Helise Mä en yleensä pala milloinkaan,johtunee geeneistä. Oon aika papu muutenkin, eikä tarvi kun nähdä aurinko telkkarissa ni tarttuu jo puol astetta rusketusta pintaan... :kieh: Äitin biologinen isä kun on Kreikkalainen niin sieltä puolelta sitten tulee tuo helposti värin tarttuminen. En pidä ite rusketusta mitenkään kivana asiana,ennemmin olisin vaalea,tai ihan hieman päivettynyt kun ihan papu.. :| Mutta nyt ei oikeen ollut muita vaihtoehtoja kun istua siellä auringossa kun puistoiltiin kulkueen jälkeen, toivotaan ettei nahkat nyt ihan kuitenkaan lähde... :$
Tänään illalla sain aikaseks pakattua jo vähän tuota
sairaalakassia vihdoin ja viimein...
Siel on nyt Pippurille vaatteet kotimatkalla molempia kokoja varmuuden vuoksi eli 50cm ja 56cm pitkähihaset bodyt ja housut,pikku pikku sukat ja tumput + pipo... :heart:
Ja itselle pakkasin valmiiks hygienia tarvikkeita,shampoo + hoitoaine, suihkusaippua ja rasvaa plus teitty hampiharja ja tahna. En oikeen muuta keksiny sinne viel änkeä..
Itelle vois tietty varmuuden vuoks pakata mukaan alushousut mutta kun noita imetysliivejä ei ole edelleenkään tullut ostettua koska en uskalla ostaa etukäteen,sillä tän kokoset maksaa niin paljon ettei viittis hukka ostoksia tehdä..
Mutta oon kyllä ajatellut ottaa mallia jostain muustakin palstalaisesta joka kertoi "jättäneensä" sairaalan seksyt verkkopöksyt jalkaan..
TOIVOTTAVASTI en ole nähnyt unta tästäkin asiasta...
Niin ja lähtiessä laitan päälleni varmasti lökövaatteet jo ihan vaan matkalle joten niissä sitten aion myös kotiutu. Ja kun kerran sairaalasta saa lapselle vaippoja tarpeen mukaan niin kyllä tuo kotimatka menee yhdellä vaipalla joka on sitten jo siellä sairaalassa laitettu
Samoin kuin liivinsuojat äideille sponssaa sairaala,joten sieltä ajattelin päälle jättää kotimatkan ajaksi kertakäyttöiset,saa sitten nähdä millä saan ne pysymään...
Luovaa ajattelua tullaan tarvimaan koitutuksen yhteydessä... B)
Hmm,olikohan sit viel jotain muuta.. Kameran akun laitoin tänään lataukseen kun se oli loppumassa ja puhelimen laturin heitin jo laukkuun myös..
Neuvolakortin tarviin tietty myös sinne matkaan mutta se kulkee tuolla mun käyttölaukussa muutenkin nykyään jokapaikkaan mukana..
Eiköhän siinä sitten ollukkin jo kaikki tarvittava
Ollaan tänään vietetty miehen kanssa ihanaa päivää..
Aamupäivästä heiluteltiin vähän lakanoitakin ja sitten me käytiin tänään jumbossa ( taas kerran pyörin siellä siis...
) syömässä ja vähä kattelee alennusmyyntejä,ja kaupassa käytiin ja päätettiin että teen meille mustikkamuffinseja ja niistä tuli super hyviä! Söin jo 4 niitä...
Pakko pitää sormet kurissa kun on tiistaina se toinen lääkärin käynti neuvolassa ettei siellä sitten olis ne sokerit plussalla kun edellis kerralle ne oli jo tasoittuneet ja pissa oli puhdas,ja tää turvotus johtuen kuumuudesta omalta osaltaan varmasti nostaa taas painoa huimasti.Kotivaa´alle en ole edes uskaltatunut vaikken ole syönytkään mitään sellasta mistä sitä painoa erityisesti vois tulla...
Tuo ukkeli ollut muutenkin viime päivinä ihan huomaavainen ja pitänyt oikeen super hyvänä mua,silitellyt masua vähän väliä ja ollut niin ah SUPER<3<3<3
Tänään se oli ostanu mulle yllärin ku kävi kirjakaupassa pyörimässä sillä aikaa ku mä katoin vaatteita. Betty Boop kynän,viivottimen,terottimen ja kumin,kun tykkään tehdä ristikoita..
Ei ollu itku kaukana kun olin niin otettu...
Mä sitten ostin puolestani sille bodyshopista Hamppukäsirasvaa oikeen kunnon putkilon kun sen kädet menee töissä aina niin kauheeseen kuntoon
Oli sekin otettu lahjastaan...
Tiistaina mennään yhden omakotitalon näyttöön,ja ollaan puhuttu että tehdään siitä tarjous mikäli se näyttää myös paikan päällä hyvältä,se oli molempien työmatkan kannalta täydellisellä paikalla 30min molemmille työmatkaa,mulla tosin enemmän kilometrejä mut melkeinpä vaan motaria
Mutta nyt on tullu taas kirjoiteltua niin pitkään ja omaa napaa vaan ja ainoastaan AGAIN,että taidan hypätä hetkeks tohon sohvalle viel jos vaikka jotain ohjelmaa löytyis telkkarista ja sit suihkun kautta nukkumaan,Matsui pitää hyvän huolen kun mies on yön töissä..
ps. Se Matsui on sitten se uusi tuuletin ennen kun joku saa päähänsä jotain muuta.. :saint:
Millanen ja muffinseista innoisaan masussa koko illan pomppinut Pippuri 36+3
Muoks. Kiitos synnytyskertomuksesta Mattilanmamma..