Lantionpohjanlihakset Mulla ei niitä ole hirveesti tullut koskaan treenattua, mutta ei ne ole kyllä synnytyksessä menneet miksikään. Mut kannattaa toki treenata niitä, minä vaan en tahdo koskaan muistaa...
kapaloiminen on kyllä hyvä rauhoituskonsti pikkuiselle ja samaten on kantoliinassa kuljettaminen. Minä kävin lasten kans kävelylenkilläkin niin, et lapsi oli kantoliinassa. Samaten kotihommia saa tehtyä paremmin, kun laittaa liinaan, jos ei muuten tahdo mihinkään rauhottua.
Miehen loma meillä se alkaa viikon päästä ja oikeestaan näyttää olevan nappiajoitus, kun ei tämä täältä ulos tule.. Mies meinas alunperin ottaa lasketusta ajasta lähtien, mut minä sanoin, et ei kannata kun kuitenkin menee yli - niinkuin menikin.. tais vaan ottaa vieläkin liian aikasten.. minä kun ehotin, et ois ottanut elokuun alusta. Silloin ois alussa kerennyt enemmän kulettaan esikoista koulutaksille. Nyt ei kerkee kuin muutamana päivänä koulun alusta, koska ei ole kuin 3 vkoa lomaa jäljellä. Kesäkuussa kun piti jo viikon.
Täällä viileni nyt, piti ihan laittaa ikkunat kii ku heräsin - tuntu niin viileeltä. Ulkona +14,7, pilvessä ja sataa vettä. Ja sehän tais olla, et kun helteen jälkeen viilenee niin alkaa sairaalat odottavista ruuhkautuun. No jospa sitä nyt sit Virpin kans treffataan OYS:ssa viikonloppuna
.
Rae89 Toivotaan, että säästyt nyt vyöruusulta ja sokrutkin pysyis rajojen puitteissa :hug: .
Mulla oli kans kahta aikaisempaa lasta oottaessa joku kutiseva ihottuma-alue reidessä ja pakarassa, mut se ei muistaakseni ollut kipeä. Sitä arveltiin nokkosihottumaksi. Hoidin sitä kortisonivoiteella ja aloe vera geelillä ja niillä se lähti.
virpi1980 Huhuu... täällä ollaan vieläkin - kokonaisena! pyörälenkistä: huvittavalta se varmaan näyttikin
, lapset kaahaa pyörillä eeltä ja tällanen norsuankka lyllertää perässä. Kyllähän nuo autoilijat Kuusamontiellä aika pitkään kattovat
. Lapset ajo aina jonkun matkaa ja pysähtyvät sit oottamaan mua. Pikkasen vaan rupes huolettaan matkan aikana, et mihinkähän tuon pyrstönsä pyllistää... vessoja kun ei ole ton n. 4 km matkan varrella ja kun on tää krooninen pissahätä. Arvelin sit et enköhän minä kotia kerkee... mut ei piti sit tuolla metässä pururadan varrella paljastaa pyrstö sääskien syötiksi
ja pelätä kokoajan, et joku lenkkeilijä yllättää mut. Ois siinä lenkkeilijä saanu ikuiset traumat
. Ja kodin lähellä muksut tosiaan karkas kotia asti... ja äippä lyllersi perässä joskus aikojen päästä.
Mies soitti töistä kotia juostessaan, et pyöräilläänkö kotitien päähän häntä vastaan, no taas mentiin. Ja sit piti käydä pojan kans vielä kerran kotitien päässä.. Sit käytiin vielä Rotuaari Piknikissä kuunteleen yö:tä ja auto jätettiin sen verta kauas, et taas sai kävellä. Ja jollakin oli alapää seuraavan yön niin maan perusteellisen kipeä. Kääntyessä kyljeltä toiselle tuntu, et huuto pääsee... :kieh:. Onneksi ei tarttenu käydä ku yhen kerran vessassa ja sekin oli yhtä tuskaa. Ei näköjään noin pitkä lenkki mulle enää sovi :ashamed: . Onneksi kuitenkin nukuin viimeyön tosi hyvin ja heräsin vasta 9 aikaan...
Nyt tosiaan nuo ilmat viileni ja sehän merkkas, et vois synnytys alkaa... jospa me viikonloppuna sit treffattas
.
vatsakasilmanvauvaa Täällä kans krooninen pisuhätä
. Aattelin jo, et vois muuttaa osoitteeksikin tuon vessan, kun siellä taidan kohta suurimman osan päivästä viettää
Kepsukka Onnea sektioon ja vauvanhakureissulle :hug: .
Turhautunut olo on täälläkin, vaikka toisaalta tähän pitäs olla jo tottunut, kun kaksi aikasempaa muksuakin synty la:n jälkeen - vaan ei. Kyllä tässä ois valmista kauraa jo laitokselle. Tuntuu jo et kaikki muut saa nyyttinsä, mut minä oon täällä vielä elokuussakin
.
Pai80 Sulla kyllä kuulostaa lupaavalta, taidat sinäkin saada vauvelin ennen mua. Tahtoo kans.
virpi1980 Mulla on normaalistikin, ilman raskauttakaan, et jos verensokeri menee liian alas tulee huono olo.
Muffin :hug:, onneksi veit pienen aikanaan sairaalaan. Toivotaan, että saatte rakkaan vauvan pian takaisin kotihoitoon. Ja toivotaan, että imetys lähtee vielä hyvin käyntiin. Ja tosiaan noiden pienten kohdalla ennemmin kannattaa käydä kyllä ihan varmuuden vuoksikin näytillä vaikka turhaankin, ne kun ei ite osaa kertoa pahaa oloaan. Mut toi väsähtäminen ja vain nukkuminen on kyllä jo hälyttävä merkki.
tepa0 oikein paljon onnea peikkopojasta :flower: :heart:
Sherine Kuulostaa lupaavalle... jospas se kohta sullekin lähtö koittaa vauvanhakureissulle.
Pitänee ruveta jotain touhuamaan tällekin pävää...
SMSM ja Hippu rv 40+4