kivan tilkkupeiton, jolla vauva voi sitten köllöttää
Pääsen testaa siis ompelukonetta, jes!
Star86 kyllä mäkin sut muistan ja oon miettinytkin, että mitähän kuuluu sinne suuntaan
Kiva kuulla kuulumisia!
Imetysliivit: Mulla on yhdet anttilasta ostetut, muistin et ois ollu anita merkkiset, mut kissanviikset, nää onki naturat
Ihan ok päällä, mutta haluaisin kyllä jotkut oikeesti hyvät liivit. Mulla kuppikoko on normisti d-dd ja nyt vielä isompi niin ois kiva, että ois tukea kunnolla. Ympärys onki sitte vaan 65-70, että kokoja on välillä hankala löytää. Ja kamalaa maksaa liiveistä niin monta kymppiä vaikka toki laatu maksaa.
Oma koko: Mä oikeesti aikalailla järkytyin kun näin itestäni otetun valokuvan! Se otettii siis perjantaina kun käyntii aurinkoa moikkaamassa rannalla: Mulla on nykyään tukkijalat, löllöt käsivarret, turvotusta joka puolella ja jättimaha pituuteen nähden. Se oli niin kamala kuva ettei tosikaan! Huh. Jos kehtaisin niin voisin laittaa vaikka vertailuks viime kesän sortsi-toppi kuvan ja ton perjantaisen, mut huhhuh!
Harsot: Meillä on vaan noi äitiyspakkausen harsot. Haluisin semmosia värillisiä, vaikka vihreitä tai keltaisia. Niistä kuviollisista en niin tykkää, mutta väriä sais kyllä olla.
Kävin tässä aamulla neuvolassa kontrollikäynnillä.
Mullahan on ollu nyt liikuntakielto pari viikkoa ja olin siitä huolimatta liikkunut liikaa. Käsitin, että saan vähän pyöräillä ja kävellä pikkulenkkejä, mutta en ois saanutkaan :ashamed: Koska supistukset on jatkunut, niin mulla on nyt keskiviikkona ylimääräinen lääkärikäynti ja tsekataan kohdunsuun tilanne. Ihan hyvä, että sen saa tietää nyt.
Mulla ois ollut keskiviikkona pakollisia luentoja toisella paikkakunnolla opintoihin liittyen, mutta neuvola sanoi että matka saattaa olla liian suuri rasite (vaikka onki vaan tunti suuntaansa) ja kielsi menon sinne. Sitten siihen tuliki se lääkäri keskiviikolla eli en ois päässyt luennoille. No käyn luennot sittekun palaan kouluun.
Liikuntakielto on nyt keskiviikkoon asti voimassa, ainoastaan välttämättömät menot saan hoitaa harkinnan varaisesti ja sitten lääkärin ohjeiden mukaa siitä. Outoa olla liikkumatta kun normaalisti se ois se mitä neuvotaan tekemään..
Niin ja paino oli tippunut kilon parissa viikossa. Hemppa noussu 108->115, jes!
Mutta mäpä meen lukeen huomiseen tenttiin, en yhtää jaksa keskittyä, mutta on ainaki itellä parempi mieli jos edes yrittää lukea. Huomisen jälkee mulla ei juuri koulua enää ookkaa tänä keväänä. Jos ois ollu, oisin kuulemma joutunut jäämää pois, neuvola sano että saikulle ois pannut jos koulu ei huomenna loppuis.
Kivaa päivänjatkoa!