Huomenta!!
Onnea vauvaantuneille!!!
Täälläkin ollaan edelleen yhdessä koossa, eikä mitään merkkejä jakautumisesta. Meillä on myös alkanut "jokojoko"- kyselyt, mikä lähinnä huvittaa (toistaiseksi...) suunnattomasti. Etenkin kun omat vanhemmat kyselee asiaa- niillehän me ei varmasti ilmoteta sitten kun vauva päättää ulostautua...Lisäksi ex soitti ja kyseli, onko jo uutisia
Nauratti kyllä, et ensimmäiset kysyjät on sisko, äiti ja ex. Ollaan tosiaan hyviä, voisiko sanoa jopa ystäviä, ja molemmista tuntuu lähinnä absurdilta, että ollaan seurusteltu joskus kome vuotta ja asuttu yhdessäkin
Joku kysyi, että miten mun rakko selviää pitkistä kävelylenkeistä: ei se selviäkään. Joko suunnittelen reissun niin, että pääsen matkalla hotelli helpotukseen tai sitten niin, että käyn ihan rehellisesti puskapissillä
Voin vaan kuvitella, mikä näky oon tän vatsani kanssa siellä kyykkiessä, mut jos en ois tähän ryhtynyt, oisin saanut jättää lenkit jo puolivälissä raskautta. .Sitä paitsi kun vertailukohtana on puskapissi ja sissip...a 25 asteen pakkasessa viikon ajan, tuntuu yksi nopea vierailu puskassa kesäaikaan, jopa luksukselta
Vauvan syömisestä
Pai80 kyseli. Olin ihan samaa miettinyt, et pitääkö se oikeesti herättää syömään noin tiheään. Toiv. kasvais hyvin, eikä tartteis. Jos nyt siis ylipäänsä nukkuu yli kolmen tunnin pätkiä sitten kun suvaitsee tulla ihmisten ilmoille.
OliviaKirjoittelit aiemmin noista lantiopohjan lihaksista. Muistin aiemmin tehdä niitä ihan suht säännöllisesti ja nyt totesin, etten oo muistanut treenailla piiiitkään aikaan. :/ Ehtiiköhän sitä vielä vähän muistutella itseään siitä, missä ne oikeen on. Toivon, et kaikki muu liikunta on tehnyt myös tuonne alueelle tehtävänsä, etteivät ois ihan kauheessa kunnossa.
vauva ja pöpötEn ollut ajatellut ollenkaan, etteikö vauvaa voisi viedä aika saman tien pois neljän seinän sisältä :ashamed: Toisaalta kun meillä on toi koiraotus, mie luulen, että kaikki bakteerit ja pöpöt, jotka haluaa löytää tiensä meille, sen myös löytää. Koirataloudessa kun tuntuu, et lian ja pölyn määrä on koko ajan valtava ja tassuissa kulkeutuu ties sun mitä. Pitäiskin varmaan kuitenkin sijoittaa siihen sitteriin, vaikkei millään raaskis... Peiton päällä lattialla en välttis viitti pientä pitää, kun tuntuu et siellä pyörii hirveä määrä moskaa ja likaa..
JaKaMeillä ei oo city crosseista vielä käyttökokemusta, mut tuossa nurkassa ne odottaa. Ovat tosiaan yhdistelmiksi musta suht sirot ja kevyet työntää. Mun käsityksen mukaan duo edget on melko erioloiset kuin noi crossit. Painavammat ja toki myös tukevammat. Korjatkaa joku, jos puhun palturia... Ja meillä ei oo city koppaa, vaan ratasosan päälle quadrolift eli se emmaljungan pehmee koppa.
heliseMelkoisen valveutunut appiukko sulla!
