millanen sullahan kuulostaa hyvälle. Mulle neuvolan täti sanoi, et jos pää ei ole kiinnittynyt ja pääsee pompsahtamaan ylös vielä niin jos sillon menee lapsiveet, pitää mennä ambulanssilla. Neuvolan täti pään pompsahtavuutta kokeili maanantainakin, mutta ei nouse enää ylös pää, vaikka liikkuukin.
Meilläkin olisi miehen siskon pojan rippijuhliin meno 1.8 tuonne 170 km päähän, mutta taitaa jäädä minulta menemättä. Toivottavasti en enää tuolloin ole kokonaisena, mutta vauva ei ole kuin korkeintaan viikon vanha, enkä niin pientä lähde roikottamaan noin kauas väkijoukkoon. On aateltu, et jos mies käy isompien lasten kans juhlissa. Pitää nyt eka kattoa, miten tää nyytti tulee ulos - pahalta näyttää, että joudun käynnistettäväks... perjantaina yliaikaisuuskontrolli.
jonttu79 oikein paljon onnea pikkuprinsessasta :flower: :heart:
Olivia81 No hui, onneksi mies sai kiinni ja sait avun tuohon vaivaan. Toivotaan, että paranee nopeasti ja ei enää tule mitään takapakkeja.
ephs mullakin on kahdesta edellisestä mennyt just noin, et illalla ei mitään merkkejä ja aamuyöstä olen herännyt kipeisiin suppareihin ja sitä myötä on lähdetty sairaalaan, tosin vauva on syntynyt sit vasta seuraavana päivänä. Nyt vaan oli outoa, kun sunnuntaina poltteli ja maanantaina sekä yön suppareita ja sitten ei mitään???
Kepsukka Kiitos onnitteluista. Ei suostunut vauva tuleen häälahjaksikaan. Omapäinen kaveri
.
Voi ei, onpa ollut kivulias kokemus sullakin :hug: , toivotaan, että paikkaus onnistui, eikä enää kipu palaa. Pääset nauttimaan pienestä ihmeestä perheen kanssa.
Lumo Kiitos ihanasta synnytyskertomuksesta.
hipsu79 Kyllä mun täytyy riistää sulta tämä kyseenalainen "kunnia" eli taidan vetää pohjat heinäkuisten lihomisessa... n. 26 kg :ashamed:. Et täällä ainakin liitytään siihen heinäkuisten painonpudotuskerhoon syksyllä tai imetyksen jälkeen... Tää on kyllä meikäläisellä pohjat verrattuna aikasempiin raskauksiin.
Poppins sinullakin alkaa kuulostaa lupaavalle. Jospa se kaveri sieltä kohta tulee päivänvaloon.
Ironladyn siippa Olipas ihana synnytyskertomus, kiva lukea myös miehen näkökulmasta synnytyskertomus Ja oikein paljon onnea teille molemmille pienestä pojasta :flower: :heart: .
Termiitti82 oikein paljon onnea tyttövauvasta :heart:. Hurjan kokoinen pikkuneiti.
Pai80 :hug:, varmasti näillä ilmoilla siteet hautoo. Toivotaan, että haava paranee pian ja pääsette kunnolla nauttimaan vauvantuoksuista arkea.
päpsy79 sielläkin kuulostaa lupaavalle, jospa sinäkin kohta pääset omaa pientä hakemaan :hug: .
pauliina82 :hug:, toivotaan, että kaikki menee hyvin. Raskasta aikaa teillä ja suuri huoli pikkuisesta. Toivottavasti saatte pienen pian kotiin :hug: .
virpi1980 oothan se sinäkin vielä täällä. Minä jo arvelin, et oot menny jo. Hääpäivää ei tullut pahemmin juhlittua tällä kertaa. Yleensä on käyty jossain ravintolassa syömässä jne. mut nyt tän mahan kans ei huvita enää mihinkään ravintolaan lähtä, eihän tässä enää mahdu kohta pöydän ja tuolin väliinkään, niin et yltäis vielä syömäänkin
. Mies oli kyllä ihana, lähetti multimediaviestin töistä. kuvassa oli meidän lapset ja tekstinä Hyvää hääpäivää rakas. Ja kun olin yön ollu kipeenä ja aamullakin vielä oli pojalle sanonu, et äiti on vähän kipeenä, auttakaa äitiä. Ihmettelinkin, et mistäs nyt puhaltaa, kun poika oli niin avulias äitille eilen - teki jopa siskonsa puolesta hommia... siivoili jne.
:heart: :heart:.
Täällä ei sitten enää yhtään mitään ma-ti yön/aamun jälkeen. Kaikki supparit kadonneet :ashamed: . Ei auta poppakonstit ei, yritin eilen siivota, saunoin pitemmän kaavan mukaan ja päälle vielä mukavinta ässääkin. Ei auttanut häätöyritys vol. 20 (ainakin). Tämä omapäinen otus tulee ulos sitten kun haluaa
.
Viime yönä heräsin kahen jälkeen vessaan ja olin saada slaagin, et nyt vauva on kuollut masuun. Se oli jotenki niin oudossa asennossa liikkumattomana masussa, et kyllä siinä paniikki jo iski... :'( . Aikani koetin töniä masua ja rupesi sieltä vähän liikettä tuntuun, mut ei vielä rauhottanut mua. Unet kyllä karis aika tehokkaasti silmistä... mutta onneksi vauva rupes sit enemmän liikkuun ja äippäki rauhottu. Ei ollu kaukana et herätän miehen ja lähtään käymään OYS:ssa näytillä. Nyt vauva on kyllä taas liikkunut ihan kivasti. Ei yhtään näytä siltä, että ois lähtöä tulossa, joten perjantaina äippäpolille varmasti mennään yliaikaisuuskontrolliin ja sitä myötä käynnistettäväksi :kieh: . En ois tuota käynnistystä halunnut kokea... Taidan vetää tällä hetkellä pohjia rv:ssakin...
SMSM ja Hippu rv 41+2