Onnea kaikille jotka on saanu hyviä ultrakuulumisia!
Istukasta: Mullakin on etuseinämässä, ja ultraaja sanoi että rakenneultrassa vasta katsotaan virallisesti, kun vielä on kuulemma saman kokoinen kuin kohtu, ja sit kun kohtu kasvaa voi istukan paikkakin muuttua. Ja ainoo on tietty et liikkeet voi tuntea aika paljonkin myöhempään. Harmi, sillä niitä odotan kovasti!
Äitiysvaatteista: Ostin äippälegginsit ja pari paitaa joita oon käyttäny lähinnä salilla. Oon säästäny esikoisen odotusajoilta vaatteita, mut noi legginsit (onpa hanka kirjoittaa, varmaan väärin!
) ja vanhat äippähousut on liian isot ja omat normihousut alkaa olla liian pienet. Eli mikään ei ole nyt sopivaa!
Influenssarokotusta en aio ottaa. Jos olisin töissä niin miettisin varmaan mut nyt kun kotona muksun kanssa en näe niin suurta tarvetta.
Hankinnoista: Meidän ei tarvii ostaa oikeastaan muuta kun sänky esikoiselle (nukkuu vielä pinniksessä) ja kaksostenrattaat/seisomalauta tms. Ja sekin päätetään vasta keväällä/kesällä kun esikoinen kasvaa niin näkee kumpi olisi kätevämpi. Ja tietty jos on eri sukupuolta niin sitten valtaosa vaatteista pitää ostaa!
Imetyksestä: Mulla meni esikoisen kanssa ihan pipariksi koko imetysjuttu, en oikein osannut imettää, maitoa ei tullut riittävästi ja esikoinen oli niin pieni ettei jaksanut imee... Nyt yritän unohtaa tämän huonon kokemuksen ja yritää aloittaa puhtaalta pöydältä, jospas se nyt sujuisi paremmin! Hope so!
Närästys on tullut seurakseni, esikoisestakin oli tosi paha ja saa kyllä monesti päivän aikana ottaa Rennietä. Onneksi paha olo on vähentynyt tosi paljon!
Pystyttekö te muut vielä makaamaan selällänne? Mä en kun tulee heti tosi huono olo ja alkaa myös närästää! Mulla kyl oli viimeksikin tosi aikaisin sama juttu. Silloin lääkäri oikein suuttu ettei saa missään nimessä maata selällään! (oli siis jo loppuraskaus).
Neuvolakäynneistä: Täällä meillä on kk välein, rv 30 lähtien 2 vkon välein ja sit rv 35 joka viikko. Ja neuvolalääkäri on 3 kertaa.
Hyviä vointeja kaikille,
neito 11+3