Heinäkuun Hurmaajat 2010

Heippatihei pitkästä aikaa!

Mulla vaan pahanee tää olo, ihan kamalaa yökötystä. Aamut on pahimpia, mutta samoin jos pääsee nälkä edes pikkuse kolkuttaa nii auta armias mikä olo. Samoin kaikki hajut mitä tulee ruuan laitosta yms. Etoo etoo etoo! :x :'(

Eilen vetelin koulussa koko aamun viinirypäleitä, se pikkusen autto. Tänää jäin kotii, ois onneksi ollu ihan lyhyt päivä vaan. Huomenna taas taistelu koulussa kun on aikanen aamu... Voih. Neuvola silti ens ma, ei siis enää pitkä aika.
Ostin muuten aivan ihana pallokuvioisen bodyn viime viikolla! Hiukka ajoissa, mutta kai sitä nyt edes jotain saa ostaa,hih :whistle: mies katto vaan että jaahas, et sitten malttanut :D

Dana88: Mulla sama homma, koulussa jää kaiketi harjottelut hoitamatta mikäli tää raskaus onnellisesti jatkuu loppuun asti. Mulla olis keväällä 2 eri harjottelua, eka maaliskuusta huhtikuun loppuu ja toka toukokuusta kesäkuun ekalle viikolle. Eli ainakin toi vika jää kai tekemättä, oon hoitoalalla. Minkä alan harjottelui sulla olisi?

Jaa nyt sitten pakertaa koulutehtävien parii. Ennen joulua on viel viisi tenttiä ja mulla on motivaatio nyt nolla ku väsyttää ja on kehno olo. Kurjaa.

Nyt motatkaa mua ja sanokaa ettei saa valittaa!

Moikkamoi!
 
Mä olen vielä malttanut mieleni noiden vauvahankintojen kanssa. Eilen sentä vähän kattelin vauvatavaroita netistä. On ollu jotenkin tosi kurja mieli koko viikon. Järjetöntä itkuherkkyyttä ollu tällä viikolla. Mutta kyllä tää tästä.
Ei ois enää hirveesti odottamista ekaan neuvolaan. Jännittää ihan hulluna.
 
hui kamalaa kun nämä sivut etenee vauhdilla.ei taho pysyä mukana.mulla töissä niin hankalia välivuoroja,ettei koneelle tahdo olla aikaa.

onkos täällä ketään joka ei aio ottaa possupiikkiä?minä olen sen kannalla(vielä ainaski)että en sitä ottas.mutta sääpä nähdä muuttaako aika mielen tai neuvolantäti....

minulla ei ole mitään "oireita"että olisin edes raskaana,jotenkaan edes usko sitä todeksi.tein kaksi testiä,eka näytti haalean plussan,toisen sain tehtyä väärin jotenkin koska näytti että epäonnistui.tilasin kuitenkin neuvolaan ajan,se olisi ensi torstaina elikkäs 26pv.jänskättää.ultrasta ei ole tietoakaan milloin sinne pääsen,oulussa se on tuossa 12 viikon tietämissä vasta!

onkin jännä saada kesävauva kun kaikki kolme lasta on syntynyt keväällä.toivottavasti saadaan oikein mukava kesä B)

onnea kaikille muille odottajille,toivotaan että kaikki menee hyvin :heart:

Virpi1980 ja masuasukki?6+1
 
Heips!!

Kylläpä tosiaan täällä ollaan innokkaita kirjoittelemaan, hyvä hyvä =)
Sain vihdoin neuvolantädin kiinni ja varattiin eka neuvola-aika ja ultraankin sain jo ajan, kun täällä Tampereella on ne ajat tosi tiukassa!
Eli eka neuvola ois sitten 9. joulukuuta ja ultraan sain heti tammikuun 4. päivä ajan :heart:
On se jännä kyllä taas olla raskaana =)

