minä myös täällä ja varmasti vielä pitkääääään...ei mitään lähdön merkkejä. Päinvastoi meijänkin pikkuveikari on varmaan kiivennyt ylöspäin kun on alkanut taas keuhkoja painamaa=( ja viime viikon neuvolassa oli sf mittakin taas kasvanut puoli senttiä=( inhottavaa!! anoppi koitti lohdutella että hänelle tuli ykskaks lähtö esikoisesta, illalla meni nukkumaan ilman mitään oireita ja yöllä tuli lähtö..jospa se itelläkin olis sit kertaheitolla ohi ettei kärvistele montaa päivää tulpan lähdön jälkeen ohimenevien suppareitten kanssa..tosin merkki tulevasta lähdöstä nekin olis kun nyt ei tosiaan mitään oikeen havaittavissa uutta...
Onnea Jontulle!!=)
meillä ei S:tkään tehnyt mitään..kaikkea kokeiltu...
hipsu: mulle kans tulee perjantai eka äippäraha mut kaik menee laskuihin kun ei oo tännekkään tullu lähes puoleentoista kk oikeen mitään=( tylsää, ois ollu kiva edes vähän jotain pientä piristystä hankkia...
tsemppiä/pitkää pinnaa vielä kaikille odottaville....ite taidan iskeä puhelimen kohta kiinni niin ei tule niitä joko joko viestejä ja puheluja....
Onnea Jontulle!!=)
meillä ei S:tkään tehnyt mitään..kaikkea kokeiltu...
hipsu: mulle kans tulee perjantai eka äippäraha mut kaik menee laskuihin kun ei oo tännekkään tullu lähes puoleentoista kk oikeen mitään=( tylsää, ois ollu kiva edes vähän jotain pientä piristystä hankkia...
tsemppiä/pitkää pinnaa vielä kaikille odottaville....ite taidan iskeä puhelimen kohta kiinni niin ei tule niitä joko joko viestejä ja puheluja....