Voi,
Tipetsu !!! Ihan hirveesti tsemppiä huomiseen koetukseen !
Hengessä ollaan mukana, sillä mulla tuo sama oper tapahtuu 2.7.
Tällöin mulla on vko 38 täys.. Olisin niin mielelläni jo aiemmin
sinne sektioon halunnu,koska mulla on noita endoleikkauksesta jääneitä kiinikekipuja,
ovat ihan helvettiä.
Miten sulla kävi noin hyvä tuuri, että suostuvat sektioon vko 37+5 ?Mulla olivat tosi
nihkeitä tuolle 38 vkollekin...
Voin vaan kuvitella, miten jännittää.. Samoja ajatuksia mullakin on ollu, että toivottavasti
sitä sitte saa jotain rauhoittavaa ennen kuin ne alkaa pistelee niitä spinaaleja ja epiduraaleja.
Mutta HYVIN se menee :heart:
ON:Mulla on takana ihan karsee yö, tuskin nukkunut yhtään silmällistäkään..Asento huono, kyljet
ja lonkat painaumilla ja koko ajan saa rampata pissalla. Toi mun rakko on vielä sellanen
hankala tapaus, että se kipeytyy ihan sikana kun se täyttyy..Eli sängystä ylös nouseminen
on aikaa vievää hommaa.... Pikkasen ärsyttää.
Kaikesta väsymyksestä huolimatta käväsin kaupoissa, ja H&M:llä olikin ale alkanut =)
Sieltä sitte tarttui kaikennäköistä matkaan, olivat tosiaan - 50% kaikki !!
Nyt tällä hetkellä kuuntelen tota prkleen melua tuolta meitin terassilta; siellä on remppa-äijä
duunissa....Ja aikaa ei ole enää paljon tuohon sektioon, joten voisi setä pistää pikkasen
vauhtia rattaisiin
On se kumma jos on sovittu että homma hoidetaan aikataulun mukaan, niin siitä sitte vaan
voikin yhtäkkiä venyä.. nää on just näitä paskoja "puoli-tuttuja" joille ei voi kunnolla
antaa palautetta työstä ilman, että ottavat nokkiinsa...
Vitsit että osaa olla lämpöistä näin päivällä...Meitin koiruudet on ihan tööt. Onneksi
jaksoin laahautua aamulla aikasin metsälenkille, että sain heidät hoidettua :heart:
Ihme, ei paljoa supistellut silloin, mutta asia on toinen nyt.................plääh.
Onneks nuo mun hauvelit on koulutettu sen verran, että osaavat nostella mulle lattialle
tippuneita tavaroita yms.... Säästyy noilta pahuksen kumartumisilta !!kätevää, eikö !
Safir 35+3