Onnea
Jebbis pienestä miehestä! Ihania uutisia
Ja tervetuloa mukaan
uudet (ja uusvanhat)
Ja
Tipetsulle hurjasti tsemppiä, vaikka et tätä ookaan lukemassa nyt.. Hengessä ollaan täysillä mukana!
Ptt Me käytiin viime kesänä 3 v. ja 2 v. lasten kans muumimaailmassa. 3 v. tykkäs ihan mielettömästi paikasta, mutta 2 v. pelkäs niitä kaikkia hahmoja. Mutta se on paikkana niin ihana, että istuttiin pitkän kaavan mukaan kalliolla ja syötiin eväitä siellä, kun oli niin kaunis päivä. Suosittelen kyllä paikkaa, vaikka on aika kallis. Jokaisesta 3 v. täyttäneestä menee se sama maksu.. Mutta me tykättiin tosi paljon!
Rubia Mä olen synnyttänyt esikoiseni Naistenklinikalla, eikä kyllä oo mitään tommosta kokemusta, eli luultavasti on ollu tilapäistä. Mä pääsin sillon yksin perhehuoneeseen NKL:lla, kun normaali osasto oli täynnä, mut perhehuoneita oli vapaana. Se oli luksusta se
Mies ei päässy töidensä takia, mut sainpahan viettää rauhassa vaavin kans aikaa. Mulla on siis pelkästään positiiviset kokemukset naistenklinikasta.
Täällä pk-seudulla suositellaan ainakin soittamista sen takia, ettei tarvi sitten turhaa ajella, jos onki niin täyttä, että on sulku päällä. Pienempi vaiva minusta on soittaa ja varmistaa että mahtuuko tulemaan, ku kiertää kaikki sairaalat ja sitten viimesestä löytää se paikka. Täällä suositellaan muutenki soittamista, että ehtivät kaivaa kaikki paperit esiin, ja tietävät mahdollisista ongelmista jo siinä vaiheessa kun menee sisään. Helpottaa kätilöiden työtä huomattavasti kuulemma.
Täällä puolestaan vaavi on vaihtanu asentoa, eikä oo ainakaan rauhottunu! Minusta on tuntunu, että vauva on iso, mutta ei se nyt jättiläinen voi olla ku vielä pyörii tuolla miten vaan. Tilaa tuntuu olevan.. Vieläkö teillä vauvat vaihtelee asentoa niin, että liikkeet tuntuuki yhtäkkiä ihan eri puolella? Joku taisi ainakin mainita..
Noola mä tulin siihen tulokseen, että mulla on käyny samalla lailla siellä suihkussa, eikä se vesi voinu olla lapsivettä. Mä kyllä kans sheivailin, mutta en tietääkseni ollu mitenkään kummallisissa asennoissa. Mutta kun sen jälkeen ei oo mitään tullu, niin ei se lapsivettä voinu olla. Sen on täytyny olla vaan tavallista vettä.. Muuta selitystä en kerta kaikkiaan keksi.
Nyt aurinkoa ottamaan ja lukemaan tenttiin.. Ihanaa
Aurinkoista päivää toivotteleepi Ruususuu ja muru 33+5