Edelleenkään ei oo juuri oireita vielä, kuten ei ollut alussa esikoisestakaan. Nooh, ehkä pientä väsymystä on ilmassa, mutta voi olla myös syysväsymystä ;)
Mä en oo kyllä yhtään huolissani onko tuolla mitään, kun ei juuri oireita ole. Kyllä niitä kerkiää vielä tuleen ja pahin on kuiteskin edessä loppuvaiheessa taapertaa sen ison mahan kans :heart:
Mutta ymmärrän kyllä joidenkin kauan raskautta toivoneiden epäröinnin ja huolen. :hug:

Tosta vuodenajoista muuten.. On tosi kivaa kyllä saaha kesävauva nyt, kun viimeksi oli syysvauva. Saa pukeakin ihan erilailla, kun ei heti tarvi kauheita toppauksia laitella =)


Tuli muuten mieleen tossa, että kun tässä porukka alkaa kohta oleen vakiintunut täällä ja samat kirjoittelee, niin oliskohan ideaa perustaa ihan oma suljettu kerho tonne??
Sinne ei sitten vois ylimääräiset tulla lukemaan viestejä ja vois rauhassa kirjoittaa huoletta kaikesta, mitä haluaa =)
Ois sellainen oma porukka :heart:

Laittakaa mielipiteitänne

=) =)

Täälläkin voidaan jatkaa, jos ei ole innostusta, tuli vaan mieleen :heart:
 
Meidän vauvahankinnat varmaan on tällä hetkellä hoitopöytä,jota esikoisella ei ollut ja tuplaratttaat. Ne on kai aika pakolliset kuin lasten ikäero ois aikalailla tasan 1½ v.

Juu ihanaa saada kesävauva, kun eka oli talvivauva, niin ri tarvi tosiaan pakata toista ihan kauheasti, täytyy vaan toivoa, että ois aika viileä keäs, voi muuten tulla tuskaiset vikat kuukaudet
 
Kerhon perustaminen kuulostaa hyvältä, mutta odoteltaisiinko vielä joku viikko, että heinäkuun lopun lasketut ajat pääsevät varmasti mukaan?

Täällä on ihan kaameeta mielialojen vaihtelua. Itkuhanat on herkässä :) Ällötys jatkuu... suosikki on kuningatarpiltti. Se on sellainen raikas ja pieni kevyt välipala, ei öllötä ajatus syödä semmoista.

Minä opiskelin hoitoalalle kahden ensimmäisen aikaan. Molempien kanssa tein harjoitteluja, toisen kanssa lopetin juuri kun äitiysloma alkoi ja siinä sitten sain paperitkin :) Olin kyllä psykipuolella, joten ei tarvinnu hirveesti nostella ym. Mutta siis ei kannata heti ajatella että tarvisi jättää koulua vähemmälle. Katsoo rauhassa miten raskaus etenee :)

Eipä tässä kummoisempia!

Minä ja Tuhina 5+5
 
Jes, työpäivä on jo voiton puolella! :)

Minäkin kannattaisin kerhon perustamista, mutta jos tosiaan vielä jokunen viikko odoteltaisiin niin pääsevät kaikki halukkaat mukaan?

Hankinnoista: Ekassa raskaudessani, joka meni kesken, ehdin jo ostella ihania vaatteita ym. pientä kivaa. Nyt oon toppuutellut itseäni ja yritän tyytyä vanhojen ostosten ihailuun np-ultraan saakka. Vaunuja oon vähän varovasti katsellut, ja merkistä en tiedä vielä oikein, mutta jotenkin tuo limenvihreä-ruskea tms. toinen väri -yhdistelmät houkuttaa :)

Mites muuten onko kenelläkään koiraa? Mietityttääkö teitä miten karvakorva ottaisi vauvan vastaan? Meillä kun on sellainen iso 3v. hauva-neiti, joka on ollut meidän "vauva" ja saanut hirveesti huomiota koko ikänsä, niin vähän mietityttää että kai se ottaisi uuden tulokkaan iloisena vastaan..

Asiasta taas toiseen, joku tuossa mainitsi piltit ja alkoi tekeen sellasta mieli ihan älyttömästi! Ei muuta kun pilttejä siis hamstraamaan heti töiden jälkeen! :LOL:

virpi1980: Mä en ainakaan toistaiseksi aio possupiikkiä ottaa.

Kivaa torstain jatkoa kaikille, moips! :wave:
 
Helise Oon kans sos.terv-alalla, harjoittelu olisi huhtikuun lopusta kesäkuun alkuun. Ilmeisesti ei viel tietoa missä harjoittelu on, mutta olettavasti paljon seisomista ja mahollisesti nostelua olisi tiedossa. Ei ehkä taida vatsan kanssa onnistua, loppu keväästä pitäis olla jo aika aika iso vatsa. Olen vielä aika pieni kokoinen, joten vatsa alkaa tod. näk. vaikeuttaa liikkumista aika paljon.
Pitää täss pikkuruisesta ruudusta tihrustaa tätä tekstiä nyt, kirjoittelen täss tunnilla, hieman piilossa muilta. Uteliaita silmiä ympärillä, ei tarvi muitten tietää että oon kaksplus - fanaatikko :LOL:

Suljettu kerho on ihan hyvä idea :)
 
Kerhon perustaminen kuulostaa hyvälle, kuhan kaikki ehtii mukaan :)

Nuu: Meillä on koira ja 2 kissaa. Yllättävän hyvin on otettu vastaan puolin ja toisin. Koiran kanssa meen poitsu on ihan ku paita ja peppu. Kissoista hän ei välillä ymmärrä ettei kannata mennä hännästä kiskoon :D Aluksi koiralla tuli pientä mielenosoitusta ja pissaili sisälle, mutta sillä on ollut alusta asti vähän vaikeaa sen suhteen (osaksi lunnikoiraa ja ainakin netistä luin, että kyseisen rodun sisäsiistiksi opettaminen on välillä haastavaa)
 
Alkuperäinen kirjoittaja EricaH:
Tuli muuten mieleen tossa, että kun tässä porukka alkaa kohta oleen vakiintunut täällä ja samat kirjoittelee, niin oliskohan ideaa perustaa ihan oma suljettu kerho tonne??
Sinne ei sitten vois ylimääräiset tulla lukemaan viestejä ja vois rauhassa kirjoittaa huoletta kaikesta, mitä haluaa =)
Ois sellainen oma porukka :heart:

Laittakaa mielipiteitänne

Täälläkin voidaan jatkaa, jos ei ole innostusta, tuli vaan mieleen :heart:
Yahoosta löytyy jo tuollainen "suljettu osasto" heinäkuun mammoille (ei siis mulle... ;)), mutta eipä sinne ole ainakaan vielä näyttänyt suurempaa innostusta löytyvän.
Osoite sinne on: http://groups.yahoo.com/group/hulivilit/

Meillä oli eka neuvola eilen ja laskettu aika aikaistui päivällä, eli tällä hetkellä se on sitten 6.7.. En kyllä ymmärrä, että mistä toi tuli, kun kaikki laskurit ja taulukot näyttävät, että sen pitäisi olla 7.7. ja neuvolakorttiin täti kirjoitti kuitenkin eilisen kohdalle 7+0, vaikka tuolla neuvolan lasketulla ajalla sen olis pitäny olla 7+1. Vaimolle siellä ei tainnut tulla mitään uutta, mutta mulle täti lykkäs kasan aiheeseen liittyviä kirjoja ja lisäks vielä jonkun "Oppaana vanhemmuuden polulla" DVD:n. :) Verikokeissa pitäis käydä joulukuun alkupuolella ja ekaan ultraan sit joskus joulukuun puolivälin paikkeilla. Seuraava neuvolakäynti on muistaakseni 16.12.

Täällä on voitu pahoin oikein urakalla, on ollut aamupahoinvointia, iltapahoinvointia ja yöpahoinvointia. On kai välillä ollut päiväpahoinvointiakin. Aiemmissa poikaraskauksissa pahoinvointi on alkanut suunnilleen samaan aikaan, mutta ei ole kuulemma ollut läheskään näin rajua. Tyttöveikkauksia on sit kuultu neuvolan tädiltä ja samaa äitinikin veikkasi. Alunperin oli tarkoitus kertoa tuleville isovanhemmille vasta jouluna, mutta vaimon pahoinvointi ja väsymys olisivat tehneet asian salaamisesta turhan vaikeaa. Äitini kommentti oli jotain "Älä ny viitti! Meinaaksää tosiaan tehdä musta mummon?", kun kerroin että käytiin eilen neuvolassa. :LOL: Pojille asiasta tarvii varmaan kertoa lähipäivinä, kun alkavat varmaan jo ihmetellä miksi äiti ei meinaa päästä sängystä ylös ja ramppaa vessassa oksentamassa.

Possupiikin vaimo haki muistaakseni viikolla 4+6, eikä siitä tullut muita oireita kuin kipeä käsivarsi muutamaksi päiväksi. Pari ydinsotaa ollaan saatu aikaiseksi joistain ihan turhanpäiväisistä asioista, mutta muuten en ole joutunut mistään itkupotkuraivareista kärsimään. Olen kyllä yrittänyt parhaani mukaan tsempata, ettei tarvisikaan kärsiä. ;)

 
Dana88: Mulla olis molemmat harjottelut vuodeosastoilla sairaalassa eli nosteluita paljonkin tiedossa ja just jaloillaa työskentelyä päivät pitkät. Ja sillon kun vika harjottelu loppuu niin laskettuun aikaan on enää nippanappa 3viikkoa! Tuntuu hurjalta ajatukselta, että siinä sitä mahan kanssa taapertaisin :D Ja mulla ei ole edes ajokorttia joten kymmenen kilsan koulu/harjottelumatka menis pyörällä tai bussilla, mitä ei niin hirmu hyvin ees kulje tätä väliä.
Ja hei mäki oon aika pikkunen, 158cm! :)

Toisaalta oon aatellu, että jos en vois sitä harjottelua tehdä syystä taikka toisesta, niin voisin jotain teorioita sitten suorittaa. Tai ainakin käydä korottaa tenteissä parin kurssin numeroita..

Mutta saa nähdä, kuten siellä punaposket82 sanoikin, että seuraillaan miten etenee. Voihan se olla että ollaan elämämme voimissamme silloin :D

Aaa mä puurran enkun tehtäviä! Oon surkee enkussa, oikee opettajan ilo :LOL: :kieh:

Niin ja suljettu kuulostaa hyvältä mustakin.
 
Nuu82 Meillä on kaks koiraa. Vauvan vastaanotto tulee todennäköisesti olemaan vähän liiankin innokas. :) Mua ei niinkään huoleta, miten koirat suhtautuu vauvaan. Enemmän oon huolissani siitä, miten itse pärjään kahden remmissä kiskovan koiran ja vaunujen kanssa. :whistle:

Eli jos törmäätte ens syksynä Espoon perukoilla raivohulluun vaunujen pukkaajaan, joka on solmussa koirien remmeissä, niin tulkaa ihmeessä moikkaamaan! ;) (Tai auttamaan ainakin pinteestä...)

JP-78 Meillä kans aikaistui neuvolassa laskettuaika päivällä ja muistelen lukeneeni, että muillekin on käynyt samoin. Eli ilmeisesti heillä on jokin eri laskukaava?
 
Heippa vaan kaikille!

Varovasti kurkistelen tänne tänne teidän ihanan vilkkaaseen pinoon. Plussatestin tein maanantaina ja nyt menossa rv 5+5. Mulla on ollut kuopuksen jälkeen kaksi alkuraskauden keskenmenoa, joten ymmärettävästi vähän jännittää, miten nyt käy. Neuvola-ajan sain varattua ja se on 11.12.

Meille odotellaan nelosta. Isommat muksut ovat vuosimalleja -97 (tyttö ), -00 (poika) ja -08 (poika). Kovasti olisi tyttö toiveissa, mutta tietysti poikakin on erittäin tervetullut.

Ollaan oltu kuopuksen kanssa viikko kipeenä, joten vähän vaikea sanoa, mikä oire johtuu flunssasta ja mikä raskaudesta. Lievää pahoinvointia on ilmassa ja suolaista tekee enimmäkseen mieli (sokerihiiri olen normaalisti).

Tyttö-/poikaoireista olitte jutelleet. Esikoisen ja kakkosen (siis tyttö ja poika) raskauksissa mulla ei ollut pahoinvointia ollenkaan, kun taas kuopuksesta voin pahoin alusta noin viikolle 20 (poika). Se oli ihan järkyttävää, toivottavasti nyt pääsis helpommalla. Tytön raskaudessa mielitekona oli kaikki rasvainen ja epäterveellinen, esim. pizza, hampparit jne. Keskimmäisessä raskaudessa mielitekona oli hedelmät, varsinkin mandariinit, appelsiinit ja nektariinit. Kuopuksen kanssa ei ollut mitään erikoista. Tän viimesen viikon ajan mun on tehnyt ihan järjettömästi mieli fetasalaattia. Please, sanokaa mulle, että fetaa sai syödä raskausaikana?

Meillä on kuopuksen kanssa possurokotukset saamatta, kun ollaan oltu kipeänä. Ehkä huomenissa mennään hakemaan, jos ollaan kunnossa. Vähän tosin jännittää ja oon vieläkin vähän epävarma päätöksestä.

Eiköhän tää nyt alkuun riitä, menen lukemaan noita teidän alkuketjun juttuja :)

Sherine + masu 5+5

** Muoks. ikää mulla on 33-v. ja synnäri todennäköisesti NKL
** Muoks.muoks. ja siis laskettu aika 17.7. :)
 
Hauska lukea, miten samalta kuulosta danan ja helisen jutut, kun mitä omat mietteet on :) Pahoinvoinnista täältä lähtee kaikki sympatia teille! Itse jouduin sitten lähtemään töistä pois, tunnin siellä kerkesin olemaan ja kaksi kertaa oksensin sinä aikana. Tulin kotiin ja vedin kolmen tunnin päikkärit. Nyt vaan eto ja huimaa. Että ainakin vielä on raskausajan hehku pysynyt musta kaukana :)

Mäkin opiskelen hoitoalaa työn ohessa ja maaliskuun lopussa olisi kolmen vkon harjoittelu vuodeosastolla. Tossa vaiheessa vielä varmasti kunto olisi kohtalainen ja aikakin on lyhyt, mutta pitää katsoa sitten lähemmin jaksanko sen harjoittelun tehdä. Mä kun olen sijainen, niin en saa mitään opintovapaata, eli pitäisi hoitaa työ (joskin vain puolikas työaika) ja harjoittelu päällekäin, mikä käytännössä tarkoittaisi sitä, ettei kolmeen vkoon olisi yhtään vapaapäivää. Ja se voi käydä ehkä hieman raskaaksi. Mutta katsotaan nyt, miten käy.
 
Kylläpäs tänne tosiaan tulee vilkkaasti tekstiä. Ei meinaa perässä pysyä, työt on haittana :D Ja, tänä aamuna tein clearbluen testin viel, turhaan sitä sinne laatikkoon ois jättänny lojumaan. Ja heti kyllä tuli vahveekin vahvempi plussa, aivan huippua :heart: Nyt en kyllä testaa enään kertaakaan, heh!

Nuu , taisit kysellä aikaisemmin niist lugeista.... itse olen keltarauhashormonia joutunu muinoin käyttämään kun olin entisen mieheni kanssa hoidoissa. Eli ne luget tuki mahdollista raskauden alkua ja jatkumista. Oli ne kyl aiks öllöjä käyttää (IVF-hoidossa tosin oli viel 2 x 3 annoksella), mutta mitäs sitä ei vauvahaaveen eteen tekisi =)

Bambina , synnäripaikasta en ole viel 100 % varma, mutta luultavasti KYS... Mies asuu toisella paikkakunnalla (ei siis asuta viel yhdessä), ja tulevaisuus näyttää että minnepäin sitä asettuu =)

RouvaP ONNEA myös sinulle plussauksesta ja huikeista ultranäkymistä :heart:

Nyttensä täytyy joutua oikeisiin töihin... :D :wave:
 
Raskaudesta kertomisesta työpaikalla mulla ei ole nyt hätä kertoa, koska olen hoitovapaalla kuopuksen kanssa. Olin ilmoittanut meneväni takaisin töihin ensi syksynä, mutta nytpä tuli muutos, jos kaikki menee hyvin. Luulen, että raskausuutista ei töissä välttämättä oteta erityisen ilolla vastaan. Voi mennä systeemit sekaisin, kun en palaakaan syksyllä. Mutta ei se mitään, tällästä tää on. Onkin muuten eka kerta, kun olen raskaana, enkä ole töissä. Ihan kiva, saapahan lepäillä ja tuon kuopuksen kanssa voi ottaa päikkärit, kun isommat ovat koulussa.

Hankinnoista meille ei varmaan kauheasti hankintoja tule, kun tuon kuopuksen (1v.7kk) jäljiltä on kaikki tallessa. Tietysti, jos tyttö tulee, niin vaatteita täytyy ostaa. Pojan vaatteita on kasapäin. Kuopus on vauvan syntyessä 2v3kk, joten kaksostenrattaat täytyy varmaan hankkia. En vaan yhtään tiedä millaiset. Melkein olis pakko olla peräkkäin istuttavat, että mahtuis julkisiin ja että rattaat mahtuis meidän eteiseen, joka on tosi kapea ja pieni. Mutta eiköhän sitä ehdi ihmetellä...
 
Tervetuloa uudet :flower:

Ihana kuulla hyvistä ultrakuulumisista :heart:

Olivia81 ja Nuu82: Meillä on myös koira ja saa havaita mitä tuumaa vauvasta. Pojat ovat olleet sen verran suurempia, että niistä ei oo piitannu juuri mitään. Muutaman kerran on ollu siskojen vauvoja hoidossa, niin on innoissaan nuuskutellut riepuja, äidinmaito ja puklu haisee vissiin koiran mielestä hyvältä :D Minkä rotusia koiria teillä on? Meillä on labradorinnoutajauros (2v).

Tämä päivä on mennyt ilman mitään suurempaa vaivaa. Eilen tosin menin nukkumaan jo ennen yhdeksää. Sen takia ei varmaan töissäkään oo pahemmin väsyttänyt. Nyt on taas unihiekkaa simmuissa, mut jos vielä muutaman tunnin sitkuttais ja painelis maate. |O Tänään ei edes etonut yhtään. En tiedä onko noista riisikakuista apua, kun syön sellasen ennen töihin menoa ja vasta töissä kunnon aamupalan.

Hikoileeko kukaan muu yöllä? Heräsin viime yönä aivan hiestä märkänä, no rupesin uudestaan nukkumaan ja taas kellon soidessa olin aivan hiestä märkä... :whistle: Mieskin oli sen huomannut :whistle: Kuuma on kyllä aikasempinakin öinä ollut, mutta ei noin kuuma, et aivan märkänä... :kieh:

Pääsin tänään aikasemmin töistä ja päätin sit käyä kirppiksellä, kun en viittiny poikia kesken päikkäreitten hakea. Vauvalle olis ollut vaikka mitä, mutta en sitten viittinyt vielä ostaa, vaikka vaatteita oon jo hamstrannutkin. Jotain jäi kuitenkin käteen ja tosi siistit emmaljungan vaunutkin sielä oli (tumman beiget), jotka oli kuin uudet (500?).

Ens viikolla sais sit meijänkin pojat sikapiikin :eek:


Huomisen kun vielä jaksais, viikonloppua odotellessa! :wave:


Maamin ja TOIVO 6+4 :heart:
 
Heissan kaikille täältä sängyn pohjalta. Lunssa iski eilen ihan yöstä ja nyt joutuu ottaan aika hissukseen.

Tilasin tänään neuvola ajan jonka sain joulukuun 9:lle päivälle.. ihan kiva kun ajattelin että menis pidemmälle kun tuntuis täällä päin olevan aika kiirus niillä siellä.

