Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

Hurjasti onnea kaikille vauvan saaneille:) :flower:

Ja näillä näkymin tuoreimmalle hurmaajan saaneelle Paille!! Oikein paljon onnea :heart: Poikahan sieltä sit tuli, eikö niin lupailtukin? Nyt vaan ensimmäisistä päivistä paljon kuvia, poika kasvaa ja muuttuu hirveesti ensimmäisinä päivinä:)

Jaahas, neiti huutelee:) Nyt menossa joku ihmeen vaihe ku on melkein koko ajan tissillä. Aamulla 9 eteenpäin saattaa nukkua pidemmän pätkän ja sit illalla 6 eteenpäin. Muuten on syönyt noin 1-1,5 h välein.

- Chili ja neiti 12pvä :heart: :heart:
 
Ihanaa Pai! Paljon onnea. :flower: Tulehan kertomaan, miten kaikki meni kunhan ehdit. :) Ja isot onnittelut myös nedralle ja Mamcellille pienokaisista! :heart:

Muffin Ihanaa, että sait vauvan kotiin ja paino on lähtenyt taas nousuun!

Jotain ruokaa nassuun ja sitten pienen kanssa päikkäreille. |O
 
Pai Onnea Onnea pienestä pojasta :heart: :heart:

millanen onnea talokaupoista :D

ihanaa kun vauvoja tupsahtelee jo melkein päivittäin! :heart:

vatsakkaallakin kuullosti lupaavalta :) Liekkö jo lähtenyt nyytin hakuun :heart:

Täällä vietellään rauhallista lauantaipäivää kera vauvantuoksun :heart: Kuunnellaan Toivon kanssa AMORPHISTA :D Ihanat I :heart: DAD- kledjut päällä :D

Lauralle vielä, että kannattaa sanoa vieraille ettei sovi kyläily jos väsyy liikaa!! Itellä ainakin 3huonosti nukuttua yötä takana, niin ei huvita kyllä olla passaamassa vieraita joka päivä!! :ashamed:


Maamin ja Toivo 3pvää :heart:
 
Kaikille vauvaantuneille hirveen isot onnittelut näin yhteisesti :heart:

Täällä ei mitään merkkejä synnytyksen alkamisesta :( Torstaina oli neukku, ei ollu vieläkään poika laskeutunu kunnolla. Mitenkähän tuota vois edesauttaa... kaikki muuten ok, painoa oli vkossa tullu kilo lisää ja turvotusta on ja kovasti. Uhmasin eilen turvotusta, ja vetelin hyvillä mielin suolaisia sipsejä. Kun kerran mieli teki, ja toisaalta herkuttelut tulee loppumaan (tai ainakin vähenemään radikaalisti), kuhan vauva ulostautuu. "Muutamat" ylimääräiset kilot on karistettavana :whistle:

Lähdetäänkin kohta ulos picnikille. Mukavaa vkloppua teille toivotellen :wave:

retuli ja Önni-poika 39+3
 
Tyttö syntyi 14.7 klo 03:38, painoa 2980, pituutta 49 cm. Synnytyksen kesto noin 5 tuntia, josta ponnistus alle 10 min. Sairaalassa ehdittiin olla 2 tuntia.Tänään kotiuduttiin ja nyt opetellaan tätä uutta eloa :) Kirjoittelen synnytyskertomusta myöhemmin lisää, mutta tiivistettynä voin sanoa, että kohdallani synnytys oli aivan ihana kokemus!

A + Mytty
 
onnea pai,tridian ja punaposket :flower: :heart: ja muille vauvansa hakeneille,jos jonku unohdin.

kyllä mie olen ihan selvästi vimppa joka vauvan saa täällä,ei niin mitään merkkejä edelleenkään ilmassa :ashamed: :(

tänään kävin shoppailua harrastaan,eipä muuta.vaan kaupassa tuntui jotenkin inhottavalta olo,ahisti ja hikee puski pintaan.ei kiva.

uni tuntuu maistuvan nyt myös hyvin,kokoajan voisi vaan nukkua.mitään ylimäärästä ei tahdo jaksaa enää.

tänään piti olla mun ja SMSM treffit oysissa,vaan ei mun osalta enää maha toteutua,jos ei sitten illasta tule yllätys lähtö.

mulla alko tänään totisesti tuntua että poika tuolla masussa köllöttää,ultrassa kun eivät ke vahvistaneet et tyttö se on.sanoi vaan se hoitaja et pojan vuorohan se olisi.rakenne ultrassa silloin vain sanoi että tyttö tulee,vaikka mulla oli poika olo siihen asti.kattelin peilistä masua tänään ja minusta se näyttää ihan pojan mahalle.saapa nähdä.kaikki on vaan tyttö voittosta jne.....jännitys pitää siis loppuun asti.

taas on niin kuumaki,en tykkää.saapa nähdä miten menee seuraava yö,hikoillessa kuitenkin.

virpi ja asukki 38+4
 
punaposket ja tridian Onnittelut pienoisista :flower:

Millonhan sitä olis oma vuoro???

Vaavi liikennöinyt tänään hirmu vähän, käytännössä ei ollenkaan..jätskin söin ja nyt pitää lähtee kellimään tuonne sohvalle ja kuulostella mittee pieni mahassa sannoo..jos ei sano mittään ni sitten tulee lähtö kysissä käymään...
 
Poppins
Hei kaikki! Olen lueskellut palstaanne ja nyt vihdoin sain kirjauduttua itsekin tänne. Olen 28-vuotias ja odotan esikoistani, joka tulee ilmeisesti olemaan tyttö? Laskettuaika on 19.7. eli jo ylihuomenna ja tarkoitus on synnyttää Jorvissa.

Onnea Pai:lle , meillä sama ikä ja sairaala joten olen lueskellut sun juttuja varsinkin tarkasti.

Onko muilla teillä ollut paljon vihlontaa kohdunsuulla? Mulla on ollut yhtenäkin päivänä koko päivän, ja kaikki liikkuminen ja käveleminen on vaikeaa. Toinen vaivani, joka on ollut jo ennen äitiysloman alkua on jalkojen turpoaminen.

Jos jollain liikenee aikaa vauvanhoidolta niin olisi kiva tietää mitä ennakkomerkkejä mahdollisesti teillä on ollut juuri ennen synnytyksen alkamista. Maanantaina olisi neuvola, saa nähdä tuleeko mentyä vai onko lähtö synnyttämään ennen sitä! Ei kyllä vielä tunnu siltä...

 
Termiitti82
Onnea täältäkin hirmuisesti jakaantuneille!
punaposkella taisi todella olla hyötyä vyöhyketerapiasta! :eek:
täällä ei mitään, ei niin mitään, vaikka minäkin siinä kävin.
olenhan sanonut jo pitkään ettei tämä tule täältä omin avuin, tunne on se ollut koko ajan. huomenna jo viikko yliaikaa. :ashamed:
maanantai alkaa olemaan minun viimeinen niittini, silloin 8 päivää yli, ja näillä koko arvioilla aion marssia taysiin että nyt pitää jotain tapahtua. vaikka harmittaahan se hirveesti jos sitä yllätyksellisyyttä luonnollisesta käynnistyksesta ei saisikaan tästä kakkosesta kokea.

-riutunut termiitti 40+6-
 
Suuret onnittelut Tridian ja Punaposket pienokaisista! Aivan ihanaa Tridian, että sulla on mennyt synnytys hyvin.

Tervetuloa Poppins! Ehkä olet jo tietoinenkin, mutta omalta kohdaltani voin sanoa, että ei ollut kertakaikkiaan mitään oireita synnytyksen alkamisesta ennen h-hetkeä. Ainoa mikä oli, oli että pari päivää ennen syntymää (rv 40+6) tuli yhtäkkiä sellainen olo, että kyllä se sieltä vielä itsestään tuleekin. Oikeastaan puolet raskaudesta olin ollut varma, että käynnistykseen ollaan menossa. Eli toisin sanoen kyllä se lähtö voi tulla koska vain.

Mistä tulikin mieleeni, että Rae, kirjoitit aiemmin, että tulet tänne kyllä kertomaan jos lähtö tulee. Mulle kävi niin, että tarkoitus oli kovastikin tulla kertomaan. Vedet meni ja mies teki mulle jo pyyhkeillä vuoratun paikan ja laittoi siihen koneen valmiiksi, ja jo täällä palstalla olinkin, kunnes niiden vesien kanssa alkoi mennä niin mahdottomaksi homma, että jäin vangiksi vessaan. Eikä mennyt kuin hetki ku oli meininki jo niin kipeää, ettei olisi tullut mieleenkään mitkään tietokoneet. Eli noinkin voi käydä :)

Saga ja poika 8 vrk
 
Jaka mulla on la viimosten joukossa elikkäs 27.7(se on ultran mukaan)ja 14.7 menkkojen mukaan.täytyyhän se jonku vetää aina sitä häntäpäätäkin ja se näytän olevan mie,mahanpa olla vielä elokuun alussa yhtenä kappaleena.ei houkuta yhtään kylläkään.nyt vain tänne niitä supistus aaltoja ja äkkiä tai menis ne veet tms....

tervetuloa joukkoon poppins =) :flower: mulla sitä vihlontaa on joka päivä,etenkin jos käännän kylkeä sängyssä/sohvalla tai jos nousen vaikka yhtäkkiä ylös.mulla niitä ennakko merkkejä ei ole ollut kuin kolmannella sen verran että selkää jomotti sikana,supparit tuntu siis ekana siellä.eka synnytys alko vesien menolla jonka jälkeen hitaasti mutta varmasti alko supparit,toka raskaus alko heti supistuksilla ja kolmas alko niillä selkä jomotuksilla päivällä ja yöllä meni veet ja alko heti kovat supparit.saapa nähdä miten tää neljäs alkaa.synnytystä odottaen......
 
rouva saga Voihan se tietty olla niinkin, sitten varmaan pitää mies laittaa jotain tänne kirjotteleen :D Mut jos alkaa silleen ennakoivasti ni jos sitä sitten ennättäs kirjotteleen..tietty jos lähtö tulee ihan yks kaks ni ei sitä sitten ennätä..jännäillään ja odotellaan :LOL:

poppins teretulemas joukkoomme jo suurilta osin poksahtaneeseen :D :LOL:

Ääää....äsken tuli YKSI supistus... siitä se lähtee siitä se lähtee :LOL: Voi helvata, ei miula kyllä oikeesti oo elämää ku voin täällä tyyliin jokaisen supistuksen käydä erikseen kommentoimassa :LOL:
 
Heips,
meille syntyi sektiolla 15.7. klo 13.57 pieni poika, 3770g ja 50,5cm. Vauva voi hyvin ja pääsimme jo sairaalasta! leikkaushaava tosi arka ja kipeä, mutta muuten kaikki hyvin :)

tsemppiä vielä masukkaille!!!

ekks oli ainakin ku pätsi, synnärillä ilmastointi mut vuodeosastolla ei..


KÄÄKKÄNÄ JA LAPANEN 2VRK
 

Yhteistyössä