Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

Hellouta,

ephs - tsemppiä sinne! Odottavan aika on pitkä, mutta viim. viikon päästä pieni on syntynyt. :)

Ehkä voitaisiin jo siirtyä vauvapuolelle? Jännätään siellä puolella porukalla loput hurmaajat maailmaan ja jatketaan vauvajuttuja. Kuka tekis pinon sinne? Voisin itse tehdä, mutta oon pahasti reissun päällä (tällä hetkellä keskellä metsää autossa jossain Ylivieskan ja Oulun välillä...). Mummola here we come!

Mulla on muuten kampaaja huomenna - ihanaa!

Onnittelut kaikille vauvautuneille! Ainakin Odotan ja äippä ovat jakautuneet sitten viime lukeman. =) :flower:
 
Moikka

Tyttö nukku niin mulla oli aikaa tehä uus pino vauva puolelle:)
Eli siellä vauvat 0-12kk olis meille ketju nimellä Heinäkuun Hurmaajat 2010
Mä voin sitä nyt ainakin elokuun päivitellä katotaan sit jatkanko vie.
Laittakaa yksityisviestiä jos jotain pitää etusivulle muuttaa ja uudet äipät kans tiedot yksityisviestillä:)

Kardemummma Sori kun mä nyt tein ton pinon vaikka sä lupasit tehdä :ashamed: Mulla oli vaan niiiiiiiiiiiin tylsää ku tyttö nukku ja mies ajelemassa moottoripyörällä :LOL:

Ps: Tervetuloa siis vauvapuolelle kaikki
Chili :D
 
Pikainen päivitys tänne:)

Torstaina tosiaan lähtö Kättäri tuli eteen ja luomusynnytys tuli,eli siis ilman mitään kivunlievutyksiä sain tytön pihalle pungettua..:)

Torstaina 29.7 klo 20.49 syntyi 10pisteen tyttö. 50cm pitkä ja painoa oli 3160g. Synnytys tapahtui tasan 40+0 viikolla:) Paikatkaan eivät kamalasti menneet rikki,muutama pieni limakalvon nirhauma jouduttiin harsimaan kasaan,mutta välilihaan ei tullut mitään:)

Synnytys meni nopeasti ja molemmat voidaan hyvin:)

En jaksa nyt lukea viellä noita välissä tulleita kirjoituksia mutta oletan että muutkin ovat saaneet tänä aikana jo vauvan joten onnea myös muille lapsen saaneille! :flower:

ps. Kirjoitan lisää myöhemmin
 
niin sen verran lisään vielä että tyttö sitten syntyi viikolla 40+4.oli se jännä kokemus taas kerrakseen ja nopsaan se tuli kun oli tullakseen.

elikkäs niinku tänne kirjoitinkin silloin perjantaina että supistelee säännöllisesti muttei kipeesti,silleen vaan että maha kovettu,noh,enhän minä niitä noteerannu mitenkään kun uudelleensynnyttäjä olen.kuitenkin niitä supistuksia tuli siinä koko päivän ja illan,välillä oli hiljaisempaa.menin nukkumaan ihan normaaliin tapaan ja jännitin,että koveneeko ne tms...

noh,siinä 00.26 tuli eka KIPEE supistus ja toka jotain 00.32 ja veet meni samantien,ei muuta kuin kampetta niskaan ja menoksi kohta oysia.autossa supistelikin sitten parin min välein ja ukko ajoi kuin päätön kana,pelotti että syntyy lapsi autoon ja motarille vielä.oysissa olimme varmaan siinä jotain 01.05.ihme hommaa,mutta käyrille laittoi,olisinko ollu siinä jotain 15min,kun alko pissattaa ja kakattaa,menin vessaan ja sen jälkeen sairaala kuteet niskaan ja saliin.sinne saliin pääsimme 01.40.siellä ne käski käydä sänkyyn makaamaan että otetaan käyrää,mie sanoin,että en mene makuulle,etten pysty,kun suppareita iski päälle kokoajan.sitten ne sanoi,että laitetaan lapselle pinni,että nyt on pakko mennä makuulle,no,ei kai siinä auttanu kuin totella,menin makuulle ja kätilö kokeili kohdun suuta joka oli vissiin auki sen 6cm,oysiin mennessä olin auki 4cm.siinä samassa kun se kokeili sitä tilannetta sanoin että nyt tulee vauva,työnnätti aivan sikana,eikä auttanu kuin työntää.lapsi syntyi minuutin ponnistuksella ja luomuna.kello oli siis 01.50.eli ei kauaa haikailtu salissa.ihana on tytteli ja nyt pyöritellään vauva-arkea taas.tänään pääsin kotiin.sen verran mainitsen vielä,että ne jälkisupparit on kamalia.vieläki supistaa vaikka synnytyksestä on se 2.5vrk.

et tämmöstä täällä.
 
Hei kaikille! täällä elellään ihanaa vauvan tuoksuista arkea ainakin tähän asti kiltin rimpsessan kanssa =)
Pakko oli tulla kysymään että ketkä ovat kasassa vielä???
Olen kirjoituksissä aikalailla jäljellä mutta täytyy ottaa kiinni piakoin..

onnea uusille mammoille :flower:

JaKa ja vauva 8 päivää
 
Pikainen päivitys.

Önni-poika syntyi maailmaan 31.7. klo 1.18, sairaalaan jouduin tosin jo 28.7. kun meni vedet. Synnytys oli rankka ja päätyi lopulta sektioon vauvan väärän tarjonnan vuoksi. Mutta nyt kotona pienen sekä isomman miehen kanssa :heart: Painoa pojalla oli 3250 g ja pituutta 50 cm.
 
täältäki pikaisesti rv40+3 eli 2.8 syntyi tyttö 4110g ja 50 cm, py 35 cm...
ballongilla käynnisteltiin ja sillä alkoiki omat supparit..spinaali oli loistava 6 cm kohalla!!
synnytyskertomusta myöhemmin, juuri tultiin kotiin...

helpottunut MansikkaM.
 
:flower: Onnea virpi 1980, retuli82 ja MansikkaMarja10 :flower:

Meidän vauva syntyi 2.8. rv 41+4. Pojan mitat 3900g ja 53cm. Eilen päästiin kotiin.

Kaikki taitavat jo olla vauvapuolella kun täällä näin hiljaista....

Päpsy ja poika :heart:
 
Päivitys, vaikka en juuri olekkaan täällä kuulumisia käynyt kertoilemassa. Mutta 2.8 meille syntyi poika, 3970 grammaa ja 51 senttiä :) Synnytys kesti kaikkinensa nelisen tuntia, lopulta tuli niin kiire ettei keritty ilokaasua kummempaa kivunlievitystä antamaan, mutta ei jääny silti mitään traumoja.
Nyt mulla, joka aikoinaan vannoi ettei ikinä lapsia, on suurperhe, johon kuuluu miehen 10 vuotias tytär, mun kohta 6 vuotias poika ja 4 vuotias tyttö, ja tämä pieni peikkopoika.
Pitkä matka on tähän kuljettu, mutta tässä hetkessä on nyt kaikki :') :heart:
 

Yhteistyössä