Onko kenelläkään muuten alkanut raskaus heti pillereiden lopettamisen jälkeen? Mulla kerkis tulla nyt yhdet menkat lopetuksen jälkeen ja sitten plussa..?? Mietityttää vaan tuo kierron pituus kun ei mitään hajua milloin sitä olis napsahtanut..

Niin ja oireettomuus pysyy yhä.. tai siis nuha on mut mitään ns. raskaus oireita ei ole havaittavissa.

Mut nyt takaisin huilaan et sais tän taudin pois päiväjärjestyksestä!
Palaillaan!!
 
Heissan:)
Mie tein tekstejä tässä muutaman päivän olen käynyt lukemassa ja tänään itse tein PLUSSA testin :D Ihan eka laatuaan :LOL: Tosin erittäin varovasti tästä asiasta iloitsen, sillä aika melkoiset vatsakivut on;( mutta toivotaan parasta..

Elikkäs vähän meidän taustaa, mie oon 20v (samoin kuin mies) ja naimisiin olen mennyt elokuussa 2008. Lähihoitaja olen (kun ammatista oli puhetta) tosin tällä hetkellä opiskelen ammattikorkeassa sairaanhoitajaksi...ekaa vuotta käyn nyt mutta jos tää raskaus jatkuu niin pidän välivuoden ja jatkan vasta 2011 opiskelua...

Mitäs vielä, noh, miula on pco epäily ja raskaaksi tässä on yritettykkin tulla jo kohta 2 vuotta jotan varmaan uskotte että erittäin toivottu lapsi olisi :heart:
En osannut edes kuvitella että voisin raskaana olla, koska oireita olevinaan ollut melkein joka kierrossa..nyt vain tuntui hieman erilaiselta kuin ennen...

Oireina ei oikeastaan olekkaan ollut kuin nännit kipeät ja hieman huono olo ajoittain...ja nuo vatsakivut jotka tuntuvat ajoittain vain voimistuvan ja siksi pelkäänkin että ne menkat sieltä tulee, mutta aijon nauttia tästä niin pitkään kuin sitä kestää:D

Laskettuaika olisi 22.7 ja viikkoja pitäsis tänään olla 5+0. Ikää oli tuo 20v ja esikko tulossa....

Katotaan mitä tuleman pitää

T: Rae89 ja ihme 5+0
 
ihanaa rae ja tervetuloa mukaan! oli varmasti mahtava kokemus saada tuo plussa kahden vuoden yrittämisen jälkeen! :heart: toivotaan että pysyy mukana loppuun asti, sitä toivotaan meille kaikille!

kiva kun plussaneita vaan ropisee...eli vielä kannattaa odotella, että saadaan koko heinäkuu pakettiin ennen oman ryhmän tekemistä... mutta hyvä idea muuten, niin pysyy jutut ja porukka tiiviinä! :D
 
Huh,kun oli paljo tekstiä tullut vuorokaudessa :)

Mä en myöskään aio ottaa possupiikkiä, eikä lapsetkaan saa sitä.. Meillä oli viime viikolla joku tauti, ei oo varmuutta oliko possua vai mitä, mutta kuumeessa oltiin koko sakki ja yskää kanssa.

Mä oon koettanu väkipakolla juua tänään useemmman kupin kahvia,että pysyisin heräillä ja olisin vähä pirteempi. Ei oikein sovi yhtäkkiä tuo kahvin juonnin lopettaminen ja kun on vielä pimeä vuodenaika. Tänään on sitten hammasvihotellut, kävin jo viime viikolla hammaslääkärissä säryn takia. ja sille tehtiin jotain,mutta kivut palas.. sitä pitäs vissiin taas juurihoitaa tai jotain.. sitten kun tuo hammassärky vielä säteilee päähän ja niskaan :( ei oo olo kovin mukava ja tää huonovointisuus siihen päälle..

Mä kannatan kanssa sitä kerhon perustamista :)

pauliina rv 7+4

Raelle paljon onnea plussasta, etenkin kun noin kauan yrittämistä takana...
 

Yhteistyössä