Pahoittelut
Hannahi1 Jaksamista sinne. :hug:
Onnittelut kaikille hyvistä ultra-kuulumisista! :flower:
Äippäpakkaus Otetaan!! Esikoista kun odotetaan,niin mitään vaatteita tms. ei ole. Ja kun se raha on pieni,ei sillä pääse oikeen edes alkuun. Toisaalta tuon 2011 pakkauksen värimaailma on aika harmaa.. Itsekin haluaisin sen 2012 pakkauksen juurin sen laatikon kuosin takia.
Äippävaatteista Housut ostin,mutta kun lähinnä tuulipuvun housuissa kuljen,niin en ole päässyt hankkimiani housuja kuluttamaan. Pari paitaa tilaisn h&m:ltä,mutta muuten on kyllä trikoisia paitoja kaappi täynnä,joita voin varmasti aika pitkään pitään.
Mites rintsikoiden laita? Pidättekö vielä niitä joita piditte ennen raskautta vai onko joku siirtynyt imetys tms.- liiveihin? Mulla meinaa jäädä kaarituista painaumat ihoon,vaikka on niin löysällä kuin voivat olla...Huomenissa siis liivi ostoksille
Mies synnytyksessä Todellakin!! Ilman en suostu menemään,enkä ketään muuta huoli!
Kestovaippoja en edes ajattele. Kertsejä tullaan käyttämään,ovat olleet itsestäänselviä aina.
Sukupuolesta Ei olla ajateltu tarkemmin. Joskus ollaan puheltu siitä ilman minkäänlaista päätöstä. Molemmat haluaa ja ei halua tietää. Toisaalta halutaan tietää jo silläkin syyllä,että kun pikkiriikkisessä kaksiossa asutaan,jossa tilaa rajallisesti muutenkin,niin kiva ois tietää siinä mielessä että minkä värisiä nuttuja sitä alkaa hommata. Ei sitten ole hoitopöytä,lipastot,kaapit ja hyllyköt täynnä tyttöjen ja poikien värisiä vaatteita.. Ja toisaalta myös fragile x takia. Pojalle siis periytyy todennäköisemmin tai aiheuttaa oireita,kuin tytölle..Eli osais varautua..
Mutta poikaolo täällä on ollu alusta asti! Brita,mulle voi ton lisätä listalle.
Imetys Tuostakaan ei ole aiempaa kokemusta,mutta tietysti toive on että pystyn mahdollisimman pitkään vauvaa imettämään.
Koirista Juuh,meillä ns. osa-aikainen koira. Welsh Corgi Pembroke. Siis mulla ja mun exällä yhteinen hurtta..älkää kysykö miks,liian pitkä ja monimutkainen tarina..
Näin kuitenkin on ja kovin on turrukka mustis musta ollut aina. Kun miehen kanssa halaillaan tms. on koira heti välissä. Lapsista sillä ei ole kamalasti kokemuksia,mutta olen kuullut tämän rodun olevan joskus lapsille ärtsy. Mies sanoi että koira lähtee,siitä ei keskustella. Asia ihan ok mullekin,kun tuosta koirasta lähtee karvaa ihan pirusti ja tilaa vähän,niin ei vauvaa voi pitää lattialla tms. kun joka paikka täynnä sitten karvoja. Koira häärää ympärillä ja haukkuu todella terävästi. Koira on pian 9v mutta kovin on energinen tapaus,ei anna edes meidän kilpparin käppäilla rauhassa..
Eli koira-poika kai muuttaa sitten toiseen osoitteeseensa.
ON: Olot ihan normit. Ruoka maistuu ja väsymys iskee kyllä melko pian: heräämisen jälkeen jaksaa max. 6h olla valveilla,sit pitäs jo päästä päikkäreille. Töissä todella hankalaa. Iltavuoron kun menee,heräilee joskus 10 paikeilla ja kun töihin pitäs olla lähdössä 13:45,ois valmis sänkyyn siinä kohtaa..
Rinnat aristaa ja ovat kasvaneet selvästi. Nännipihat tummuneet. Masu pullottaa jo kivasti,verisuonet masussa erottuu selvästi. Odotan todella että masu pullahtaa kokonaan näkyviin!!
Eipä kai tässä tämän kummempia
Ai niin,vaunut on jo katsottu,pitäs vaan joku maksaja löytää
Emmaljunga Mondial Duo Combi ja valkeet. Voih! :heart: Hintaa jotain reilu 800e..
Tipetsu 14+2