Ja vielä.... ( nyt se iski jo RAD=raskausajan dementia ) tietoja tuohon yhteenvetoon:
Von Lin Lin, toinen, kätilöopisto, 31 v.
=)
Von Lin Lin, toinen, kätilöopisto, 31 v.
=)
Täällä ei yleensä tälläisissä pikkuyskissä saa saikkua laisinkaan. Taidankin vaan suosiolla tehdä loppuviikon kotoa töitä...Alkuperäinen kirjoittaja Pai80:Olivia81
Tarvinneeko sitä nyt niin hirveesti selitellä välttämättä tässä tautitilanteessa ? Ja sinänsä mitä se kellekkään kuuluu miks oot saikulla ? Jos lääkäri sanoo et saikulle niin sitten pitää jäädä.
Mua jännittää, ahdistaa ja v*tuttaa se piikin ottaminen. Eilen illalla piti puolisolle ihan itkeskellä asiaa... :'(
Argh... Naisvaltaiset työpaikat on kaikista pahimpia! Ellei ne kaikki naiset ole gynekologeja/lääke-eksperttejä, niin älä usko niitä.Alkuperäinen kirjoittaja Pai80:Olivia81
Juu kyllä mä menen ottamaan piikin.
Mutta tässä vaan miettii hirveesti sitä et entä jos aiheuttaakin puolustuskyvyttömälle vauvalle haittaa. Ja syyllistää itteään et joutuu tekemään moisen päätöksen. Eikä tosiaan helpota et on naisvaltasessa työpaikassa ja täälläkin on niitä "viisaita" jotka sanoo ettei ota rokotetta ja jos olisivat raskaana niin eivät todellakaan ottais. Tietämättään siis syyllistää samalla mua siinä. :'( Ihan kun en tarpeeksi syyllistäis jo muutenkin tossa asiassa.
Tosi kiva juttu, että olet jo toipunut sikaflunssasta!Alkuperäinen kirjoittaja Bebek:nyt se sitten varmistui, että minä olen todella sairastanut sikainfluenssan.. lääkäri soitti vastauksen näytteestä.. en ole siis syönyt turhaan lääkettä.. olo on ihan hyvä jo