Heipä hei mammat ja papat!
Ihana nimi löyty pinolle :heart:
En oo päässy kirjottelemaan kun uuden kodin netti ei vielä toimi, nyt onneks äipällä käymässä ja pääsin tännekin. Mun iäks voi lisätä 24 v.
Miehen sisko tossa synnytti ja päästiin katsoo pikku prinssiä viime viikolla.. oli kyllä niin ihana käärö että tippa linssiinhän siinä tuli..
Kerto vaan tää sisko että meijän neuvolan täti on sellanen ketä ei paljoa juttele, ottaa verenpaineet ja muut automaattisesti, siis keskustelemata mistään.. ei kuulemma kauheasti kiinnosta "potilaat". Ja lääkäri ei puhu myöskään, vaan murahtelee vaan ja aina sama laulu että jos jotain kysyy niin vauva on väärin päin jotta pystys kysymykseen vastaa.. :ashamed:
Yksityisellä nää oli käyny ultrassa useamminkin ja aina saivat vastaukset.
Vaikka yrittääki mennä sinne avoimin mielin, niin kyllä potuttaa kun haluis jutella paljon ja kysellä ja saada vastauksia kun on eka raskaus. Mua vielä pelottaa etten saa mitään masennusta kun mulla on masennus tausta. :headwall:
Mies tossa eilen sano ku sängyssä jutskailtiin että mennään vaikka joka viikko yksityiselle ultraan jos siltä musta tuntuu että haluan, että ei ajatella rahaa vaan sitä että mulla ja peipillä on kaikki hyvin. :heart:
Täällä oireina nyt oikeastaan vaan nippailua, ei sitäkää hirveesti kun pidän kokoajan verkkareita ku oon kotona.. Aamusin vähän pyörryttää, mutta ei sen kummempaa.
Vähän jännittää että onko kaikki hyvin kun ei mitään oireita sen enempää ole.
Ai niin..ja palelu on aivan järjetöntä, kynnet kokoajan ihan siniset!
Näin viime yönä unta että tää meni kesken, oli maailman kauhein olo ku heräsin ja itkua tihrustin.. Onneks unet on unta!
Mukavaa viikonloppua kaikille
:hug: