Onnea ihanista ultrakuulumisista:heart:
Ja voimia Hannahille :hug:
Neuvolakäynneistä, täällä on kuukauden välein, loppuraskaudesta tiiviimmin. Eka neuvolalääkäri mulla oli 12+6., samalla tapasin terkkaa (toinen tapaaminen).Lääkärikäynneistä en osaa sanoa, et kuinka usein tulevaisuudessa on. Seuraava neuvola on taas 24.1. Ultrat sitten on ihan omat käyntinsä, np oli 15.12 ja rakenne 14.2.
Kertomisesta, mä kerroin omille vanhemmille ja siskolle heti ja yhdelle ystävälle. Töissä jouduin kertomaan tosi alussa, koska mulla oli pahoinvointia, eikä sitä ois pystyny pienessä työyhteisössä peittelemään. Ja olinhan mä sit saikullakin sen vuoksi. Mut mitäpä tuota salailemaan
Np-ultran jälkeen julistin onneani Facebookissa, tosi vihjaileva koitin olla, mut kaikkihan sen "arvas". No se sit ehkä vähän kadutti, kun tuli niitä huonoja uutisia, mutta näillä mennään. Niistä en kyllä ole halunnut siellä avautua, mutta töissä tiedetään siitäkin.. Joo, meillä on aika tiivis porukka :heart:
Pahoinvoinnista luulin päässeeni eroon, mutta nyt vanha ystäväni teki comebackin.. Tällä viikolla olo on ollut varsinkin iltapäivisin aika sietämätön. Mut ei auta ku kestää. Seabandit menee varmaan kohta ranteesta läpi
Koirista ollut puhetta, täältä löytyy 2 omistushaluista pötkylää. Meillä käy kyllä jonkinverran lapsivieraita ja varsinkin toi vanhempi on aika lapsirakas. Luultavasti suurin ongelma tulee olemaan itselläni, kun en saa nukkua enää koirat kainalossa.. Mieheni on nimittäin yöt duunissa ja "pakkohan" mun on nukkua koirien kanssa, kun ei isossa talossa muuten uskaltaisi..
Toinen nukkuu jopa samalla tyynyllä mun kanssa
No joo, mut eiköhän kaikki osapuolet sopeudu ja koirien kanssahan pitää vaan olla johdonmukainen. Lähinnä jännittää, jos lapsella todetaan allergiaa tms.
Nyt talven tultua jänskättää vähän myös se, että miten tuolla ulkona pysyy noiden kanssa pystyssä..:O
Onko kellään muulla
finniongelmaa? Mulla on jo tässä vaiheessa, eikä mulla oo ikinä ollut, edes teininä.. Eiks ne yleensä pitäis tulla myöhemmässä vaiheessa?!
Vaippajuttuja, imetystä, rattaiden ostoa ym. en ole jaksanut vielä pohtia. Ehtiihän tässä
Maanu ja Kepsu 13+6