onnea pai,tridian ja punaposket :flower: :heart: ja muille vauvansa hakeneille,jos jonku unohdin.
kyllä mie olen ihan selvästi vimppa joka vauvan saa täällä,ei niin mitään merkkejä edelleenkään ilmassa :ashamed:
tänään kävin shoppailua harrastaan,eipä muuta.vaan kaupassa tuntui jotenkin inhottavalta olo,ahisti ja hikee puski pintaan.ei kiva.
uni tuntuu maistuvan nyt myös hyvin,kokoajan voisi vaan nukkua.mitään ylimäärästä ei tahdo jaksaa enää.
tänään piti olla mun ja SMSM treffit oysissa,vaan ei mun osalta enää maha toteutua,jos ei sitten illasta tule yllätys lähtö.
mulla alko tänään totisesti tuntua että poika tuolla masussa köllöttää,ultrassa kun eivät ke vahvistaneet et tyttö se on.sanoi vaan se hoitaja et pojan vuorohan se olisi.rakenne ultrassa silloin vain sanoi että tyttö tulee,vaikka mulla oli poika olo siihen asti.kattelin peilistä masua tänään ja minusta se näyttää ihan pojan mahalle.saapa nähdä.kaikki on vaan tyttö voittosta jne.....jännitys pitää siis loppuun asti.
taas on niin kuumaki,en tykkää.saapa nähdä miten menee seuraava yö,hikoillessa kuitenkin.
virpi ja asukki 38+4