Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

:flower: Onnea Kepsukka ja Sherine vauvoista :flower:

Fanni-Maria tervetuloa joukkoon =)

hipsu79 tiedän niin tuon tunteen, odottaa vain, että jotain tapahtuis....onneks isommat lapset ymmärtää, että äiti ei jaksa ihan samalla tavalla touhuta ku masu on jo niin iso ja vauva syntyy pian. Tsemppiä sinulle!! Nautitaan näistä vauvattomista päivistä vielä kun voidaan, kyllä sitä sitten taas saadaan elää sitä vauva-arkeakin =)

vatsakasilmanvauvaa mulle kävi samoin, yhden päivän supisteli ja illalla jo niin rajusti, että olin varma, että yöllä tulee lähtö....mutta plääääh, yöllä supparit loppu ja sen jälkeen ollut ihan rauhallista. Tsemppi :hug: sinne.

Päpsy ja pikkunöösi 39+4
 
Onnittelut jälleen kaikille uusille vanhemmille!:) Ja tervetuloa uusille!:)

Joo, edelleen yhdessä kasassa ollaan, eikä MITÄÄN merkkejä vieläkään et tämä pikkuinen syntyisi.. :/

Virpi, Rae, SMSM, teillähän vaikuttaa jo lupaavalta!:) Toivotaan ettei menis enää kovin pitkää:) Täällä ei tosiaan ole edes mitään supistuksia juurikaan tullut...joten edelleen valmistaudun odottamaan elokuuta:)

Vatsakas: Itsekin olen menossa kys:iin synnyttämään (jos tämä pikkuinen joskus päättää ulos tulla :D).. Meillä menee myös matkassa noin 1h, riippuu vähän.. Itsekin olen miettinyt, et miten osaa ajoittaa sen lähtemisen oikeaan aikaan.. Esikoinenkin syntyi suht nopeasti, ja eikös yleensä seuraavat synnytykset ole vielä nopeampia.. Ja mulla on nyt aiemmin tuntunut nuo supistukset selän puolella, niin niistä on tosi vaikea laskea et miten usein tulee.. kun melkein koko ajan tuntuu se kipu selässä, pieniä muutoksia vain.. :/ Toivottavasti nyt tulis selkeet merkit, ettei tartte moottoritiellä alkaa synnyttää, jos ei osaa lähteä ajoissa :D

Mutta, ei kait tässä muuta.. Odottelua ja odottelua...

-Heidi ja pikkuinen rv 39+3
 
Jokohan nää olis "niitä" supistuksia, jotka jo jotain tekis tuonne alapäälle?!?!?! Supparit tuntuu tuolla alamahalla sellasena pistävänä kipuna...Vähän pitää asentoa vaihtaa ja hengitellä syvemmin, mutta edelleen..ei mitään sellasta mitä ei kestäis...
 
kyl me odottajat ollaan hyviä,kun tänne kirjoitellaan kaikki bongaamiset ja supparit yms....pientä epätoivoa ilmassa.tosi stressaavaa tää odotus.ei auta muuta ku valittaa.

rae: olit se sie joka kyseli et millon mulla on la?se on vasta 27.7.miten mulla on sellanen mielikuva että se supparit alkaa ylhäältä päin ja etenee alaspäin loppua kohen.minäki 3 penskaa pyöräyttäny eikä oikeen muista mille ne etes tuntuu ne "oikeet"supparit.

 
Oiein paljon onnea Kepsukka ja Sherine!

Tervetuloa Fanni-Maria!

Kiitos synnytyskertomuksista kirjoittaneille!

Tänään juhlimme miehen kanssa toista hääpäivää ja huomenna aamulla lähdemme hakemaan poikaa Tyksiin. Kätilö soitteli juuri ohjeita.

Nyt alkaa täältä siis hiljaisuus joksikin aikaa. Tsemppiä tuskailijoille!
 
virpi Juu miehän sitä siula La:ta kyselin... Ajattelin, että meneekö kaikki loppukuunkin odottajat miusta ohitse :LOL: Mutta eihän tässä pahimmassa tapauksessakaan ole enää kuin reilu 2 viikkoa ja vaavi on maailmassa..siis miula..
Ja en todellakaan usko, että tuo siun 2dl enengianjuoma mihinkään vaikuttaa..eri asia jos joka päivä joisit.. Ole huoleti =)
 
joi energiajuomaa ja tämä mamma otti maksamakkaraleivän :ashamed: Tämä raudanpuutos päällä,niin varmaan siksi sitä niin himoitsin =) Huomenna neuvola,en ois millään enää halunnut sinne mennä,kun yhtä tyhjän kanssa ne käynnit..lihon vaan kerta kerralta :ashamed: Oon tänäänkin taas pyöräillyt pitkän lenkin,ja tanssin tuossa lempibiisejä :LOL: Mutta ei ei ei..ei mtn merkkejä..ei tulppia eikä supistuksia :attn:
Energiajuomaa oon himoinnut koko raskauden..ois niin namia..ja vodkaa joukkoon :LOL: Mutta en aio sitä nyt heti laitokselta päästyäni ottaa :LOL:
hipsu :headwall:
 