Mulla on vähän samantyylinen ja siltä voi odottaa suusta melkein mitä tahansa. Hyväähän tuo tarkoittaa, mut välillä vois tosiaan miettiä, mitä voi ja mitä ei voi sanoa. Se "kauhisteli" joskus alkuvaiheessa mun vatsan kokoa ja tiuskahdin sille siitä hieman(en todellakaan ollut sinut vatsan kasvun kanssa) ja se totesi, että kyllä jokaisesta raskauden vaiheesta pitää nauttia....Aaaarghhh. PITÄÄ NAUTTIA. Mutta jos ei nauti. Ei se mihinkään kirjoihin oo kirjoitettu, että kaikki naiset ovat synnynnäisiä odottajia ja äitejä :headwall: Mut joo, ihana appiukko on silti, se nyt vaan on vähän semmonen omalaatuinen
Niin ja kukas se eilen ensimmäisenä soittikaan miehelle, et onko mitään merkkejä synnytyksen alkamisesta...Appiukkohan se.
SolnushkaIhana synnytyskertomus, kiitos sen jakamisesta!Ja onnea vielä kovasti!!!
:hug:
Pai80Mulla oli kanssa vahva tunne, tää tulee pari päivää etuajassa, mut eipä sit tullutkaan. Niin ja mulla on menkoista laskettuna ollut la jo kesäkuun puolella
Mut sepä oli niin superpitkä kierto, et noi laskutoimitukset ei oikein siihen passanneet. Mut kyllä ne vaavelit sieltä ulos tulee ja mie luulen, et sit kun on ulos tulleet, joskus heikkona hetkenä toivoo, et oispa vielä masussa...
PyöräilystäMe käytettiin just mun pyörä korjaamolla, kun alkoi ahdistaa, että joka paikkaan, minne mennään kahdestaan, piti mennä parin vkon ajan autolla kun pyörä odotteli huoltoa. Eli pyörällä sitkutan miekin edelleen. Talven ajoin myös pyörällä, mikä ei ehkä ollut kauheen fiksua, kun olen suht herkkä kaatumaan sillä..Mutkun ei meillä ollut silloin autoakaan, eikä täältä pääse linkilläkään mihinkään. Taisin mie kerran kaatuakin alkutalvesta, mut menin tyylikkäästi kyljelleen, eikä sattunut mitään. Eilen tosin tehtiin miehen kanssa pyörien vaihto, kun omassa ajoasento on sellanen, et tuntuu et maha laahais melkein maata
Sykkeet toki nousee välillä ylöskin, mut mie en oo niiden kanssa ollut muutenkaan kovin tarkka, Ehkä oon jopa liian korkeilla sykkeillä mennyt noi kävelylenkitkin, mut toivon, ettei sillä oo mitään kurjia seurauksia.
matonpesu ois meilläkin tänään tai huomenna edessä ja ihan perinteisellä tyylillä. Mies saa luvan tulla mukaan, mut eiköhän me yhdessä pestä. Jos vaikka sais sillä jotain aikaiseksi. On muuten niiiin törkeän likaiset matot, että hävettää... :ashamed:
Kiitos vielä kerran teille, jotka kirjoitatte vauva-arjesta. Tuo vähän realistisuutta tähän omaankin ajatteluun. Olen viime aikoina nähnyt vaan "helppoja" lapsia ja tässä on vaarana se, et putoon korkeelta ja kovaa, jos todellisuus iskeekin päin kasvoja. On kiva lueskella erilaisia kokemuksia ja tuntemuksia siitä, mitä äityis herättää. Kiva ois kuulla myös siitä, miten teidän miehet ovat ottaneet isyyden omakseen? Onko tullut jotain yllätyksiä? Onko omasta miehestä paljastunut jotain uutta? Mielelläni kuulisin tästäkin
Koira ulos ja sit takasin pötköttää sänkyyn. Nukuin ihan super huonosti ja masu on ollut sekaisin jo monta päivää, mikä vetää olon ihan naatiksi :$ Tsemppiä kaikille!
A + Myttynen 40 + 1