hipsu mieki tykkään myös niistä energiajuoma paukuista,voi nams.etenkin sen jägermaisterin kans aivan ihanaa.ite join energiajuomia 0.5l päivässä vähintään ennen raskautta,aina haikein mielin kävelly sen hyllyn ohi,nyt sit ostin niitä 3 tölkkiä kun halvalla sain ja tänään oli pakko korkata yks tölkki ja uskalsin juua sen lasillisen siitä.eihän se vauva enää kehity niin ei luulis haittaa olevan,korkeintaan käy seki masussa vähän vilkkaampana :LOL: :p sekö joku himo iskee niin pakko saada kyseistä asiaa silloin.maksamakkaraa tekis täälläki mieli ja saahan sitä syödäkki,200g viikossa korkeintaan.eli hyvin voi päivässä muutaman leivän syyä.pitäskös itekki käyä pyöräileen,jos se vaikka mulla sais suppareita aikaan,tosin mulla toi perse on jo valmiiksi kipee,et voi olla ettei se lenkki nyt onnistus.
 
Rae, kuulostaa tosi lupaavalta. Itse tunnen supistukset selän puolella melkein ainoastaan. Suurin osa taitaa kuitenkin tuntea ne vatsan puolella.

Koko päivä on ollut yhtä takkuamista. Mä oon ollut ihan oudon hermostunut ja jännittynyt- siitä onkin koko perhe päässyt osalliseksi :ashamed:

T: vatsakas *elin otsassa* ja rakkauslapsi 39+1
 
Ilmoittaudun yhdessä kasassa olevaksi |O Onneksi on sentään pikkasen tuo kuumuus hellittäny, ei oo ihan niiiin tukalat oltavat... mitään merkkejä ei täällä suunnassa ole havaittavissa, voihan harmitus.

Mekkala , onnea hääpäivän johdosta =) Ja huomenna nyytin hakuun, ihanaa :heart: Paljon onnea matkaan! Toivon mukaan täältäkin päästäis pian sinne Tyksiin tulemaan...

Täällä siis vaan ootellaan ja ootellaan. Ja yritetään bongailla kaikenlaisia oireita. Nyt kyllä tekis mieli syödä pitsaa tai muuta herkkua, viis siis turvotuksista.

retuli ja Önni-poika 39+5

 
Retuli, mä sorruin viikonloppuna syömään pizzan kauheasta turvotuksesta huolimatta.
Voin kertoa, että se maistui SIKAHYVÄLTÄ!!!! -suosittelen :whistle:

Ja minäkö kuolemassa tylsyyteen- taas täällä? Odottelen ruokaa uunista, kun muu perhe on rannalla. Täytyy sitten kutsua radiopuhelimella porukka syömään :D

T: vatsakas
 
täälläki "ruoka"uunissa,röstiperunoita,kalapuikkoja ja ranskalaisia :whistle: :D onhan tuo jo tälle päivää toinen ruoka,joten nyt aattelin päästä vähän helpommalla.

ihanaa,kun ulkona on vähän viileempää,tuuleskelee kivasti jne...sisälläkin kivempi olla.

täällä ei kans vielä mitään merkkejä et synnyttään pääsis,ainaskaan kovin heti....plaah.
 
punaposket kiitos ihanasta s.kertomuksesta:) Hyvin helpolta ja luonnolliselta kuulosti:) Varmasti jäänyt itsellesi erittäin hyvämieli tuosta tapahtumasta:) :flower:

Suppari tuulia Meille kaikille... B)

Niin ja "lohdutukseksi" ei se yksi lasillinen energiajuomaa tee varmasti kovin isoa vahinkoa jos siitä jotain tulisi tai se yksi maksisleipä tuskin aiheuttaa enää "valmiille" lapselle mitään.. :p Eiköhän ihan maalaisjärjellä ajatellen melkeinpä kaikkea voi syödä ja juoda kohtuudella kuitenkin.. B)

Tänään en o oikeesti saanu tehtyä oikeen mitään fiksua..:D Pessy yhen koneellisen pyykkiä ja tehny ruokaa,tai siis laittanu broilerin rintapalat uuniin ja tehny tuorepastaa ja bearneskastiketta.. Tosin kävin kaupassa ja sieltä tultua tutkin pakkasta ja otin sulamaan raparperia ja punaviinimarjoja ja tein niistä pellillisen piirakkaa,nams.. :D Joten jouduin tiskaamaan kahdesti..
Ei varmaan keskiviikkona ole paino enää tippunut neuvolassa... :LOL: Luulee varmaan tuo oma neukkutäti että ollu vierotusoireita hänestä ku se ollu lomalla ni mun paino o tippunu.. :LOL:

Tänään on kyl tullu melko tasasesti pitkin päivää supistuksia mutta ei milläänlailla kipeitä..:eek:
Saunaan pitäis mennä tänään ja tuo avokki lupaili höylää heilutella.. B) Eli siis tänään oletettavasti tiedossa kahta synnytystä käynnistävää S:sää.. Saunaa ja Seksiä... :saint: :D

Pikkuveli tulee huomenna pikavisiitille joten näkee sitäkin pitkästä aikaa ku se o aina jossain humpalla ku käy porukoilla..:)

Mutta nyt tää kipittelis laittaa saunan päälle... ;)
 
päpsy, ihanaa, että mulla on "kohtalotoveri".

Tää elo on nyt vaan yhtä vessareissua toisensa jälkeen ja vessapaperin tarkastelua :LOL: . Ja odottamista, odottamista ja odottamista...

Mitenköhän, kun mulla on ultran mukaan la. 23. päivä ja sitä ei kuiteskaan muutettu- kierron mukaan siis 25. päivä- (päivä sinne tai tänne, mutta tässä vaiheessa tuntuu ikuisuudelta) niin jos tulee jotain yliaikaisuusjuttuja, niin kumpaako päivää katsotaan tarkemmin?

T: vatsakas *päivän ennätys-kirjoittaja :D * ja rakkauslapsi 39+1
 
virpi, musta sullakin kuulostaa lupaavammalta kun mulla :D
Ei oikeasti tänään ole tuntunut kun ehkä "huimat" 2 supistusta. Mihin ne oikein hävis? Niitä oli vielä viikko sitten reilusti enemmän. Jos itsestä joskus tuntuu, että vieläkö tän koko homman voisi peruuttaa, niin nyt on kyllä lapsi samoilla linjoilla, vaikka minä jo muutin mieleni.
Mä kävin eilen saunassa ja siihen loppui nekin vähäiset supistukset, mitä illalla oli. Tänään en lämmitä saunaa :)
Toivottavasti sulla tehoaa paremmin :D

Suppareita meille kaikille kärvistelijöille, please!!!

T: vatsakas (TAAS!!! :LOL: )
 
hipsu79 ja päpsy79 Täällä kans odotetaan, että jotakin tapahtuisi.. ja onneksi todellakin isommat lapset ymmärtää, et äiti ei enää kykene kaikkeen eikä jaksa kaikkea.

virpi1980 Enpä usko, että yhden energiajuoman juonnista mitään haittaa on. Onpa tuota ite tullut juotua light limukkaa ja eikös nekin ole kiellettyjen listalla makeutusaineen takia. En usko, että niistä nyt mitään haittaa on, jos ei rupee litratolkulla lipittään.
Ja täällä ollaan edelleen :wave:

hipsu79 Ei se maksamakkara vaaraksi ole, sitähän saa ihan luvan kanssa jonkun verran syödä ja tuskin sitä niin paljon tulis syötyäkään, että vaaraksi olisi.

vatsakasilmanvauvaa pizza on kyllä sikahyvää ja "terveellistä" :LOL: - nam. Täällä kans päivät on yhtä vessareissua ja vessapaperin tarkastelua :LOL: :LOL: siinäpä ne päivän huvit ja jatketaan edelleen odottelua. Eiks se la ole silloin kuukautisten mukaan, jos ei sitä ole muutettu? Näin mulla ainakin on ollut aikaisemmissa raskauksissa. Nyt menivät muuttamaan la:n kun oli heittoa 6 päivää eli kk:n mukaan 18.7 ja ultran mukaan 12.7.

Koko päivän on poltellut pakaroita ja polttelee edelleen, mutta ei mitään sen kummempaa. Eipä tuo kuitenkaan mitään kovin kovaa polttelua ole vielä ainakaan - jos ei sit yöllä pahene... Saapa nähdä merkkaako tää sit mitään... Limatulppaa edelleen yritän pongata vaa ei näy.
Taidat virpi sinä lähtä ennen mua - onnea matkaan. Raekin tais lähtä. Byäää, kaikki menee mun eelle ja täällä ei tapahdu mitään :'( .
 
Jälleen onnittelut kaikkille jo vauvan saaneille :flower: !
Täällä vielä isonmahan kanssa hikoillaan ja tuskaillaan. Voisin kyllä ja luopua tästä mahasta, josko olisi sitten helpompaa tällaisilla ilmoilla olla.

Huomenna jälleen äitiyspolille ulkokäännöstä yrittämään kun mahassa kai edelleen tykätään majailla perätilassa. Minulla on kyllä sellainen olo että miksi suosuisi nytkään kääntymään kun ei viime viikollakaan onnistunut, mutta katsotaan nyt sitten.

äippä-77+möhis 38+2
 

Yhteistyössä